Episode 17.

Jag knackade på mikrofonen lite lätt för att se om den var igång, det var den.
- h-h-ha-ha-llå? Det är Justin Bieber.  Snälla Ida, du får inte åka. Det var inte mening att det skulle bli såhär, jag trodde att jag drömde och att det var du som låg där brevid mig, inte Caitlin. Jag hade inte märkt att hon gått in och lagt sig där, snälla du måste tro på mig. Jag älskar dig över allt annat. Som sagt, du gör min dag & du är mitt liv. Du är solstrålen vi alla vill ha, och som jag ska ha, som jag måste ha. Snälla Ida åk inte, du betyder för mycket för mig för att det ska förstöras för ett litet missförstånd. Snälla bby, åk inte.

- tack, sa jag till tjejen som satt där innan för glaset.
- Det är ingen fara, sa hon och snyftade.

Jag kollade mig runt om, men jag såg henne inte. Fan, hon kommer inte komma. Jag kollade på klockan, hennes plan hade åkt. Mitt liv var över. Jag hör ett skrik och kollar upp, det var...



... Caitlin, vad fan gjorde hon här?

- JUSTIN, ÅK INTE! JAG ÄLSKAR DIG!
- Stick Caitlin, stick. Du har förstört mitt liv. Jag såg en tår som sakta föll från hennes kind, det kom mera och mera. Jag vände mig om och där stod min skönhet helt plötsligt, Ida.

- åååååh Ida, du kom. Jag älskar dig mer än allt annat. Du måste tro på mig, det var ett missförståd.
- Sssccch. sa hon.

Hon satte fingret på min mun som menades att jag skulle vara tyst, sedan kysste hon mig. Vi stod där på flygplatsen och kysstes, ganska så länge. När vi sedan kollade upp såg vi att det stod en hel folksamling runt om oss.

- Kom nu så går vi Ida.
 När vi sedan kom ut ifrån flygplatsen så var det fullt med papparatzis. Hur hade dom hittat oss? Vi sprang fort till bilen och körde iväg, men dom följde efter.

När vi kom till hotellet var de flesta borta, vi hade lyckats lura iväg dom. Men några få var kvar. Det var vakter utanför hotellet som mötte oss och fixa så att inga kom in. Jag var helt utmattad & gick och la mig direkt. Men först bytte jag rum, jag klarade inte av att vara där Caitlin hade förstört allt.

När vi kom in la jag mig i sängen direkt. Jag kände att någon la sig jämte mig. Jag kollade för ssäkerhetsskull vem det var, det var Ida. Jag drog henne intill min kropp & höll om henne. Vi somnade, vi sov i säker 3 timmar för sen kom mamma in & sa att det bara var 1 timma tills interljuvn. Shit, jag som skulle duscha & allt !

Jag skyndade på och när jag kom till interljuvn var det ju självklart massa frågor om Ida, om mig & Ida. Det bästa var att försöka skämta bort det hela.

- Justin, jag har hört att du har hittat en brud, Ida hette hon va?
- Om du säger det så... haha.
- Jag har hört att det hänt något med Caitlin inblandad, stämmer detta?
- Det vet man aldrig. Ibland stämmer tidningarna & ibland inte, vad ska man tro? sa jag & flina sedan över mig själv. Dom blev som galna när jag inte svara de dom ville, haha.
- Så, hon kommer vara med dig under hela tiden i Italien?
- Ja, det får vi la hoppas. Om du inte har något imot det förstås? Sa jag och la glimten i ögat för att lura bort henne.
- eh, nene. hehe, det har jag ju inte.. hon blev generad.

interljuvn höll på ett tag, när jag sedan kom tillbaka till rummet så var inte Ida kvar, vart kunde hon vara?

KORT, KORT, KORT. slängde ihop detta snabbt innan jag skulle träna, det vill säga (10min innan) PANIK! bra/dåligt? vad tycker ni ska hända här näst???

Postat av: Julia

aaasbra , vet inte vad som ska hända , haha :)

2010-11-24 @ 14:55:56
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Julia

aaasbra , vet inte vad som ska hända , haha :)

2010-11-24 @ 14:56:09
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skriver också en novell kolla in !!!

2010-11-24 @ 15:44:32
URL: http://loveestory.blogg.se/
Postat av: lina

jag tycker att catlin ska ha gjort nått med ida

2010-11-24 @ 16:35:14
URL: http://linadahlgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: