Episode 36

- Jaaa, jag har faktiskt träffat en tjej som heter Emelie.
- Ohlala, hänt där då?
- Asså.. lite allt möjligt. Kan säga att så mycket som du och Ida..
- oj, då går det jäkligt hett till?
- Haha. sa han och blev sedan generad.
- Men jag tvivlar hårt på att det går lika hett till, du har inte hört allt.. Vet du hur Ida är i sängen..?
- Emelie då? sa han och försökte låta bättre, haha.
- Ida är som en ängel, Emelie slår inte henne vad du än säger. sa jag lite sådär lagom skrytsamt, ehe.

Idas perspektiv:
Jag hade nu varit ute i parken med Jasmyn och Jaxon hela dagen, gud som jag slitit. När jag kom "hem" bädda jag ner dom för sin vila sedan hörde jag Justin och Christian från teverummet så jag stack dit. Precis innan jag kom in i rummet stannade jag upp, jag hörde att det var mig dom snackade om. Jag stannade en stund för att lyssna efter vad Justin sa..


...men jag kunde inte riktigt höra vad han sa. Jag hoppade in i rummet och skrämde dom, de hoppade som två höns, haha.

- Åh vad gör ni då killar?? sa jag och pussade sedan Justin på munnen.
- eh.. eh... asså... eh... sa de båda, de visste inte vad de skulle säga.
- Eh, asså... vadå? sa jag och skratta sedan.
- eh, vi snacka om x-boxet. sa de båda i kör. Jag visste att det inte var det dom snackade om, men jag spelade med ändå.
- Jaha, varför de? You should be talking about me. sa jag till Justin och pussa han sedan ännu en gång.
- Det kanske jag har gjort med, vem vet? sa Justin och kollade retsamt på mig.

Dagarna rullade på och vi var nu hemma i ATL, även så var Christian och hans flickvän Emelie här. Jag hade lärt känna Emelie ganska bra och hon var verkligen super snäll! Vi gjorde allt möjligt och hade det hur trevligt som helst. Första dagen åkte vi till Justins gamla skola där han och Christian hade en massa busiga minnen. Vi har även hunnit åka till ett stort bad, bowlat, ätit god mat och haft det allmänt trevligt helt enkelt. Efter bara 4 dagar åkte dom hem och det var tid för oss att pusta ut för en dag för imorgon var det sista dagen på året, vilket innebär nyårs firande!

JUSTINS PERSPEKTIV:
Det var den näst sista dagen på året, och Christian och Emelie hade nu åkt hem. Det var super trevligt när dom var här och vi ska träffa dom om en månad ungefär igen. Klockan var nu 2 på dagen och jag var här hemma med Ida och bara myste. Jag försökte klura ut en perfekt nyårs överraskning till henne, men kunde verkligen inte komma på något. Jag hade redan fixat  en sak, men jag vill att det ska fixas något mera.

Imed att Ida aldrig är inne på datorn nu för tiden bestämde jag mig för att gå in på twitter och fråga mina fans efter förslag. "Hey guys. Soon it is a new year and i want to give something to Ida, someone who got any ideas?" TWEET.

KORTKORTKORT, men ska iväg till Harrys och äta med några, blir mer sedan, promise.
Jag hade tänkt köra en liten grej här på bloggen, imed att jag själv inte har en aning om  vad de ska vara så ska ni får vara fansen! Skriv vad ni tycker och ge förslag !! :)

Postat av: Js

aha okej (: jag ska ha prov i SO :/

2010-12-05 @ 14:32:17
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: nora

e sexig kväll + sex på slutet

2010-12-05 @ 14:52:22
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA ! ♥ jättebra ! ^^ sätt på henne hotpantsen i nästa, hahaha det blir kul :D

2010-12-05 @ 16:19:41
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: zandra

hejhej ursäkta att jag svarar sent men jag har haft mycke förra veckan och sedan så tog det ett tag att komma igenom alla dina delar. men självklart kan jag berätta vad jag tycker om den.



jag tycker att den är super bra och du är duktig att hitta på nya saker som händer. jag har bara några tips som jag kan ge för att göra den bättre

- tänk på hur folk pratar i värkligheten. jag har reagerat på att alla som pratar i den berättelse pratar ungdomsspråk.

- du har ganska mycke personer i din berättelse och det är svårt att hänga med när det är mycke namn. så det är bra ibland att slänga in en förklaring som tex "där stod anna, det är hans syster" detta behövs när personen inte är med så ofta.



men annars så är den kanon bra. fortsätt att skriva bruden, länktar redan till nästa del =)

2010-12-05 @ 17:22:58
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha håller med nora!

2010-12-05 @ 18:51:49
Postat av: Johannahtuolja

Hej! Allt bra med dig? :-D

Vinnaren av helgens blogg är nu utsedd.

Kika in och kolla om det blev just du den här gången. Annars så finns det en ny chans på fredag igen som vanligt :-) Hoppas du får en bra vecka, kram!

2010-12-05 @ 19:03:48
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/
Postat av: Js

Joo, jag har gått i handboll 2 gånger. Första gången var för typ 6-7 år sen och sen började jag igen för typ 2 år sen men slutade eftersom det inte var såkul. Har du gått i ngn sport då?

2010-12-05 @ 19:29:26
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: zandra-en färg i din vardag

det jag menar är att när föräldrarna till dom pratar ibland blir det lite uttryck som man mest använder när man pratar ungdomsspråk. men jag vet inte om du är van att dina föräldrar pratar så. men jag är i alla fall inte van att mina pratar så, så det känns bara konstigt.



jo dom som är ca 11-25 pratar så. men sedan blir det lite förändring hur man pratar och till vem.

2010-12-05 @ 19:49:33
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Js

ingen, haha för lixsom första gng jag började gick jag och då körde vi ba lite så att man sprang fram och tillbaka kastade bollen i mål. Sen slutade jag och började igen fast annat lag som jag nt vet vad det heter haha. Men iaf började så där gjorde vi samma sak igen så slutade :/

2010-12-05 @ 19:55:13
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: Js

Nej alltså det var skit tråkigt, haha a det kanske jag borde ta och göra (:

2010-12-05 @ 20:29:26
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

hahha asså nej...!

Du har skickat in en bild och motiverat ditt svar till tävlingen.!

men vill du skicka mer så kan du göra det men du TÄVLAR bara med en av bilderna!

2010-12-08 @ 16:30:46
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: