bbejber.blogg.se - neeew !

Haha nu är jag lite knas, hoppas ni förstår men...
den nya novellen kommer inte fortsätta här utan kommer fortsättas på en annan blogg som heter bbejber.blogg.se (samma fast det är 2 b i början ist för 1, lätt att komma ihåg!) ;)
Jag har gjort så bara för att jag fixade till  med en design o så under tiden jag skrev klart denna och det hade blivit så rörigt på bloggen om jag inte gjort såhär osv. Jag har iallafall redan börjat och skrivit en episode, så gå in o kolla så kommer nästa på morgonen imorgon ;)

En fråga innan ni beger er av från denna bloggen: Vad har ni tyckt om denna bloggen & min novell? Skriv en lång fet kommentar med all kritik! (Tar imot både bra & dålig kritik!!!) ;)

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Tittar du på idol nu ikväll då? :)

2010-12-10 @ 22:03:33
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: :D

jag tycker att du ska fortsätta på denna blogg samtidigt som den andra, för nu har du kommit så långt på den här så det är synd att bara skuta för den är verkligen JÄTTEBRA! samtidigt som jag förstår att du kanske vill börja på nått nytt, men iaf jag tycker att du forsäter med båda :D

2010-12-10 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: