Episode 37

Det var den näst sista dagen på året, och Christian och Emelie hade nu åkt hem. Det var super trevligt när dom var här och vi ska träffa dom om en månad ungefär igen. Klockan var nu 2 på dagen och jag var här hemma med Ida och bara myste. Jag försökte klura ut en perfekt nyårs överraskning till henne, men kunde verkligen inte komma på något. Jag hade redan fixat  en sak, men jag vill att det ska fixas något mera.

Imed att Ida aldrig är inne på datorn nu för tiden bestämde jag mig för att gå in på twitter och fråga mina fans efter förslag. "Hey guys. Soon it is a new year and i want to give something to Ida, someone who got any ideas?"
TWEET.


Jag såg till så att Ida inte såg vad jag hade gjort på datorn, men det verkade inte så. Hon såg ut att vara helt inne i filmen så jag behövde nog inte oroa mig. Jag fick snabbt en massa tips på vad jag skulle göra, de flesta hade skrivit bjud henne på middag, fria till henne osv. men det var ju sånt jag hade gjort utan att dom visste något om det. Jag rullade ner lite och såg sedan att det var en tjej som hade skrivit lite olika alternativ, jag bestämde mig för att följa henne. På hennes twitter stod hennes msn så jag bestämde mig för att lägga till henne. Hon var online så vi var snabbt vänner på msn.

- OMG, ÄR DU JUSTIN BIEBER? skriver hon direkt på msn.
- Haha yepp ! Du hade varit en av dom som gav några tips på vad jag kunde hitta på för Ida, right?
- Det stämmer bra! kan inte fatta att självaste Justin Bieber skriver till mig... *glädjeskutt*
- Skoj att jag kunde göra dig glad, men du? jag skulle gärna vilja höra vad du hade för idér? :)
- Jahaa, det var några styckna :)
- Vart bor du?
- 10 min utanför ATL i en by.
- Vad sägs som att träffs inne vid Lantyouone cafét imorgon kl 8?
- Det blir toppen!
- Bra, vi syns då tjejen, ta hand om dig ;) skrev jag och loggade sedan ut.
Det fick bli såpass tidigt så Ida inte skulle märka något.

Jag satt med data "ryggen" imot Ida så att det var säkert att hon inte skulle se vad jag gjorde på datan. Jag fortsatte kolla runt på nätet efter idér, men hittade exakt ingenting. Efter några minuters letande utan resultat stängde jag ner datan och satte mig tätt intill Ida igen. Hon var ju hur kall som helst, hon var som en isbit.

- Ida, varför är du så kall hjärtat?
- Det är ganska kallt här inne Justin om du inte märkt de?
- Men varför sa du inte till? Du kunde fått en filt eller något, eller min kroppsvärme?
- De lugnt Justin. Jag är så inne i filmen att jag knappt märkt av kylan. sa hon och vände sig sedan mot teven igen.

Efter bara någon sekund var hon helt inne i filmen igen, det var precis som att hon hade suttit där förstenad i flera timmar. Jag hämtade en filt, satte mig tätt intill henne och drog den sedan över oss. Snart var filmen slut och vi gick ut till köket för att ta lite käk, det fick bli att laga potatismos, köttbullar, brunsås och lingon, super smaskigt var det. Resten av dagen fortsatte vi sedan att tillbringa framför teven, vi såg på en massa filmer. Jag hade verkligen saknat dessa dagarna, dagarna då jag var ensam en hel dag med Ida och bara myste. Kvällen kom och det började bli sent, jag gick och tog mig en dusch sedan gjorde jag mig iordning för sängen. Jag var super trött trots att klockan bara var halv 11, men jag var ju tvungen att vara utvilad imorgon. Ida följde med upp och tog bort sitt smink och satte på sig nattakläder. Hon satte på ännu en till film, men jag beslöt mig för att sova.

- Godnatt då babe, ses imorgon. Du har ingen aning om vad du väntar dig.
- Godnatt sötnos, älskar dig.
- Älskar dig med. sa jag och pussa henne sedan. Det var den bästa kyssen ever. Hennes läppar var perfekta, dom var mjuka och vara o så där perfekta som dom ska vara helt enkelt. Jag ville egentligen inte att kyssen skulle ta slut, men den tog slut efter bara några sekunder. Jag la mig ner och efter en kort kort stund sov jag.

Nästa morgon hade jag ställt klockan på halv 7, jag stängde snabbt av larmet. Jag kollade sedan på Ida så att hon inte hade vaknat, men det hade hon som tur var inte. Jag klädde på mig och gick sedan ner och åt frukost. Himlen var super mörk men det var vit längst gatan, det hade snöat. Jag kunde inte fatta det, det var ju solsken för bara några dagar sen? Jag åt två ost smörgåsar och gick sedan upp för att borsta tänderna. När de var klart började bilen sakta rulla iväg längst gatan. När jag var framme vid cafét så var Antonia (fanet you know?) redan där.

- Hey! sa jag och kramade sedan om henne. Fryser du inte?
- Hey. Jag frös, men jag gör det inte längre. sa hon och ledde sedan.
- Nå, ska vi g in? Här är riktigt kallt!
- Haha jaa. sa hon och vi började sedan gå in. Vi tog ett bord i ett hörn längst in på cafét. Vi beställde varsin yogurt och började sedan snacka lite så att jag lärde känna henne lite bättre. Vi snackade om allt möjligt. Det var alltifrån mitt liv, mina konserter till olika sporter osv. Hon verkade vara en super trevlig tjej och hon hade aldrig varit på någon konsert så som tack på förhand så lovade jag henne till en konsert jag skulle ha i slutet av Januari här i Atlanta.

- Vad sägs som att du berättar om lite idér du hade?
- Jo, jag tänkte att jag först ville veta hur mycket du gillar henne och lite sånt innan. Jag har lite olika idér nämligen, men alla kanske inte är så lämpliga, det beror på lixom. Berätta gärna lite!
- Haha oh, det gör jag med ett nöje! Älskar att berätta om Ida inför andra. sa jag och rodna sedan till lite.
Hon är en super tjej och jag älskar henne över hela mitt hjärta. Jag och hon har varit med om mycket bra och dåligt, och allt vi varit med om har långt ifrån varit med i media. Hon gillar romantiska saker och är lätt generad. Hon är min favorittjej och jag älskar henne. Tror inte det behövs sägas så mycket mer, eller?
- Nej, det räcker bra.
- Nå, vad har du för idér?
- Jo, först tänkte jag en romantisk middag och kanske en privat konsert, men det verkar som att du redan gjort sånt för henne i med att du gillar henne så mycket?
- Ja, det har jag faktiskt! sa jag och blev lite genererad och skratta sedan.
- I med att ni är för uunga för att gifta er så tänkte jag att du kanske ville förlova dig med henne? Det är bara ett förslag, men kanske lite tidigt? sa hon och jag såg hur hennes kinder rosnade till och hon började bli generad.
- Jo, asså... jag är lixom... förlovad redan... sa jag & visade ringen.

Kommentera och tyck till! skriv även vad som du tycker ska ske (som Justin ska "ge" till Ida)
Minst 30 kommentarer annars blir det inga fler episoder förräns på onsdag ;)

Postat av: elvina

grymt bra episode,eller iofs så är alla episoder bra;)<3

2010-12-05 @ 22:01:32
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Anna

OH NO. MER :D

2010-12-05 @ 22:03:54
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Js

haha jasså :)

2010-12-05 @ 22:05:24
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: Ida

2010-12-05 @ 22:12:17
Postat av: Ida

Haha ojj det var jag som skickade det som är över, fast det kanske räknas som 2 kommentarer nu haha ;) grymt bra blogg o episode , extra bra att tjejen heter ida som jag :D tack för en grymt bra blogg , nu har jag något att göra om kvällarna. :)

2010-12-05 @ 22:19:06
Postat av: Anonym

sjukt bra! ja tkr att han typ ska köpa en lägenhet som dom kan flytta till, eller en resa utomlans för dom ett tag

2010-12-05 @ 22:48:41
Postat av: Js

Haha men det kanske är pga att jag nt är med och spelar :) haha nej driver. Men a jag kanske borde ta och kolla ngn gång när ni mäter hstd (:

2010-12-05 @ 22:59:29
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeeeeeer!!!!!

2010-12-05 @ 23:03:04
Postat av: julia

SJUKT BRA FORTSÄTT SÅ TJEJEN:D

2010-12-06 @ 00:54:45
Postat av: Ulrica

Mer mer mer mer mer!!!!

2010-12-06 @ 00:55:22
Postat av: anna

mer mer mer mer mer :DDDD love it

2010-12-06 @ 07:25:18
Postat av: t

God morgon! :)

Starten på en ny vecka ;) Händer något skoj då?

Kramar:)

2010-12-06 @ 08:18:08
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

mermermer :D

2010-12-06 @ 14:18:41
Postat av: Fia

Mer! Mer! Mer!

2010-12-06 @ 16:22:36
Postat av: Ebla

AAAAAAAAAAAAA!! SÅÅÅ HIMMLAAAAA GULLIGT ATT DOM SKAAA GIFTA SIG! MIN KOMPIS BAH: AAIAIAAKAKAIKAKAK!

Haha! IDA TAR DU JUSTIN TILL DIN MAKE? JAAA SÅKLART!

2010-12-06 @ 16:32:12
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Eila J

Haha så du är en av dom som tkr det är positivt att han kommit i målbrottet? :)

2010-12-06 @ 17:00:35
URL: http://elfj.blogg.se/
Postat av: jennifer

asbra!:)



och fan va smart att skriva ; minst 30 kommentarer annars blir det ingen episode förräns på onsdag ;)

SJUKT SMART JU! :D e dt okej om jag lånar det? hahah^^

2010-12-06 @ 17:07:01
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: Amanda

As braa

2010-12-06 @ 17:26:05
Postat av: Mia

Mer mer mer!!!!!

2010-12-06 @ 18:18:09
Postat av: Anonym

en sex kvälll

2010-12-06 @ 18:36:03
Postat av: Anonym

MER

2010-12-06 @ 19:48:41
Postat av: moabiieber

GE OSS MER :D

2010-12-06 @ 19:51:12
URL: http://mouuas.blogg.se/
Postat av: Julia

grymt bra ! :) mer kan knappt vänta tills det kommer mer :)

2010-12-06 @ 20:22:17
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

mer! :)

2010-12-06 @ 21:29:33
Postat av: Anonym

mer!!!

2010-12-06 @ 21:37:11
Postat av: Anonym

haha alltså jag får panik på vissa av mina läsare..när jag skrev; minst 20 kommentarer annars blir det ingen del idag.. någon bara totalt flippade ur och sa; du kan inte begära kommentarer för folk tröttnar då fattar du väl?

typ så..man bara; ehm..

Du har iaf bra läsare som inte klagar :o :)

kram

2010-12-06 @ 21:57:37
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: amanda

MER MER MER MER !!!!!!!!

2010-12-06 @ 22:06:45
Postat av: fanny

Snälla Mer mer mer mer

2010-12-06 @ 22:10:45
Postat av: Js

haha a (:

2010-12-06 @ 22:14:15
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: Maja

bääst!

2010-12-06 @ 22:47:19
Postat av: Popkungen

En Justin Bieber-blogg antar jag! ;D

2010-12-07 @ 07:35:59
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: t

okej okej :) själv jobbar jag idag och ska på modevisning på onsdagkväll :)

Allting bra annars?

Kramar söt! :)

2010-12-07 @ 15:56:01
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Jättebra !! ♥ meeer :)

2010-12-07 @ 17:10:43
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: