Episode 8.

Jag vaknade nästa dag av det hemska väckarklocks ljudet, snark. Jag tog en dusch och fixa sedan iordning mig inför skolan. Innan jag gick till skolan tänkte jag kolla en snabbis på twitter, Justin hade twittrat. "One early morning. Soon i'm gonna to meet Caitlin." Twittrat för 20 minuter sen.

Vad fan kunde detta betyda...?




Jag brydde mig inte så mycket om det, de var ju trots allt vänner. Jag har ju också en del killkompisar, not a bid deal, eller?

JUSTINS PERSPEKTIV:
Idag skulle jag träffa Caitlin, det skulle bli så himla roligt. Har inte sett henne på evigheter. Vi bestämde oss för att mötas vid vår gamla koja där vi alltid var & lekte när vi var yngre. Men, jag undrar vad Ida skulle säga? Jag skickade iväg ett sms till henne "Hej min skönhet, hur är det i skolan? Jag hade tänkt vara med Caitlin idag, ville bara höra om det var okej med dig? xx din Justin" Skickat. Jag fick snabbt ett svar tillbaka "Trist utan dig. Det är väl klart det är, hon är ju din vän. Jag litar på dig Justin. xoxo din Ida."

Jag var lite sen och Caitlin stod redan där. Hon sken upp som en solståle när hon stod där och sprang emot mig. Jag var så glaad att se henne, hade inte sett henne på över 3 månader. Vi gick till ett cafeé där vi åt lite frukost, jag tog en yougurt & Caitlin tog en baugette.

- Nå, hur har du haft det Justin? Ganska trist utan mig va? sa hon och gav sedan ifrån sig det dära lilla flinet.
- Jo, det har varit bra. Jag har hittat en tjej, Ida heter hon. Men visst, det har varit tråkigt att inte träffa dig. Hur har du haft det då? Var det roligt här hemma?
- Oj, det var som tusan. Jo, här hemma har det varit riktigt jäkla underbart!
- Jasså? Det var ju toppen kul att höra!

vi satt där på cafeé och snacka en lång stund, sedan var jag tvungen att gå, jag skulle träffa Usher. När vi skulle säga hejdå gav jag henne en kram, när jag sedan vände mig om och började gå sprang hon efter mig och tog tag i min arm.

- Justin, jag ljög. Det har varit ett helvete här utan dig. Jag har saknat dig mer än vad du skulle kunna ana, du är den enda som betyder något för mig. Du måste förstå det! sa hon & böjde sig sedan över mig, hon kysste mig.
- Caitlin, vad fan håller du på med?
- Men Justin, bli inte arg. Jag älskar ju dig.
- Men tyvärr känner jag inte det samma för dig. Jag har känslor för Ida, kan du inte bara acceptera det? jag blev så himla arg. Jag vände mig om och börja gå därifrån. Hon sprang efter och försökte snacka med mig, men jag försökte att inte bry mig. Vad fan var det jag hade gjort? Kunde jag inte ha fattat att det skulle bli såhär? Vad ska jag säga till Ida?

IDAS PERSPEKTIV:
Skolan var lika seg som vanligt, men det var roligt att äntligen få träffa Johanna igen, det var evigheter sen. Även så var det roligt att träffa resten av klass. När jag kom hem gick jag raka vägen till frysen och tog ut glass, sedan gick jag raka vägen upp till datorn. Jag kollade runt på twitter, lite olika bieber bloggar och några skvaller sidor. Jag gick in på tidningen POSHs hemsida, dom hade skrivit något nytt om Justin, jag var bara tvungen att se vad det stod. "DEN 16-ÅRIGA STJÄRNAN JUSTIN BIEBER SES PÅ STAN MED SIN "VÄN" CAITLIN, ELLER ÄR DET KANSKE MER ÄN SÅ?" Uppdaterat för 30min sen. Under bilden var det en stor bild när Justin & Caitlin pussades.

Vad fan var det hära? Han han tänkt att börja vänstra? Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, jag grät så jag vet inte vad. Vad fan skulle jag göra? Jag bestämde mig för att låtsas som att jag inget visste & se om han sa något om det. Det vibraherade i fickan & jag fick ett sms, det var från Justin. " Hey baby, hur är det med dig? Jag ska på möte nu, men ringer dig när det är klart så kan vi ju hitta på något, eller? xoxo din Justin" Jag svarade snabbt: "Sure, ring du."

Klockan ticka och efter ungefär 2 timmar fick jag ett samtal, det vaar från Justin. Skulle jag svara? Det var bäst så.

- Ja hallå, det är Ida?
- Hey baby, det är Justin. han lät glad.
- Jaha.. hej.
- Vad är det?
- Det är inget. Vad var det du ville? sa jag, jag hade verkligen ingen lust att snacka med honom.
- Jo, jag är klar med mötet nu så vi kanske kunde träffas?
- Nä, inte idag. Jag måste plugga.
- Okej, men jag kan komma över & hjälpa dig! sa Justin med ett hopp i rösten.
- Nej tack, jag klarar mig själv. Hejdå.
KLICK. Jag lade på, jag klarade inte av att snacka med han, efter bara någon sekund ringde det igen, men jag svarade inte. Istället fick jag ett sms, det var av Justin. "Har jag gjort något fel? xoxo din Justin". jag svara snabbt tillbaka "Inte vet jag, har du det? Jag måste plugga nu, hörs någon annan dag, hejdå."

Jag gick in på twitter & twittrade. "Det gick från en toppen dag till en helvetes dag" TWEET.
Ursäkta för kort & dåligt. Men detta skrevs igår innan jag skulle lägga mig & var super trött efter dagen. Idag kommer jag inte vara super aktiv för ska spela två matcher idag, hoppas ni önskar mig lycka till? ;)
Kommentera gärna vad nu tycker sålänge:)

Postat av: Karin

Grymt bra!



Lycka till :)

2010-11-21 @ 10:41:50
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: kajsa

Mmmmm..... mer :)

2010-11-21 @ 11:11:46
URL: http://kajsafoto.blogg.se/
Postat av: Emma

skitbra och lycka till ! :D

2010-11-21 @ 11:26:22
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: elvina

Grymt bra !

Lycka till :)<3

2010-11-21 @ 11:51:19
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Hellu, kolla om du är en av vinnarna i "vill du synas här" tävlingen ^^ annars ha en fortsatt toppen söndag :)

2010-11-21 @ 12:35:43
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: Jag vet inte om det bara är jag, men jag kan bara se att det finns 8 episoder!! :o

2010-11-21 @ 19:45:35
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: