Episode 32

- Ida, kolla! Det finns iallafall något gott! sa han och började sedan plocka upp choklad, jordgubbar och grädde.
- Ja, det blir jätte bra! sa jag och kysste han sedan lite lätt på munnen.
- Du? Jag har en liten present till dig. sa han och kolla sedan på mig med det dära leéndet som att han inte kunde vänta på att få se hur jag skulle reagera när jag skulle få det.
- Jaha, vad roligt! sa jag och kolla sedan på han med ett stort leende.

Han plockade fram den lilla presenten, det var en liten ask. Jag öppnade asken och där låg en fin diamant ring och ett matchande halsband.
- Åh, tack så jätte mycket! sa jag & slängde mig sedan runt hans hals.
Är detta det jag ska ha när vi gifter oss?
- Asså, jag tänkte... lixom imed att vi ska gifta oss så borde vi kanske förlova oss.. Så... vill du förlova dig med mig underbara Ida Grayson?
- Men Justin, det är...


...väl klart att jag vill! Jag blev super glad och slängde mig runt hans hals, det gick inte att beskriva min glädje och kärlek till Justin.

- Ida, jag vet inte riktigt vad jag ska börja. Men jag älskar dig över allt annat. Vi är som en berg&dal banan ihop, och ibland kan deet trasslas till lite, men det funkar alltid till slut. Du är mitt liv Ida. Ingen ida? Ingen Justin! Jag älskar dig och kan knappt bärga mig till att få ut allt offentligt. sa han och kollade på mig med sina castanje bruna vackra ögon som föll några tårar och han perfekta underbara läppar och hans härliga smälzooniga leende.
- Justin, jag vet inte vad jag ska säga.. sa jag och började nästan storböla. Jag försökte få fram hur mycket jag älskar han, men det gick inte. Man hörde inte vad jag sa, det var bara en massa mummel som hördes.
- Ida lugn, sa han och tog bort tårarna från mina kinder. Jag vet att du älskar mig, och nu är vi oskiljbara.

Vi satt där en stund och bara myste, det började bli super hätt här i "trädgården" eller "paradiset" enligt mig, så vi bestämde oss för att ta en tur i hans pool. Även så kom Jasmyn och ville vara med, sen ploppa även Jerme och Jaxon i. Då var jag där med nästan hela Justins familj i ett underbart hus, i en underbar pool och med en underbar familj. Dom var så himla trevliga, och roliga! Det kändes som att jag skulle kissa på mig i poolen av allt skratt, dom har så himla skön humor och Jaxon och Jasmyn är så himla gulliga när dom plaskar runt med sina puffar. Medans Jaxon och Jasmyn plaska runt och lekte någon konstig lek så latcha jag, Justin & Jerme runt med bollen. Vi körde lite "handbolls straffar" på Jerme, fast på ett litet vattenpolos mål förstårs.

När vi badat i nästan tre timmar och våra kroppar hade blivit som russin så började det att bli kyligt i vattnet och vi bestämde oss för att gå upp och äta ostfrallor med ost & gurka och dricka varm choklad. Det var verkligen hur smaskigt som helst. Bara jag och Justin helt själva, mysandes i hans "chillrum" som han kallar det, det var super mysigt! När vi ätit klart det lilla goda vi plockat med oss så spelande vi lite pingis, billjard och sedan på hans X-BOX. Det fick bli något konstigt bilspel jag aldrig hade spelat förrut, Justin var grym på det, såklart..

- Du, Ida?
- Ah? sa jag medans jag var helt inne i spelet.
- Vi kanske kan ringa Christian?
- precis ja... jag hörde inte vad han sagt för att jag var så inne i spelet, men jag svarade bara något.
- Då går jag och ringer han nu då.
- precis... sa jag. Justin pausade spelet.
Men vad gör du??? Det gick ju skit bra!
- Jag skulle ju ringa Christian?
- Varför de?
- Har du hört någonting alls på vad jag sagt?
- e-e-h asså... jag spelade ju samtidigt och lixom..
- Jag fattar precis, du har inte hört ett piss. sa justin och började sedan skratta.
Jag började inte skratta utan jag började rodna istället.
- hehe, kanske de.
- Jag undrade ifall du kanske ville att vi skulle träffa Christian?
- Ja men visst, det blir toppen! sa jag glatt.
- Bra, men jag går och ringer han nu då.
- Gör du så, jag går och klär på mig sålänge, haha. sa jag som hade haft på mig pjamas.

Medans Justin ringde till Christian så gick jag upp och klädde på mig lite kläder. Jag kunde inte riktigt bestämma mig så det fick bli ett par "slitna" jeansshorts och en ljusrosa super söt blus. Jag plattade även håret och tog på mig lite mascara. Justin hade bra tajming för precis när jag var klar kom han upp.

- Du? Imed att klockan snart är 7 så bestämde  vi att han skulle komma över så kunde vi ha en film kväll, om du vill förstårs?
- Jaja, det går jätte bra!
- Han tar även med sig några vänner som han är med nu om det är okej?
- Självklart så går det bra för mig, frågan är om det går bra för dig pappa?
- Har redan snackat med han serru, sa han och gav mig sedan en snabb puss med hans härliga läppar.

Vi åkte iväg och handla lite läsk, godis, popcorn, chips och sånt gott gott inför kvällen och gjorde det sedan mysigt där vi skulle vara. Nu var det bara 10 minuter kvar tills Christian och hans vänner skulle komma, undra vilka det kunde vara? Jag och Justin myste lite sedan plingade det på dörren. Jag gick för att öppna för jag var nyfiken på vilka det skulle stå utanför dörren. När jag öppnar dörren ser jag först Christian stå där med ett stort leende, jag var tvungen att kolla ner på han imed att han var kortare än mig. Jag kollade sedan vilka som stod bakom och jag kunde inte tro mina ögon. Varför hade inte Justin sagt något? Det var.....

Ja, vem tror ni det var som stod där? ;)
Vad tycker du om episoden, bra/dålig?

Postat av: Anonym

Caitlin och hennes tjejkompisar! ;O

Asbra btw :))

2010-12-04 @ 12:46:43
Postat av: SiniSarin

SNÄLLA, SKRIV 3 TILL IDAG!!!!

2010-12-04 @ 12:47:40
URL: http://reedheart.blogg.se/
Postat av: jennifer

vemvemvem? :D:D:D<3

2010-12-04 @ 12:52:28
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: Anna

den var asbra som vanligt ;) haha, mer! :D

2010-12-04 @ 12:53:33
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: elvina

det där var ju superbra;)

skriv meer idag,jag vill veta vad som händer :D<3

2010-12-04 @ 12:54:11
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Fredrika

SV: kul att du är med i veckans blogg, nu är det en hel vecka till vinnaren kommer upp :) lycka till!

2010-12-04 @ 13:05:05
URL: http://ffredrikaaa.blogg.se/
Postat av: Js

Grym blogg :)



Hur har din dag varit idag då :)?

2010-12-04 @ 13:48:32
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-04 @ 13:49:43
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet inte vad deee va

2010-12-04 @ 14:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: