Episode 16.

- JUSTIN, VAD FAN ÄR DET MED DIG?
- Ida? Vad gör du där uppe? Fan, det var Caitlin som höll om mig. Vad hade jag gjort? Jag trodde det var Ida, att det var en dröm.
- Du är ett jävla svin Justin, visste du det? Ett jävla  svin.
- Ida vänta, jag kan förklara. Det är inte som du tror. Jag trodde det var du.


- VAD FAN HAR DU GJORT CAITLIN? DU SKA FAN JÄMT FÖRSTÖRA!
- MEN JUSTIN SKRIK INTE ÅT MIG! FATTAR DU INTE ATT JAG ÄLSKAR DIG?
- OM DU NU ÄLSKAR MIG SÅ LÅT MIG VA, JAG ÄLSKAR INTE DIG CAITLIN!

Jag stod där & skrek åt henne & såg hur hennes tårar forsa ner längst hennes kind.

- Jag vill egentligen inte va ovän med dig Caitlin, men jag har inget val. Du har varit förjävlig mot både mig & speciellt mot Ida den senaste tiden. Du har ingen aning om vad Ida varit med om!

Jag sprang nu därifrån och körde till flygplatsen, jag visste att det var dit hon var påväg. Jag var tvungen att stoppa henne, och det var fort !

IDAS PERSPEKTIV:
Ännu en gång så får jag hjärtat krossat, jag visste att jag inte kunde lita på Justin. Jag ville det så gärna, men det gick verkligen inte. Jag ropa på en taxi som körde mig till flygplatsen. Mitt liv var nu förstört, det funkar inte. Just han av alla, precis efter att jag blivit våldtagen går han och tänker prassla med någon annan, fyfan för han!

JUSTINS PERSPEKTIV:
Direkt när jag kom in på flygplatsen kollade jag upp mot tavlan där de olika avgångstiderna står. Hennes plan skulle gå om 3 minuter. Jag sprang och knacka på en ruta i informationen.

- Hej, jag måste få låna den dära mikrofonen som står där.
- Nej, det går tyvärr inte. Den får jag inte låna ut.
- Snälla, jag är Justin Bieber. Det är kris!
- Det kan väl inte va något som är så besvärligt, du är Justin Bieber & kan fixa allt.
- För att fixa detta behöver jag din mic, det är min flickvän som jag sårat som tänker åka hem. jag kollade på klockan... och det åker om 1 min! SNÄLLA!
- Okej, men låt det gå undan.

Jag knackade på mikrofonen lite lätt för att se om den var igång, det var den.
- h-h-ha-ha-llå? Det är Justin Bieber.  Snälla Ida, du får inte åka. Det var inte mening att det skulle bli såhär, jag trodde att jag drömde och att det var du som låg där brevid mig, inte Caitlin. Jag hade inte märkt att hon gått in och lagt sig där, snälla du måste tro på mig. Jag älskar dig över allt annat. Som sagt, du gör min dag & du är mitt liv. Du är solstrålen vi alla vill ha, och som jag ska ha, som jag måste ha. Snälla Ida åk inte, du betyder för mycket för mig för att det ska förstöras för ett litet missförstånd. Snälla bby, åk inte.

- tack, sa jag till tjejen som satt där innan för glaset.
- Det är ingen fara, sa hon och snyftade.

Jag kollade mig runt om, men jag såg henne inte. Fan, hon kommer inte komma. Jag kollade på klockan, hennes plan hade åkt. Mitt liv var över. Jag hör ett skrik och kollar upp, det var...

Postat av: Julia

aaaasbra , hoppas det är ida som kommer :)

2010-11-24 @ 09:41:31
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: