Episode 22.

Vi åkte hem ifrån sjukhuset vid 1 tiden. Jag orkade knappt hålla uppe ögonen längre. Vi hade ju knappt sovit de sista 3 dagarna, så en välbehövlig sömn var exakt det vi behövde just nu. Vi var hemma efter bara 20 minuter ungefär. När jag kom in på hotellet borsta jag tänderna, tog bort sminket & bytte sedan om till ett linne & ett par hotpants som jag kunde sova i. Jag frös så jag lånade en röd munktröja av Justin, den var super mysig & varm imed att han precis haft på sig den.

Nästa morgon..

... vakna jag av att duschen slog, det var antagligen Justin som skulle duscha. Jag bestämde mig för att joina, så jag drog av mig mina kläder & gick sedan sexigt in mot duschen.

- Baby, nu kommer jag... sa jag & flina till lite.
När jag sedan drog bort duschdraperiet märkte jag att det inte var Justin som stod i duschen, det var Usher!
- e-e-eh... jag blev helt stum, jag visste inte vad jag skulle säga..
- e-eh, förlåt?
- Nej, förlåt mig. Min dusch funkade inte & Justin sa att det var okej att jag lånade eran.
- e-eh, hejdå. jag gick snabbt där ifrån. Jag drog på mig kläderna och tänkte precis gå ut från hotellrummet då Justin kom.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Jag skulle precis gå in i hotellrummet då jag såg Ida komma springandes.
- Ida, vart ska du?
- Förlåt Justin... sa hon & jag såg sedan hur tårarna börja rinna. Jag sprang efter henne men när hon kom ut från hotellet så tappa jag bort henne. Jag sprang snabbt upp till rummet, Usher hade precis kommit ut från rummet.

-Ey Justin, sorry för innan.
- Vadå? Vad gjorde du med Ida? Hon kom springandes gråtande.
- Jo alltså, tekniskt sätt så var det inte jag..
- Nehe, vad hända då?
- Jo, asså.... jag duscha & Ida kom in naken, hon trodde det var du. När hon sedan drog bort draperiet märkte hon att det var jag som stod där.Tror hon skämdes lite... sa han & kollade orande på mig över vad jag skulle svara.
- Fan, pinsamt värre!Lova att inte säga något till mamma?
- Lovar bro.
- Lova??
- Ja Justin, jag lovar över min döda kropp.

- äääe, jag måste dra & hitta henne nu!
- Lycka till grabben, och du? Förlåt.
- De lugnt.

Jag förstod varför hon hade sprungit iväg, det var ju hur pinsamt som helst. Nu var jag tvungen att hitta Ida. Jag sprang till baksidan av hotellet där min bil stod, vart kunde hon vara? Jag åkte runt lite & sedan kom jag på det. Hon hade åkt dit där hon sjung för mig, jag var nästan helt säker! Det tog ungefär en kvart att åka dit, när jag först kom dit så såg jag henne inte. Men sedan kolla jaglite mer noga, hon satt i ett hörn i slutänden av pyramiden.

- Hej bby, förlåt för innan.
- Det ingen fara, det var mitt fel.
- Nej, jag skulle ha berättat för dig att Usher lånade duschen, men du var så söt när du sov att jag inte ville väcka dig. Usher lovade iallafall att inte berätta det för någon.
- Usher, jag vet inte att jag klarar av att allt ska va så himla hemligt. För eller senare så fattar dom endå.
- Jo, det är sant. Jag har velat berätta länge, men vet inte hur du känt för det.

vi bara satt där en stund i tystnad, men sedan avbröt jag den.

-du? Skulle du vilja gå ett steg längre?
- Hur menar du? Om jag vill...
- Ja...
- Jag känner mig inte redo riktigt än, men snart.
- Okej.
- Jag hoppas du inte gillar mig mindre för de, är helt enkelt inte redo bara..
- nej nej, det klart. Du måste också vilja ju. Aldrig att jag slutar gilla dig mindre för en sån sak, du är fantastisk. Älskar dig.
- Älskar dig med Justin. sa hon och jag kysste henne sedan i pannan.

Kort, iknow. Men sitter i skolan & ska ha utvecklingssamtal om 5 min, chao. Nytt episode senare ;)
sålänge... BRA/DÅLIGT? :)

Postat av: Anonym

awesome! :D

2010-11-25 @ 15:58:42
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: Eila J

Jag tyckte den var bra! Ska du ha den till skolan? Isf tycker jag det är lite för många förkortade meningar :) Men om inte - superbra!

2010-11-25 @ 16:08:22
URL: http://elfj.blogg.se/
Postat av: ida

HEJ! KOLLA GÄRNA MIN JUSTIN BIEBER - NOVELL BLOGG! - WWW.BIEBSORDIE.BLOGG.SE , TACK PÅ FÖRHAND //IDA

2010-11-25 @ 16:45:45
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: johanna

Bra! :)



Kolla gärna in min nya JB-novell som säg vad du tycker! :)

2010-11-25 @ 18:10:17
URL: http://meheartjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: