Episode 12.

- Jo, mamma undra om du skulle vilja komma över på middag imorgon? Hon tycker det skulle vara så himla roligt att få träffa tjejen som lyser upp min dag.
- Haha okej, jag tänkte fråga det fråga från min mamma.
- Haha okej, men hela din familj kan väl ta & komma över imorgon kväll? sa han med en sexig röst, som vanligt.
- Men jag måste nog lägga på nu, pappa vill ha hjälp med en sak där nere.
- Ok, men vi ses imorgon darling.
- Yes, puss puss bby.




IDAS PERSPEKTIV:
Jag gick ner & hjälpte pappa med att sortera tvätten, det var något han var sämst på. Sedan ropa mamma på mig.

- DU? Har du snackat med Justin eller?
- Ja mamma, det har jag.
- Vad sa han? Hon verkade helt uppspelt.
- Hans mamma undrade om inte hela vår familj kunde komma över till dom istället, så jag sa jag. Hoppas det är okej för er? Jag tänkte att det var trevligt att föräldrarna skulle få träffas.
- Jo, men det blir toppen bra. Men när skulle vi komma över då?
- Vid 7 tiden tror jag, men är inte säker. Men ska ta & snacka med han imorgon, säger till om det blir någon annan tid. 

 När jag snackat klart gick jag upp på mitt rum & satte på lite musik & tog upp mina läxor. Jag var verkligen tvungen att plugga, men det gick verkligen inte. Det ända jag tänkte på var vad jag skulle ha på mig imorgon. Jag gick mot garderoben, jag hittade verkligen inget. Jag letade som en galning, tillslut såg jag en ljusrosa klänning hänga prydligt längst in i garderoben. Den ska jag ha! tänkte jag direkt när jag såg den, den var super fin, verkligen !

Det tog sin lilla tid att leta fram den perfekta klänning, och när jag var klar & kolla på klockan så märkte jag att klockan nästan var 12. Shit så fort tiden gick! Jag gick in på toan & borsta tänderna, sedan hoppa jag i min pjamas och börja slumra. Nästa morgon då jag vakna var det en vacker dag. Vinter hade nu börjat komma, så det var lite kyligt, men solen sken & fåglarna kvittra.

Jag gick upp & åt frukost sedan drog jag mig mot skolan. Som vanligt så var Johanna där, och vi snackade om exakt allt som hade hänt, allt. Förrutom det där med våldtäckten, men det ville jag inte att någon skulle veta något om. Johanna hade hittat en kille som hette Erik, och det märktes att hon verkligen gillade honom, hon var som en solstråle. Dagen rulla på & så småningom slutade jag och det var dags för att gå hem. När jag stod utanför dörren och letade efter nyckeln kollade jag bort mot lekplatsen. Även idag satt Caitlin där, vad var det hon ville mig? Jag försökte att inte bry mig om henne, och fortsatte att leta efter nycklarna. När Justin sedan kom bestämde jag mig för att inte säga något till honom, allt hade blivit så himla komplicerat då.

- Nå, vad vill du göra Justin? Är du hungrig kanske?
- Lite faktiskt, haha.
- Då tycker jag vi ska ta något & äta. Som svar tillbaka så fick jag höra på Justins kurrande mage.
Jag plocka fram pastafjärillar & köttbullar, och värme sedan till det. Det var lätt laget men smaskens, det var en av mina favoriträtter.
- Vad tycker du om maten då Justin? Haha. han såg lite skeptisk ut.
- Jo, det smaka ju bra, men brukar det inte vara varmt?
- Haha jävlar också, glömde att värma ditt. Sorry gubben. Gud, jag skämdes lite. Jag hade bjudit självaste Justin Bieber på olagad mat, kunde det bli värre?
- Sååå, nu smakade det bättre!
- Så bra, men bara så du vet Justin så behöver du inte äta det om du inte gillar det, jag kan tillaga något annat om du vill det?
- Det är ingen fara, det är du som lagade det. Det kan inte bli bättre. sa han och flinade sedan sådär som bara han kunde göra.

Efter någon timma slängde jag ut Justin, klockan var halv 6 & jag var ju tvungen att göra mig lite fin inför middagen. Jag var nervös, mest över hur mamma skulle bete sig. Hon hade lovat att hålla munnen i styr, men det vet jag inte riktigt om jag kan lita  på.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Det var bara 1 timma kvar tills vi skulle få besök, det var full fart här hemma. Jag tog en dusch & gjorde mig snygg, sedan hjälpte jag mamma där nere i köket. Vi visste inte riktigt vad Idas familj gillade för slags mat så det fick bli haxelbackspotatis med kycklingfelé  & en slags sås + grönsaker. Jag hjälpte till med att hacka grönsakerna, det var det enda jag kunde.

Tiden gick så fort att det redan plingade på dörren, där var dom, Idas familj. Ida var finare än någonsin, hon har aldrig varit så vacker. När dom kom gick jag först & pussa Ida sedan presenterade jag min mamma Pattie & mig själv för dom.

- Godkväll fru & herr Grayson, välkomna. Det är jag som är Justin & detta är min underbara mamma Pattie.
- Godkväll, det är jag som är Anna & detta är min man Lars.
- Nå, vad sägs som att gå mot matsalen?

Vi satt där och snackade och alla lärde känna varandra så gott det gick, äntligen kom den smaskiga maten in.
- Mmm, vad gott detta var! Vem är det som har tillagat det? sa pappa & såg helt facinerad ut, han hade ett stort intresse av mat.
- Det är jag som lagat det & Justin har hjälpt mig med grönsakerna.
- Det var verkligen super gott!
- Så roligt att ni gillade det ! sa mamma & försökte låta så trevlig som möjligt.
- Ursäkta, men jag måste gå på toa Justin, det är ok va? slängde Ida ur sig.
- Det är väl klart det är, jag vill inte att du ska göra dina behov vid matbordet. sa Justin och alla börja skratta, förrutom jag som bara gick raka vägen mot toan.
 
PATTIES PERSPEKTIV:
Vi satt där & åt & det var super trevligt. Det var en trevlig tjej med en trevlig familj Justin hade hittat, jag var stolt över han. Rätt som det var så plingade det någon på dörr. Bäst att jag går & öppnar tänkte jag.

- Ursäkta, ska bara se vem det är som plingar på. Ta gärna lite till under tiden som jag är borta.
Alla började att ta mer när jag gick. När jag kom fram till dörren & sakta öppna den såg jag först inte vem det var, personen stod med ryggen imot. Hon vände sig sedan om, det var Caitlin.

- Men Caitlin, är du här? Gud vad roligt! det var så himla längesen jag såg dig.
- Ja, hej! Jag undrar om Justin är hemma?
- Ja det är han, men Justins tjejs familj är just nu här på middag, så tror inte han kan komma. Men stig gärna på om du vill, vi har mat så det räcker & blir över.
- Tack, sa Caitlin med ett stort leénde på läpparna.

IDAS PERSPEKTIV:
När jag var klar på toan & var påväg in mot matsalen såg jag Justin komma springandes, han verkade helt ursinning.

- Justin, vad är det?
- Ida, Caitlin är här... HÄR.
- Jaha, vad gör hon här då...? sa jag & försökte låtsas som att jag inte brydde mig särskilt mycket, men det gjorde jag. Varför fan skulle hon komma hit & förstöra allt?
- Hon sitter just nu hos våra föräldrar & har börjat äta, så det verkar som att hon inte kommer att gå på ett tag.

Skulle jag säga det dära om att jag sett Caitlin två gånger från den dära lekplatsen stirrandes på mig? Jag skippa det, han hade blivit ursinning & flippat ur totalt. Det var bäst att inget säga. När vi kom in till matsalen igen satt Caitlin där, hon bara blängde på mig när jag kom in, sedan börja hon flina & hålla på. Hon ville inte få föräldrarna att misstänka något.

- eh, jag går på toa om det är ok? sa Caitlin och gick sedan iväg mot toaletten. När hon var på toan fick både jag & Justin sms, det var av Caitlin.. Justin kollade snabbt på sitt sms & sedan jag på mitt, vi kollade på varandra orande. På smsen stod det: ......

Dålig/Bra episode? Varenda person som läser denna episoden ska kommentera vad den tycker vare sig den har blogg eller inte, vill verkligen veta vad ni tycker om mina episoder!

Postat av: elvina

Jag tycker det var en jättebra episod!

och nu vill jag veta vad som stog på det dära smset:)

Meer,snälla :D<3

2010-11-22 @ 20:10:05
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag tycker verkligen att du skriver superbra delar. Fortsätt som du gör! you go girl ;) hahah :D

Läs gärna min novell och kommentera, så lovar jag att göra detsamma på din! :D

bieberlove<3

2010-11-22 @ 20:26:53
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: kajsa

gaaah!!! vad stod det för nåt?

2010-11-22 @ 20:39:55
URL: http://kajsafoto.blogg.se/
Postat av: Ida

hej har du haft en fin dag? :)

2010-11-22 @ 20:52:45
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Emma

Super duper bra! :D Meer ikväll!?

2010-11-22 @ 20:52:50
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag måste få veta vad som händer! Kan du inte skriva mer, den är så braaaa!

2010-11-22 @ 20:58:06
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

skrriiiiiv mer nu! :D fantastiskt bra!

2010-11-22 @ 21:06:26
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: Emma

jatte bra måste veta vad som stååår nuuu !!

2010-11-22 @ 21:07:08
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: Ja vi gör så! :)



förresten, jag har blivit helt beroende av din novell nu, så jäkla bra!:O haha

bieberlove<3

2010-11-22 @ 21:09:01
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: Ja vi gör så! :)



förresten, jag har blivit helt beroende av din novell nu, så jäkla bra!:O haha

bieberlove<3

2010-11-22 @ 21:09:09
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: Ebla

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

2010-11-22 @ 21:12:39
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Ebla

JÄTTE BRA! HIHI dumma sak JÄTTE LÅNGA BRa ordet fick inte plats! snyft! men som sagt: SUPER DUPER DUNDER DUPER BRA!

2010-11-22 @ 21:13:21
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: elvina

haha ja,jag får göra det:)

Hoppas det kommer ikväll:D

Jag längtar till nästa avsnitt:D:D<3

2010-11-22 @ 21:25:46
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Ebla

EN sak bara: Kan du försöka att inte ha för såna där snusk ord i.. Du vet se""" ordet osv.. För liksom jag är bara 11 år och jag gillar inte direkt såna ord..

HEHE ta inte illa uppp!

2010-11-23 @ 10:01:32
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: