Episode 39

- Justin, jag är vrålhungrig! Jag svälter snart ihjäl. hörde jag någon skrika från köket och jag vaknade till från mitt dagdrömmande.
- Låt oss käka något, jag svälter nästan ihjäl av hunger jag med. ropade jag tillbaka och gick sedan in till henne.
Jag kollade i kylskåpet, det fanns exakt ingenting. Det var inte så konstigt för jag hade inte handlat något, mamma hade ju varit borta under 2 veckor nu, är ju så van vid att hon brukar handla och att det alltid finns mat när man är hemma.
- Jo, asså det finns nästan inget att äta så vi kanske kan äta frukost på fiket vid norrhella?
- Ja visst, har aldrig ätit där men det låter väl trevligt. sa hon och gjorde sitt perfekta smile.

Vi fixa oss lite sedan tog vi bilen till norrhella, det var nästan helt tomt där vilket som var superskönt.
Jag funderade på hur jag skulle berätta allt osv. ikväll. Det måste ju vara vid ett bra tillfälle, vet bara inte hur. Vi skulle ju träffa Christian och dom ikväll, så tänkte att jag kanske kunde göra det framför dom?

- Justin? Hallå?? Justin?? Lever du? sa Ida och vifta med sin hand framför mitt ansikte.
- ä-ä-hh, v-va? sa jag och kom ut ur mitt dagdrömmande.
- Värst vad du ska dagdrömma Justin, vad drömmer du om egentligen?
- Vill du verkligen veta det? sa jag och flina lite, sen pussa jag henne lite lätt på munnen.
- JA, SÄG! sa hon och nästa helt förväntansfull.
- Men det får du inte, haha. sa jag och började sedan gapflabba åt mig själv.

Frukosten rulla på, tiden rulla på & dagen rullade helt enkelt på.
Det blev kväll och Christian och hans tjej hade nu kommit.

- Hallå, välkomna in! sa Ida och såg lika fantastisk ut som vanligt, jag hade bett henne att ta på sig den finaste klänningen hon hade. Hon hade gjort ett bra val, den klänningen som hon valt var en vacker vit klänning och hon passade i den perfekt.

Vi gick in till "matsalen" och började hugga in. Jag hade beställt kockar så det smakade hur bra som helst. När vi sedan hade snackat, skrattat och ätit upp allt så var alla nöjda och belåtna. Klockan började närma sig 12, vilket innebär nyttår och vi började gå ut för att se på fyferkirierna. Jag kände att det var rätt tillfälle att ge henne sin present, hon skulle få den prick kl 12.

- Du, ida?
- Jaaa. sa hon och kollade så där gulligt på mig som bara hon kan.
- Jo, du ska få en "liten" present av mig. sa jag och kollade in i hennes vackra ögon.
- Nej Justin, det behövs ingen present. Min får du senare sa hon och kolla sedan upp mot himlen igen.
- Du ska visst få den, jag måste ge dig den! Här. sa jag och kollade sedan in i hennes ögon hur hon skulle reagera.

Idas perspektiv:
Jag kollade in i hans ögon och han gav mig sedan ett gulligt litet kuvert. Vad hade han nu hittat på? Jag öppnade det och i kurvertet låg det en lapp. Jag kollade på lappen, det var bild på ett stort super fint hus nere vid havet. Jag läste sedan under bilden vad det stod "Detta är vårt nya hus, duger det? Endast om du vill flytta ihop med mig förstårs..." stod det och på baksidan stod det "PS. I Love You" jag visste inte vad jag skulle säga, jag fick adrenalin kick nästan.

- JAAA, DET ÄR KLART JAG VILL FLYTTA IHOP MED DIG JUSTIN! skrek jag och hoppade sedan upp i hans famn.
- Det är inte allt sa han, vänta bara någon minut till klockan slår 12... sa han och kollade sedan upp mot himlen igen för att kolla när fyferkirierna kom. Eller var det bara jag som trodde det?

 Klockan slog 12. Kyrkklockorna ringde och fyverkerierna kom. Justin gick ner på knä och tog sedan fram en ask. Det var en silvrig vacker ask, han öppnade asken, där låg en ring..
- Ida Sofie Grayson, vill du gifta dig med mig, självaste Justin Bieber? sa han och kollade sedan in i mina ögon.
- J-j-ju-s-s-tin, jjjag vet inte vad jag s-ss-ka sä... jag fick inte fram mer.
- Du behöver bara säga ja, det är allt jag vill. sa Justin och kollar sedan in i mina ögon som en söt hund.
- M-m-meen, januari..? Och vi är inte 18, det är inte lagligt.
- Det bryr jag mig inte om, jag har min egna lag. Nå, vad säger du?
- Behöver du ens fråga det? Det är väl klart att jag vill! skrek jag högt, ännu en gång, och han satte på mig den fina diamant ringen. När den var på satt så slängde jag mig sedan över han.
- Jag älskar dig Justin Drew Bieber!
- Och jag älskar dig min underbara Ida Sofie Bieber! jag bara njöt av att få höra han säga Bieber.
- Men Justin, jag har en sak jag måste berätta... sa jag och såg genast lite mer allvarlig ut en vad jag tidigare varit. Detta hade jag hållt hemligt i vetande under snart 1 vecka.
- Ja, berätta. Vad är det? sa Justin och kollade oroligt på mig.
- J-j-jag ä-r..
- Är vadå..? sa Justin och han kollade verkligen djupt in i mina ögon.
- Jag är gravid..
- Ska jag bli pappa? sa han och kollade chokat.
- Jag antar det. sa jag och kollade sedan osäkert på han. Men jag kan ta bort det om du vill...
- Skojar du eller? Detta är den bästa dagen i mitt liv, jag är överlycklig! skrek Justin högt och tog sedan tag om mig hårt. Han kramades som bara den och pussade mig som ett vilddjur.

Justins perspektiv:
Vem hade kunnat ana att det skulle bli såhär..? Tänk, jag ska bli pappa...

Postat av: Anonym

ohh va bra!

2010-12-10 @ 16:07:36
Postat av: elvina

fatta gulligt barn det kommer bli :D

meer! :D<3

2010-12-10 @ 16:13:55
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Pomis_10

OOO MYYYY GOOOOOOODDDD!!!!!!

2010-12-10 @ 16:16:25
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA hoppas barnet är inte från pedofilen

2010-12-10 @ 16:26:36
Postat av: amanda

sv: okej, ska checka in! :)

2010-12-10 @ 16:35:38
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: amanda

wiiiih! mermermer :D

2010-12-10 @ 16:36:01
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: lina,Jennie,Olivia o Jasmine

hahah det gör inge ;)

sjuukt bra :D

2010-12-10 @ 16:55:14
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Postat av: Nathalie

vad ska du hitta på ikväll? hemmakväll eller fest?:D

2010-12-10 @ 17:00:43
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra mermer

2010-12-10 @ 17:04:51
Postat av: elvina

okej,jag ska försöka komma på nåt,men jag har sämst fantasi.Men jag säger till ifall jag kommer på :D<3

2010-12-10 @ 17:17:05
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: ;)

Asbra men snälla sluta inte men den här nu. Det skulle vara kul att få läsa om när dom flyttar in i deras nya hus och får barn, så snälla sluta Inte nu när det är så bra. :)

2010-12-10 @ 17:26:19
Postat av: elvina

Haha,du har juh kommit på 39 hela episoder,och med det menar du dålig fantasi?:o tvek på den;)<3

2010-12-10 @ 17:35:31
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: elvina

jag tycker att dom har varit grymt bra jag ;)<3

2010-12-10 @ 17:39:04
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: zara

svar ; det gör inget :)

2010-12-10 @ 17:48:20
URL: http://zaradenunderbara.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

jag vet faktiskt inte..:S

men typ ngn olycka kanske jag vet faktiskt inte:/<3

2010-12-10 @ 17:55:09
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Johannahtuolja

SVAR: Hoppas allt är bra med dig? :)

Nu har jag helgens blogg igång igen. Kika in och anmäl dig om du har lust? :) Vinnaren väljer jag slumpvis ut på fredag. Lycka till, kom ihåg - alla har lika stor chans!

2010-12-10 @ 19:29:08
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/
Postat av: elvina

haha,varsegod. Hoppas att den nya blir lika bra :D<3

2010-12-10 @ 19:43:11
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Sini

Sv: Det gör inget!

Fy vilken bra novell, kan novell 40 ikväll?

2010-12-10 @ 19:51:19
URL: http://reedheart.blogg.se/
Postat av: Johannahtuolja

Vem vinner idol då? ;)

2010-12-10 @ 21:37:33
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

SKITBRA !!! OMG JÄTTEBRA !! YAY dom ska gifta sig, få barn och allt ! ♥ mer mer mer !

2010-12-11 @ 17:31:10
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna/Moonlight

Gud va bra din story är!!!Mer,snart !!!

2010-12-11 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: