Episode 18.


- Justin, jag har hört att du har hittat en brud, Ida hette hon va?
- Om du säger det så... haha.
- Jag har hört att det hänt något med Caitlin inblandad, stämmer detta?
- Det vet man aldrig. Ibland stämmer tidningarna & ibland inte, vad ska man tro? sa jag & flina sedan över mig själv. Dom blev som galna när jag inte svara de dom ville, haha.
- Så, hon kommer vara med dig under hela tiden i Italien?
- Ja, det får vi la hoppas. Om du inte har något imot det förstås? Sa jag och la glimten i ögat för att lura bort henne.
- eh, nene. hehe, det har jag ju inte.. hon blev generad.

interljuvn höll på ett tag, när jag sedan kom tillbaka till rummet så var inte Ida kvar, vart kunde hon vara?

Jag gick in på toan & kolla, men där var hon inte heller. Jag gick ner till receptitionen för att se om dom visste vart hon var.

- Hej, skulle jag kunna hjälpa dig med något?
- Jo, jag undrar om ni sett en fantasktiskt fin tjej här. Hon har långt blondt hår, kristall blåa ögon & en liten kurvig kropp. Ida Grayson heter hon.
- Ja, jag skulle lämna denna lappen till dig ifrån henne.
- Okej, tack.

Jag läste snabbt vad det stod. "Nu är det min tur att få dig att falla. Ta på dig något sexigt, sedan väntar Usher på dig utanför hotellet. XO din, bara din Ida."

Jag sprang snabbt upp mot rummet & drog på mig det snyggaste jag hade. Det fick bli ett par snygga jeans & en skorta. Tänkte först ta kostym, men jag visste att hon blev svag i väcken när hon såg mig sånhära klädd. Jag gjorde som hon sa & åkte med Usher. Jag undrade vart vi skulle, men det ville han inte berätta. Bilturen tog ungefär 15 minuter, sen var vi framme. Jag kollade på en ny lapp innan jag gick ut  ur bilen. "Du är nästan framme pudding, gå rakt fram & sväng sedan till vänster bort vid fontänen, poff så är du framme. XO din Ida"

Jag gjorde som hon sa. När jag kom ut ur bilen försökte jag tänka på vart jag var, men kunde verkligen inte komma på det. Jag hade aldrig varit här förrut. DEt var heller inga människor här. Det var stora gröna ängar med fullt av blommor & skogsdungar. När jag tog till vänster vid fontänen så gick jag genom en slags "pyramid" på en grusväg.

SOFIAS PERSPEKTIV:
Jag såg hur han nu komma gående, jag tror inte han hade sett mig än. När han kom dit sken han upp, jag hade fixat en liten mysig middag. Även så fanns det pool så att vi skulle kunna bada sen, självklart hade jag smygit med mig Justins badshorts.

- Åh, har du verkligen gjort allt detta bby?
- Ja, men detta är inte allt. Vänta lite..

Jag sprang iväg en snabbis sedan kom jag tillbaka med en gitarr i handen.
- Jo, jag hade tänkt att ge dig en liten privat konsert, HAHA. Jag trodde jag skulle garva ihjäl mig, jag kände verkligen hur mycket ironi det var i det hela. Han visste att jag inte var seriös & skämta med.
- Okej, låt se vad du har att komma med. sa han & luta sig sedan bakåt.
- Okej, men först måste jag varna dig att jag är usel på att sjunga, så allt är för dig hjärtat.
- Haha, kratta. Börja nu! sa han och börja sedan skratta sitt söta skratt.

JUSTIN PERSPEKTIV:
Jag satt & ledde åt mig själv & bara väntade för att få Ida att börja sjunga. Det jag koncetrerade mig på var att jag inte skulle försöka skratta, hur usel hon än kunde vara.

Hon började sjunga & jag hörde direkt vilken det var, det var Common denominator. Jag skratta inte när hon sjöng utan jag började istället att gråta. Hon sjöng ju hur vackert som helst, när hon såg att jag grät så stoppade hon.

- Oj förlåt Justin, jag visste att jag var usel men inte så usel att du skulle börja gråta.
- Ida, är du seriös? Är det verkligen du som sjunger?
- Ja, sa hon och blev generad. hon trodde antagligen att jag tyckte det var förfärligt.
- Ida, du sjunger som en ängel. Jag har aldrig hört något bättre, det är glädje tårar, tro mig. Varför har du inget sjungt för mig tidigare? Fortsätt sjunga bby, jag vill ha mer!
- Justin sluta, jag vet att det var hemskt.
- Du är underbar, jag hade inte sagt allt om jag verkligen inte menade det, och det vet du!

Hon började sedan sjunga igen & jag rös till. Hon var så himla bra, tårarna började nu forsa ner för kinden. Det var det bästa jag någonsin hört! På ett eller annat vis skulle jag få mina fans att höra henne, vare sig hon ville eller ej.

Hon spelade några fler låtar sedan bestämde vi oss för att äta lite, jag svälte ihjäl. Hon hade fixat den classica middagen i Italien, Spaugetti bolones, yummie. vi åt & rulla spaugettin, det var super gott med vi båda åt som två grisar. När vi sedan ätit klart bestämde vi oss för att åka tillbaka till hotellet. Den var sent & ganska kallt. När vi kom in på hotellet gick vi båda in i duschen, det var så himla skönt med en varm dusch. Speciellt när jag hade Ida med mig där inne. Jag stod länge & kollade på hennes kropp, det var så himla vacker, den var perfekt.

IDAS PERSPEKTIV:
Jag demostrerade Justin noga när han stod där helt splitter naken i duschen, från topp till tå. Han hade underbara ögon, dom var castañefärgade, även så var hans läppar helt underbara. Jag gled ner med blicken tills jag kom till hans mage, den var så himla sexigt. Den var mycket snyggare i verkligenheten än vad den var i tidningarna, den var mera tränad i verkligenheten. Blicken forsatte glida ner mot han organ. den lilla pillevippen var ganska liten, men gullig. Jag stod länge och funderade på hur den var, pinsamt! När jag kolla upp igen märkte jag hur Justin konstigt kollade på mig.

- Oj men Ida, vad kollar du på egentligen? sa han med glimten i ögat.
- eh, eh-eh ja-ja-jag fasta i mina tankar..  slank jag ur mig. Jag förstod att han märkt vilken kroppsdel det var jag hade demostrerat. Mina ögon var ju stora som två feta bollar.

Postat av: Emma

HAHAHA jag döör vad bra fortsätt genast !!

2010-11-24 @ 17:07:31
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Josefin

AHAHAHHA , pinsamt , fortsätt , nu!

2010-11-24 @ 17:58:33
Postat av: nine

hej , bra! skriv mer!

2010-11-24 @ 17:58:53
Postat av: Maja.

SKRIV MEEEEEEEEEER!!!

2010-11-24 @ 17:59:14
Postat av: Ida

gillar att tjejen heter Ida ;)

Bra slut. Lite stavfel på något ställe (tex log, inte ledde)men den var ganska bra. är inte ett specielt stort bieber fan om man säger så :P

2010-11-24 @ 19:48:09
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: