Episode 31

- Ida Grayson Bieber, jag älskar dig och jag kan inte vänta 8 månader på att gifta mig med dig.
- Älskar dig med Justin och det behöver du inte. Vad sägs som en månad?
- Menar du verkligen det? Vill du?
- Det är väl klart jag vill din lilla dummer. sa jag och gav han sedan en romantisk puss.
Men Justin nu måste vi nana, jag är utmattad!
- Ja, det har du rätt i. Godnatt hjärtat, sov sött. Älskar dig.
- Godnatt älskling, detsamma. Älskar dig.
Han pussa mig sedan på pannan och väldigt snabbt där efter somna jag. Det gick så fort att jag inte märkte det för sedan när jag vakna var det en ny dag. Justin låg fortfarande kvar i sängen. Jag reste mig upp för att se vad klockan var, den var halv 3 på dagen. Shit, hur länge hade vi inte sovit egentligen
? Jag bestämde mig för att lägga mig brevid Justin en stund till för det var so gosigt & varmt undertäcket.

Jag la mig så tyst som möjligt, men trots det så råka jag väckta Justin. Redan nu visste jag att jag inte skulle kunna somna om när Justin vaknat.

- Åh, sorry för att jag väckte dig.
- Det ingenfara, men vad är klockan egentligen?
- Den är lite över halv 3, haha. sa jag & gav han sedan en puss på munnen.
- Jäklar, då kanske man borde gå upp snart.
- Haha jaa, det borde man nog.
- Men först...

Justin la sig över mig & kysste mig längst min hals. Jag rulla sedan över så att jag nu låg övers, men han vände snabbt tillbaka. Jag kände hur han kalla händer nu smekte på mina bröst, jag fick rysningar. Justin drog av mig linnet och tänkte precis dra av mig mina hotpants då någon kom in genom dörren. Vi båda flög upp direkt, det var Jasmyn!

- J-j-ja-asmyn, vad gör du här?
- Jag skulle bara se om ni hade vaknat, det är snart kväll Justin.  sa hon och sprang sedan ner till pappa som kolla på teve. När hon kom ner hörde vi henne skrika
"PAPPA PAPPA, JUSTIN OCH IDA SKAFFAR BARN!"
Nej, det kunde inte vara sant! Hade hon precis menat att vi hade sex? Jag visste inte hur jag skulle reagera, vad skulle pappa säga?

- Justin, jag går in i duschen.
- Okej babe. sa jag och gav henne sedan en puss på pannan, hon verkar inte ha hört vad Jasmyn nyss hade sagt till pappa, men det var nog bäst så.

Medans Ida var i duschen så klädde jag på mig och började gå ner till köket för att fixa "frukost" till Ida. När jag kom nerför trappan stod pappa där.
- Justin, har du något att berätta för mig? sa han och kollade på mig allvarligt. Jag försökte att verka som att jag inte visste vad han prata om alls.
- Nej vadå? Vad skulle det vara?
- Jag vet att du är 16 men snälla, kan ni inte chilla lite?
- Men pappa, vad snackar du om? sa jag och gjorde en förvånad fejkmin.
- Jasmyn kom ner springandes och sa att du och Ida håller på att skaffa barn.
- Men pappa snälla, jag gav henne en godmorgon puss, var det så farligt?
- Justin, man skaffar inte barn genom att pussas.
- Men det var allt pappa, Jasmyn är liten. Hon vet la knappast hur man gör när man gör barn?
- Nej, det har du rätt i. Förlåt, men du har blivit så stor, du har en tjej och allt.
- Vi alla blir äldre, även så du pappa.
- Sant så sant. sa han och börja sedan skratta.
Varför är du här nere? Du kan inte låta Ida vara där uppe själv. sa han och gjorde sedan en fjört med ena ögat.
- Ida är i duschen och jag hade tänkt att överraska henne med en liten frukost. Tänkte att vi kunde gå ut till dammen?
- Ja, men det låter ju toppen! Men gå du upp sålänge så kan jag fixa en korg, picnik filt & lite gottgott som ni kan ha med er. Låter det bra?
- Det blir perfekt, men ta inget äckligt.
- Det gör jag aldrig Justin.. sa han och skrattade sedan lite smått för sig själv.

Jag gick upp till Ida och hon stod fortfarande i duschen när jag kom upp så jag gick in på datorn för att följa några fans och tweeta. "Today i'm gonna suprise Ida with a picnik, do u think she will like it?" TWEET. Precis när jag tweetat det kom Ida ut ifrån duschen, jag stängde snabbt ner datan så att hon inte skulle hinna se. Jag tror hon märkte att det var något jag döljde.

- Vad är det där Justin?
- e-e-e-h-h, inget. Min dator?
- Du försöker dölja något för mig, eller hur?
- Nej, det finns inget jag vill dölja för dig. Var påväg att stänga ner den när du kom ut ur duschen bara.
- Varför gjorde du det så hastigt då?
- Det spelar ingen roll. Ta på dig något sött och kom sedan ner till vardagsrummet, jag väntar på dig där.
Jag pussade henne på kinden och lämnade sedan henne ifred så hon kunde fixa sig & byta om. Jag bestämde mig för att åka iväg och köpa en speciell sak en snabbis, det var ett måste! Precis när jag kom innanför dörren fick jag ett sms från Ida:
"Hey babe, vart är du? Är i vardagsrummet som du sa."
Jag sket i att svara och kom istället in till vardagsrummet och skrämde henne bakifrån.
- AAAAAAH, JUSTIN! skrek hon. Jag bara stod där och skratta. Eller stod och stod.. Jag garva så mycket att jag nu låg på golvet, det tog lite tid tills jag lugna mig.
- Hahahahaha, du är så söt när du blir rädd Ida.
- Haha men seriöst Justin, det var ens inte kul. sa hon och hon kunde inte heller hålla sig ifrån ett skratt.

- Kom, nu ska vi ut till trädgården och äta lite "frukost".
- Haha okey, here i come. sa hon och följde sedan med mig.

Idas perspektiv:
Han öppnade dörren till trädgården, jag kunde inte tro att det var sant. Det var ingen trädgård, det var ju ett helt sagoland kändes det som. Det var pool, fina gröna ängar, träd och en bit bort låg det en liten sjö, det var superfint.

- Justin, är detta verkligen er trädgård? Den var ju hur fin... OCH stor som helst.
- Haha yepp, detta är vår "lilla" trädgård. sa han och blinka sedan med ena ögat.

Vi gick bort mot dammen och satte oss under en stor vacker skogsdunge. Justin tog fram en vit/röd rutig picnik filt och satte ner korgen på det vackra gröna gräset.

- Sätt dig min sköna. sa han och började sedan plocka fram de godsaker han hade i korgen.
Satan också! sa han högt.
- Justin, vad är de?
- Alltså, det är inte jag som packat korgen... det är pappa...
- Jahaa, men det gör väl inget Justin! sa jag och gav ifrån mig ett stort smile.
- Alltså, det kommer inte att gå att äta.
Ut från korgen plockade han upp äckliga fikon, något bröd med massvis av russin i och kaffe.

- Förlåt Ida, jag vet inte vad han tänkte med riktigt, hehe. Skulle ha gjort det själv..
- Det är ingen fara, huvudsaken att jag får smaka lite på dig. sa jag och vi pussades sedan, även så åkte tungan med i det hela. Justin tog sedan upp en till filt och under filten låg det lite godsaker.

- Ida, kolla! Det finns iallafall något gott! sa han och började sedan plocka upp choklad, jordgubbar och grädde.
- Ja, det blir jätte bra! sa jag och kysste han sedan lite lätt på munnen.
- Du? Jag har en liten present till dig. sa han och kolla sedan på mig med det dära leéndet som att han inte kunde vänta på att få se hur jag skulle reagera när jag skulle få det.
- Jaha, vad roligt! sa jag och kolla sedan på han med ett stort leende.

Han plockade fram den lilla presenten, det var en liten ask. Jag öppnade asken och där låg en fin diamant ring och ett matchande halsband.
- Åh, tack så jätte mycket! sa jag & slängde mig sedan runt hans hals.
Är detta det jag ska ha när vi gifter oss?
- Asså, jag tänkte... lixom imed att vi ska gifta oss så borde vi kanske förlova oss.. Så... vill du förlova dig med mig underbara Ida Grayson?
- Men Justin, det är...
Vad tycker ni om episoden? Bra/Dåligt? Mer mer kommentarer ! (a)
btw: Tycker även ni ska ta & skriva grattis för min kära vän Beata har namnstad idag ♥

Postat av: Anna

asbra ! :D

2010-12-02 @ 21:18:30
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: elvina

det dära var asbra!:D

skriv meer;)<3

grattis till henne då:)

2010-12-02 @ 21:37:12
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: SiniSarin

Fan vilken bra!

Mera, Tack!!!

2010-12-02 @ 21:42:01
URL: http://reedheart.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

SKITBRA !! ♥ naww ^^)

HAHAHA "PAPPA PAPPA, JUSTIN OCH IDA SKAFFAR BARN!" ofta hon vet hur det går till? XD lol

2010-12-02 @ 22:08:12
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Oj vad du skriver :D Duktig

2010-12-02 @ 22:29:03
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

Det får du välja själv:)<3

2010-12-03 @ 00:39:01
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-03 @ 08:55:13
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Eila J

Hahahhah, absoluuut inte. Vilka av hans låtar gillar du bäst? :D

2010-12-03 @ 14:44:02
URL: http://elfj.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeeeeej jag tycker att justin och ida ska få ett barn grattis

2010-12-03 @ 17:08:35
Postat av: Johannahtuolja

Nu kör jag igång med en helgens blogg igen!

Kika in och anmäl dig redan nu.

På söndag väljer jag slumpvis ut en vinnare.

Kanske du har turen den här gången? ;)

2010-12-03 @ 19:23:31
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/
Postat av: Anna

uppdatera :o

2010-12-03 @ 22:37:40
URL: http://theannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: