Episode 11.

Vi stod där & kramades en stund, sedan var Justin tvungen att dra, Usher väntade på honom i bilen. Vi bestämde oss för att ses imorgon när jag slutat skolan. När Justin gick ut genom dörren och vi sa hejdå kollade jag mot lekplatsen som låg tvärs över gatan. Det satt en flicka som gungade, hon var i samma ålder som oss skulle jag kunna tro. Hon kolla mig rakt i ögon, hon såg sur ut. Hon var så himla bekant, precis som att jag sett henne förrut, som att jag visste vem det var. Men jag kunde inte komma på.

Precis när Justin gett sig iväg såg jag vem det var, det var...


...Caitlin, vad fan gjorde hon här? Hon såg sedan på mitt uttryck att det var hon, så hon sprang iväg. Skulle jag berätta detta för Justin? Nej, jag skippar det. Det kommer nog bara skapa en massa trubbel. Jag försökte att inte tänka mer på det utan gick till badrummet & tog en dusch istället. Precis när jag kom ut ur duschen så ropa pappa att maten var klar, det blev kycklingfelé & pommes + sås. Det var min favoriträtt.

- Mums, vad gott det ser ut pappa. Sa jag och slickade mig runt munnen som en hungrig hund ungefär, haha.
- Det är det säker också ! sa pappa & flinade sedan åt sig själv.
- Vem var det som plingade på innan Ida, var det en kille eller? sa mamma med en nyfiken röst.
- Det var Justin Bieber, sa pappa och skratta sedan åt sig själv, vet inte riktigt varför.
- Jasså, det var det ju säkert. Vilda drömmar ni har, men vem var det?
- Mamma, det var Justin Bieber.
- OMG, är du seriös? Mamma gillade också Justin väldigt mycket, så himla pinsamt, jag vet...
- Mamma ja, jag är seriös.
- Men.. men.. varför stanna han inte här över middagen??
- Han var tvungen att dra för Usher väntade på honom.
- Jaha ja, men du kan väl fråga ifall han vill komma över på middag imorgon så vi kan få träffa han?
- Ärligt talat mamma, tror du verkligen att jag går med på det? Du hade skämt ut mig totalt.
- Jag lovar att jag ska försöka hålla munnen i styr.
- Okej, men jag vet inte riktigt. Får la höra med han sen om han kan.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Jag hade nu inget att göra, så jag ringde Ida. Mamma hade bett mig att ta hem henne & bjuda henne på lunch. Hon ville se flickan som gjorde mig så lycklig.

- Hey darling.
- Hey baby.
- Du, jag har en sak att fråga dig.
- Jaha, jag har en sak att fråga dig också.
- Okej, fråga du först.
- Nej, ta din fråga först.
- Jo, mamma undra om du skulle vilja komma över på middag imorgon? Hon tycker det skulle vara så himla roligt att få träffa tjejen som lyser upp min dag.
- Haha okej, jag tänkte fråga det fråga från min mamma.
- Haha okej, men hela din familj kan väl ta & komma över imorgon kväll? sa han med en sexig röst, som vanligt.
- Jo, visst. Men jag måste nog lägga på nu, pappa vill ha hjälp med en sak där nere.
- Ok, men vi ses imorgon darling.
- Yes, puss puss bby.

Hey, nu blir det kort inlägg, ska träna om typ 5 sek, haha.
Kommer längre inlägg senare, KYSS BRUDAR !
(& pojkar???)

Postat av: lina

NAWWW.... så jävla bra

2010-11-22 @ 16:44:31
URL: http://linadahlgren.bloggplatsen.se
Postat av: Johannahtuolja

Hallå! =)

Allt bra med dig?

Helgens blogg blev lite försenad, men nu är äntligen vinnaren utsedd.

Så ta en titt, och kolla om det var just du som vann! :)

Annars, så har du en ny chans på fredag.

Hoppas du får en bra vecka, kram :)

2010-11-22 @ 16:50:09
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/
Postat av: amanda

mer :D

2010-11-22 @ 16:58:29
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: elvina

aah,guud så bra!

jag vill ha meeer!:D<3

2010-11-22 @ 18:53:56
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Karin

MER!

2010-11-22 @ 19:34:42
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: