Episode 25.

Justin började proppa i sig, men jag visste inte riktigt vad jag skulle börja med att ta. Det fanns ju exakt allting som var gott! Förrätter, deserter, varmrätter, kallrätter, huvudrätter, ja.. allt! Vi satte på en film, det fick bli remember me. Jag tog då tag i skålen med fullt av jordgubbar, satte mig i sängen lutad som sängskanten & börja smaska i mig. Det var super längesen jag åt jordgubbar & det var så himla gott. Efter bara någon sekund kom Justin & satte sig tätt intill mig & börja käka av jordgubbarna, han också.

När jordgubbarna var slut ställde jag tillbaka skålen på vagnen & jag kollade in i hans vackra kastanjefärgade ögon. Dom var så himla vackra. Han började smått att smeka mig på mitt bröst & kyssa mig längst halsen....



Jag drog av hans tröja och vi kysstes passionerat. Jag gick sedan längre ner mot hans mage, den var så himla vältränad & sexig. Han knäppte upp min bh & la sig sedan över mig. Han drog bort mitt hår från ansiktet & satte det bakom örat sedan gick han längre & längre ner. Jag kände nu hur hans härliga läppar drogs längst mina bröst, dom var så himla mjuka & perfekta. Han slet av mig byxorna, även så slet jag av hans. Jag gjorde sedan så att jag kom överst med han vände snabbt tillbaka så att jag låg underst igen. Han verkade gilla att styra & ha kontroll på det hela. Vi låg där & bara kysstes på alla möjliga ställen.


JUSTINS PERSPEKTIV:
- Ida, känner du dig redo? sa jag, jag var riktigt upphettsad.
- Ja. Men jag har ingen kondom med mig...
- Vänta lite. sa jag. Jag tog upp mina byxor & tog fram en kondom. Jag försökte sätta på sig den, men det gick inte. Vi blev mer frustrerade & upphetsade så vi sket i det, den gick verkligen inte att få på. Hon hade väl ändå piller annars hade hon stoppat mig, right? Vi kysstes & var kåta, mer än vad vi någonsin varit. Vi svettades så det rann & jag tog nu in den i henne. Vi började försiktigt att rida, men det blev allt vildare & vildare... Efter en stund märkte jag hur hon fick en orgasm & inte långt efter kom min. Vi pustade tyngt ut, vi var hur anfådda & svettiga som helst.

IDAS PERSPEKTIV:
- eh, jag tar en dusch. sa jag & gick sedan in mot badrummet. Jag tänkte på vad som nyss hade hänt, hade jag verkligen haft sex med Justin precis? Jag skölde av hela kroppen & tvålade in den så gott det gick, när jag sedan var klar tänkte Justin precis komma in & joina. Jag stod kvar med han en stund till, sedan gick jag ut & lät han duscha ifred. Jag tog på mig en härlig jordgubbslotion, tog bort allt mitt smink & gjorde mig klar för sängen.

När Justin var klar kom han och la sig tätt in till mig i sängen.

- Goooooood, du var grym.
- Haha, du med Justin. sa jag & blev generad. Det var ju både min & Justins första gång.
- Har jag nån gång sagt till dig hur mycket du betyder för mig Ida? sa han & kolla mig rakt in i ögonen samtigt som han drog bort mig hår bakom örat.
- Ja Justin, massvis med gånger. Och du ska veta att du betyder minst lika mycket för mig.
- Du är helt obeskrivligt underbar Ida, jag vill dela resten av mitt liv med dig.
- Men gör det då, sa jag & kysste han sedan på pannan. Jag var nu supertrött så jag la mig ner bekvämt & somna inom en liten stund. Innan jag somna kände jag hur Justin drog mig intill sig & höll om mig, han var så himla söt.



Nästa morgon när jag vakna var inte Justin där, jag kollade mig om & såg sedan att han hade satt en lapp på tven. "Hey babe, glömde säga att jag ska på en sista interljuv nu innan vi åker hem. Ät lite frukost & fixa iordning dig, så kommer jag om någon timma. Love din Justin".

Jag gjorde som han sa, jag låg kvar i sängen & beställde upp lite frukost till rummet. När jag precis ätit klart så fick jag ett sms, det var från Justin. "Hey älskling, vaken? Jag kommer om en liten stund, vi ses då. XOXO din Justin" direkt efter skicka han ett till sms: "BTW: du var helt underbar igång! Love, kommer snart".

Naw, han var så söt & fick mig alltid att le. Till och med på sms, i'm crazy in love säger jag bara... Jag skicka snabbt ett sms tillbaka. "Hey älskling,  jag är vaken. Skynda dig, jag saknar dig. Ses snart. XOXO din Ida." Jag skickade sedan ett till sms snabbt där efter, där stod det: "Btw: du var också helt underbar igår. Love u."

Han gjorde som lovat, och var hemma efter knappt 20 minuter. Jag hade precis fixat iordning mig & packat, jag var klar för att bege mig av.

- Hey babe.
- Hey läckerbit!
- Nå, är du klar för att åka? Packat klart & så?
- Jajjamään, sa jag med ett leende på läpparna.

Vi gick ner till baksidan av hotellet där limosinen väntade på oss, den skulle ta oss till flygplatsen. När vi sedan kom fram så var det massvis med fans där, vi var tvungna att ha hur många vakter som helst. Efter 2 timmar ungefär satt vi på planet påväg hemåt. Vi spelade kort en liten stund, åt lite chips & sånt och sedan somna han mot mitt bröst. Justin låg där mot mitt bröst, lika söt som vanligt. Han snarkade & drömde. Jag brydde mig inte om det särskilt mycket tills jag hörde han säga mitt namn.

"Ida, vill du gifta dig med mig?" sa han. Jag blev helt tårögd, drömmarna kan ju inte alltid ha helt fel med ens tankar, ville han kanske gifta sig med mig? Jag satt där nästan helt överlycklig, tills Justin börja gråta & skrika. "Nej, nej! Ida! Förlåt mig, det var inte meningen att fråga dig en sån fråga, men jag älskar dig! Jag kunde inte hålla inne det längre!" sa han & grät sedan super mycket. Jag stötte till han lite lätt & han vakna till.

- Justin, jag ska ingenstans. Inte än på länge. sa jag.
- Va?
- Ja, jag ska ingenstans, du behöver inte oroa dig. sa han & pussa mig sedan lite lätt på kinden.
Jag kolla sedan ut från planet & efter en kort kort stund hade Justin somnat om igen, fast nu med ett leende på läpparna.

Postat av: Anonym

GRYM!

Svar: Har faktiskt ingen aning, har letat som en tok hehe ;) Säger till om jag vet!



Vad heter du på twitter? och ska du gå på hans konsert i Danmark? :D

2010-11-27 @ 21:23:54
URL: http://jbiebz.webblogg.se/
Postat av: Karin

Grymt!

2010-11-27 @ 21:24:22
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: mAJA

MEEEEEEEER

2010-11-27 @ 21:46:15
Postat av: Ebla

Min kompis i skolan kommer bli galen när jag berättar det där..

Hahahah.. xD Lite äckligt det där första.....

Ta ej illa upp..

2010-11-27 @ 21:53:30
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: lina,Jennie,Olivia o Jasmine

tack så mycket :)

jag älskar verkligen den här bloggen!

ha en bra/fin kväll du med, kram <3

2010-11-27 @ 22:08:10
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Postat av: Molly (mollymo)♥

Haha, Fett nice..:D

2010-11-27 @ 22:27:12
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu
Postat av: kajsa

ahahha! va bra! men nu kommer hon säkert bli gravis! :o sjukt bra how ever

2010-11-27 @ 22:48:49
URL: http://kajsafoto.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: Ja, jag tkr den är jätte bra! :)

2010-11-27 @ 23:07:05
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: emelie

okej får ta och läsa detta! :)

2010-11-27 @ 23:22:22
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: lina

jag tycker att dom ska typ få en bebis och så blir justin sur på ida för att hon nt hade piller sen blir dom typ samms

2010-11-28 @ 19:27:41
URL: http://linadahlgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: