göra klart....börja om...

Bestämt för att avsluta denna episoden, ska skriva 1 ungefär 5 episoder till eller något så att den får ett riktigt slut sen börjar jag på en ny ;) Låter det bra? =) Ge gärna förslag på vad ni kommer att vilja ha med i den nya!! :)

sen ngn som heter "Julia <3" som kommenterat episode 6 o undra om jag spela handboll o i vilket lag osv. Jag svarar här imed att du inte gett din blogg eller något!
 Ja det gör jag, jag spelar i Varberg :)

Postat av: Fatbardha

Ni kan ju ha några noveller där det blir sorgligt och spännande och att det händer något... och mer serösa bilder asså som passar novvellen as bra osv :)) <3

2010-12-10 @ 16:53:44
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Maja

Kan ni lägga ut bilden ni har på eran header där han sitter i bilen där det står 48 på hans hand? snälla jag älskar bilden och hittar den ingenstans! PS. Älskar eran blogg! <33

2010-12-10 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: