Episode 24.

- Oj, du verkar verkligen gilla tjejen.
- Ja, mer än allt annat. Det går inte att beskriva faktiskt.
- Jag förstår, hon är din livsdröm...
- Precis, så kan man beskriva det. Men hon är så mycket mer än jag någonsin önskat eller kunnat hoppas på.
Jag var verkligen tvungen att hoppa in med en kommentar.
- Naw Justin, vad får du allt ifrån? Du är så underbar & jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå.


Interljuv höll på ett ganska bra tag till, sedan var den tvungen att sluta för att vi skulle hinna väg till ytterligare en till interljuv. När vi sedan gått på bägge interljuverna bestämde vi oss för att gå och bada i hotellets jakutzi.

2 dagar senare...
Nu var det sista dagen som vi skulle vara här, så jag bestämde mig för att ta med Ida på ett litet äventyr, det vill säga ta med henne på sånt som man bara måste se när man är här. Jag bestämde mig för att ta med mig till Coluseum, det var där det var som stört under romartiden. Efter att varit där åkte vi vidare till Verona, där vi såg på en vacker Opera. När vi sedan kom hem framåt 8 tiden, så var vi super trötta. Vi hade ju varit ute & härjat hela dagen. Vi bestämde oss för att ta en tupplur någon timma, sedan skulle vi ut & äta.

Jag vakna till av ett slag mot rutan vid balkongen, klockan var runt halv 10. Jag gick ut till balkongen & såg en massa fans stå där.

-We love you Justin! sa tjejerna i kör. Alla blev sedan tysta och lät en tjej snacka.
-Vi har kommit för att få höra dig sjunga din låt baby, kan du göra det för oss beliebers? Jag tänkte varför inte, så jag bestämde mig för att göra det. Jag bad tjejerna att vänta någon minut & gick in till Ida igen, hon hade nu vaknat.

IDAS PERSPEKTIV:

-Vad är det frågan om Justin?
- Jo, det är några fans här nedanför, och jag hade tänkt att sjunga för dom. Är det okej för dig?
- Ja, självklart bby.
- Om det är okej så vill jag gärna ta med dig ut?
- Justin, har du sett hur jag ser ut? Jag har "morgonruffs", trotts att det är kväll. Jag ser förjävlig ut.
- Du ser lika underbar ut som vanligt, kom igen nu. sa han & pussa mig sedan i pannan. Hans läppar var lika lena som vanligt, dom var så perfekta.
- Okej då, men låt mig åt minstonde få borta håret?
- Visst, men låt det gå fort...

Justin sprang iväg & hämta gitarren, sen in på toan för & hämta mig & vi sprang ut till balkongen. Det var ju "några" fans som han sa... det var ju hur många som helst! Jag tänkte att det skulle vara 5 typ, men det var ju flera styckna, 100st ungefär, helt sick. När vi kom ut så skrek alla som bara den & Justin försökte att få tyst på dom.

- Jo, imed att jag inte har någon mic så måste ni vara super tysta om jag ska kunna sjunga.
Alla nuckade ja som galningar.
- Okej, bra. Jag hade tänkt att Ida skulle hjälpa mig & sjunga, är det okej med er?
Alla nickade ivrigt ja.

- Justin, jag kan inte! viska jag i hans öra.
- Ida, du kan! Du har en fantasktisk röst, våga att visa den nu. Du klarar detta babe, lovar. Vi sjunger tillsammans. Tillsammans klarar vi allt, det är du & jag mot världen.
Jag blev rörd när han sa det & bestämde mig för att sjunga med. alla fans stod helt tysta som Justin bett dom att göra, det ända man hörde var klick från kamrorerna.

När vi sjungit färdigt kom vi ner till dom & krama om dom & gav lite autografer & sånt. Blev faktiskt riktigt förvånad när det var Justins fans som kom fram till mig & fråga efter autograf, sa hur bra jag sjöng & ja.. gav massvis med snälla & söta kommentarer. Han hade verkligen de bästa fansen man kunde ha, de sa även till Justin att han hade hittat rätt tjej & att dom stöttade han till 100%. Så himla gulliga var dom. Klockan ticka över 11 och vi beslöt oss för att gå upp till rummet igen, jag var ju super hungrig!

När vi kom till rummet bestämde vi för att beställa upp mat istället & ha lite mys framför film & så på rummet. Det kom upp en servetris med en vagn ungefär 30 minuter senare med vår mat, det var allt blandat. Jag hade ju ingen aning vad det var Justin hade beställt. Jag tänkte oj så mycket, hur ska vi orka det här? När vi precis börjat äta så kom det 3 till personer med 3 till vagnar. Dom nickade vänligt och gick sedan ut från rummet.

- Haha oj, det måste blivit något fel. Att dom gått med andras vagnar till vårt rum.
- Nae, jag tror nog inte det är något fel faktiskt, sa Justin & kolla bortåt vagnarna.
- Men du kan väl inte mena att du beställt allt detta? sa jag & var helt chokad.
- Jopp! Det är ju vår sista kväll & jag visste inte riktigt vad du ville ha så jag beställde allt dom hade så vi kan äta av de olika rätter som vi vill ha.
- Naw Justin, det hade du verkligen inte behövt göra. sa jag & kollade in i hans vackra ögon.
- Nej, jag vet. Men jag valde att göra det för du är perfekt & jag vill att detta ska försöka vara lika perfekt, men det kommer aldrig att komma i närheten till vad du är. sa han & pussa mig sedan i pannan.
- ååh, du är så gullig Justin. sa jag & det föll en tår nerför min kind.
- Haha tack, jag vet. sa han och skratta sedan åt sig själv.

Justin började proppa i sig, men jag visste inte riktigt vad jag skulle börja med att ta. Det fanns ju exakt allting som var gott! Förrätter, deserter, varmrätter, kallrätter, huvudrätter, ja.. allt! Vi satte på en film, det fick bli remember me. Jag tog då tag i skålen med fullt av jordgubbar, satte mig i sängen lutad som sängskanten & börja smaska i mig. Det var super längesen jag åt jordgubbar & det var så himla gott. Efter bara någon sekund kom Justin & satte sig tätt intill mig & börja käka av jordgubbarna, han också.

När jordgubbarna var slut ställde jag tillbaka skålen på vagnen & jag kollade in i hans vackra kastanjefärgade ögon. Dom var så himla vackra. Han började smått att smeka mig på mitt bröst & kyssa mig längst halsen....

Ursäkta för att det varit dålig uppdatering med har inte haft tid. Idag kommer minst 1 till, kanske 2 eller 3... ;)
MEN: För att jag ska göra minst 1 inlägg idag så får ni kommentera som bara den! Får jag inte tillräckligt med kommentarer så blir det ingen alls!

Vad tycker ni om episoden? Bra/dålig? =)

Postat av: Emma

BRA OCH NÄSTA KAN KOMMA NUUUU !!!! :D

2010-11-27 @ 19:35:05
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: anna

du skriver riktigt bra :) men jag tycker du ska skriva oftare varje dag. Jag förstår om du inte hinner, men du kan ju alltid försöka :)

skitbra skrivet iallfall :)

2010-11-27 @ 19:49:49
Postat av: :D

skiiit bra:D

2010-11-27 @ 19:55:05
Postat av: Karin

Skit bra!!!

2010-11-27 @ 19:58:13
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla skriv nästa nu!! :)

2010-11-27 @ 20:00:35
Postat av: Anonym

Mer mer mer mer mer!!!!!!!:D

2010-11-27 @ 20:11:44
Postat av: elvina

Det var jättebra!!

Meeer!:D<3

2010-11-27 @ 20:36:25
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: