Update & en tävling :)

Uppdateringen:
som ni märkt så har jag inte varit super duktig på att blogga det senaste, men det är som sagt dom sista veckorna & så är det snart jul så jag har väldigt mycket inom både skola, handboll & julklappshandlingar osv. Jag hoppas ni förstår men tar min tid till att försöka skriva minst ett inlägg/dag.




Tävling:
Jag läser en blogg som heter "bieberfever" som jag förövrig tycker är super bra.
Det är nämligen så att en tjej som heter Ida som bloggade där tidigare har tappat Justin suger vilket är mycket tråkigt tycker jag. Nu lottar dom iallafall ut super fina Justin priser.

1:a pris: Tröja
2:a pris: Tre posters
3:e pris: En länkning till din blogg

(Tröjan och posterserna har varit Idas så det är inte helt nytt, men det gör väl inget? Det ända med plansherna är att det kan finnas lite klödd på baksidan som dom hade satt fast den med. Tröjan var även ganska ny så den hade hon knappt använt)
Ta denna super chans att kunna få vinna någon vacker bieber grej, det kan man ju inte tacka nej till, eller?

För att vara med & tävla:
1.
Man skriver i en kommentar att man är med + sin email.
2. Om man vill ha en ännu större chans att vinna så kan man lägga upp detta på
sin facebook, blogg, bilddagboken osv. (Om ni gör detta så ska det finnas en
direkt länk till inlägget, alltså inte till bloggens startsida.)
3. Skriva vilka "saker" man helst vill vinna.

Ett ex. på vad du kan skriva i en kommentar kan se ut såhär:
Hej, jag vill jätte gärna vara med och tävla!
Jag vill helst vinna tröjan, tycker den är super snygg :)
Jag har även gjort ett inlägg på min blogg. (länkning till inlägget här)

SOM JAG SKRIVIT TIDIGARE SÅ ÄR DET DENNA BLOGGEN
(BIEBERFEVER) SOM HÅLLER I TÄVLINGEN OCH INTE JAG ! :)

Postat av: MB

jag vill vara med och tävla! :D

jag vill jätte gärna se en bild på tröjan så jag kan se ifall jag har den eller inte! och vilken storlek? :)

jag har skrivit på mina bloggar och på facebook! :) pusshej



http://mouuas.blogg.se/2010/december/1803.html#comment

http://moasdans.blogg.se/2010/december/1802.html#comment

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000453529962#!/profile.php?id=582980616

2010-12-08 @ 18:08:13
Postat av: Anonym

Hej, jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag vill helst vinna tröjan, tycker den är super snygg :)

jag skivet i twitter och min mail är [email protected]

2010-12-08 @ 18:57:55
Postat av: lina<3

jag vill vara med och tävla <3+ älskar din blogg

jag vill helst ha tröjan + vill ha en bild på den

jag skrev på min blogg du ser den där nere ellr här e den oxå www.linadahlgren.bloggplatsen.se här e min e-mail [email protected]

2010-12-08 @ 19:18:21
URL: http://linadahlgren.bloggplatsen.se
Postat av: Justin Drew Bieber fansite

Hej! Roligt att du är med i tävlingen, kolla in på söndag den 12 december och kolla om du har vunnit! :)



Kram!<3

2010-12-08 @ 21:37:43
URL: http://bieberfever.se
Postat av: Popkungen

SV: yeah, så är det! ;)

2010-12-09 @ 07:29:10
URL: http://popkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: