Episode 14.

Så himla gulligt gjort av Justin att fråga mina föräldrar om lov att om han fick ta med mig. Jag visste ju inget heller, jag blev så himla överraskad, fast på ett positivt sätt förstårs! Vi stanna i kanske en halvtimma till sedan var vi tvungna att bege oss hemåt, det hade blivit ganska sent. När vi sedan kom hem tänkte jag gå till lekplatsen & sätta mig på en gunga bara för att gunga & tänka lite. Då såg jag vem det var som satt där, det var våldtäcktsmannen, förföljaren!




Vad skulle jag göra? Jag fick panik & sprang snabbt upp till toaletten, jag ringde Justin.
- Hey bby. sa han med den sexiga rösten som bara han kunde få till.
- JUSTIN ! hjälp, jag vet inte vad jag ska göra !
- Ida, lugna dig. vad är det frågan om?
- Våldtäcktsmannen sitter på lekplatsen utan för mitt hus !

Det var verkligen något speciellt med den dära lekplatsen. Först Caitlin & nu han..

- Ida lugn, stanna där du är. Jag kommer så fort jag kan.
- Jag vet inte Justin, jag vågar ens inte gå in på mitt rum.
- okej, ta det lugnt. Jag kommer direkt, gå till dina föräldrar sålänge.

Jag tänkte först vänta utanför på Justin, men då skulle kanske den dära mannen ta mig. Jag beslöt mig för att vänta inne vid tven där mamma & pappa.

- Jo, jag sover hos Justin inatt. Är det okej?
- Självklart är det de, men inte för mycket prassel bara.. sa pappa och kolla sedan på mamma.

Efter bara några få minuter plinga det på dörren, jag sprang för att öppna. När jag väl hade öppnat dörren så märkte jag att det inte var Justin, det var våldtäcktsmannen, förföljaren. Han satte fort tejp runt min mun så att jag inte skulle kunna skrika, sedan stängde han försiktigt dörren. Jag fick en smäll i huvudet eller något, för sedan vakna jag till & jag hade ingen aníng om vart jag var. Jag kollade runt om min omgivning, det tog inte lång tid tills jag fatta vart jag var. Det var på exakt samma ställe där han försökte våldta mig.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Jag knacka på hos Ida efter bara  en kvart ungefär, jag skyndade mig dit så gott som det gick. När jag knackade på var det herr Grayson som öppna.

- Men hallå Justin, vad gör du här? Glömde Ida något?
- Ursäkta, men vad snackar du om? sa jag & försökte låta artig. Jag är här för att hämta upp Ida.
- Men det gjorde du för ungefär 5 minuter sen ju, tror du jag är dum?
- Vad är det du säger? Jag har inte hämtat Ida.
- Jo, du knacka på innan. Det gick så fort för Ida att ge sig av att hon ens inte hann säga att hon stack.

Fan, var det den svart klädde mannen som lekplatsen som hade vart & plingat på. Han hade tagit henne! Jag vet att jag lovat att inte berätta något om allt som har hänt Ida, särskilt inte till hennes föräldrar, men jag var tvungen!

- JÄVLAR OCKSÅ !
- Vad är det Justin? Har någoting hänt?
- Jag kan inte berätta allt nu. Men Ida blev våldtagen för ungefär 2 veckor sedan, sen så blev hon nedslagen & fick åka in på sjukhuset, hon hade sett mannen sitta på lekplatsen tvärs över gatan. Det var därför hon ringde mig. Men vi måste iväg fort, innan han hinner göra något med henne!
- Justin, varför har ni inte sagt något? skrek han och jag såg hur tårarna började rinna ner för hans kind.
Allt var mitt fel, jag hade tidigare sagt till Ida att jag inte skulle släppa henne ur sikte. Men det gjorde jag, och jag hade gjort det flera gånger nu. För många gånger.

Vi ringde polisen & dom var på plats inom kort. Dom hade även med sig hundar, vi letade på flera ställen runt hennes område, vi tänkte att han inte skulle ha hunnit så långt. Vi letade i flera timmar, när vi hade tänkt att ge upp så kom jag på det.

- HON ÄR I SKOGEN !
- Va, vad säger du? Vilken skog? Här finns ingen skog?
- Jo, han har försökt våldta henne 1 gång tidigare i en skog strax utanför stan. Lars borde veta vilken jag menar. Lars,  du vet den dära vid Johanna ungefär?
- Jag vet exakt vilken skog pojken menar. Varför inte ge det en chans & åka dit & kolla?
- Jo, vi får väl göra det. sa en av poliserna och suckade sedan tungt.
- YES ! Jag ska hitta henne! tänkte jag.

SANNAS PERSPEKTIV:
Jag kände mig helt förlamad i hela kroppen. Jag hade silver tejp runt både fötterna, händerna & munnen. Jag kunde inte röra mig och såg hur många märken jag hade på kroppen efter att ha strävat imot. Jag var helt sönder knullad. Vad skulle jag göra? Ingen får hitta mig såhär. Imed att staden är så liten så skulle alla veta det inom bara några minuter.

Jag hörde någon komma. Jag försökte åla mig bort mot busken, jag ville inte att någon skulle se mig sådan här. Jag tänkte att jag sedan skulle försöka få upp min mobil & ringa Justin. När jag sedan ser en man står där, så ser han mig direkt. Det var Justin.

- IDA, HJÄRTAT ! Vad har hänt med dig? Förlåt, förlåt, förlåt. Allt är mitt fel, jag skulle inte ha släppt dig ur synshåll. Förlåt, förlåt. Jag älskar dig Ida. det kom först en tår från hans öga, sedan kom det bara mer och mer.
- Justin, det är ingefara. Men snälla, hjälp mig. Jag älskar dig också. mina tårar börja sakta rinna ner för min kind.
- Ida, förlåt. Men poliser & din familj är här, dom vet redan allt som har hänt. Jag var tvungen att berätta.
- Jag förstår dig Justin.

Han ringde ett samtal & snart var ambulansen här. Jag var tvungen att åka in för att se så att det inte hänt något väldigt allvarligt med mig, med det hade det som tur var inte.

- Jo, jag ställer in turnen, det får vänta. Allt kom så himla olämpligt.
- Men Justin nej, du får inte ställa in det på grund av mig.
- Ida, jag älskar dig & jag klarar inte av att åka ifrån dig.
- Justin, om du verkligen älskar mig så mycket som du säger så åk till dina fans och gör dom lyckliga, så som du brukar göra mig lycklig. Jag kommer ner till dig sen när jag blivit bättre, jag lovar.
- Lova de nu då? Detta är det svåraste som har hänt på länge.
- Ja justin, jag lovar. Sen du träffa mig har jag bara dragit med dig en massa problem, du ska inte behöva känna dig skyldig för dom. Det är ju du som alltid lyckas rädda mig, remember?
- Jo, men jag älskar dig Ida. Det är svårt att se dig såhär, det gör ont i mig.
- Justin, det gör ändå mera ont i mig att få se dig må dåligt. Kom igen nu, packa & sätt dig på planet, ring mig när du är framme.
- Okej, älskar dig. sa han sedan pussa han mig med sina mjuka läppar på pannan och gick där ifrån. 

Postat av: lina,Jennie,Olivia o Jasmine

tack så hemskt mycket för att du påminner mig, det är så mycket jag kollar in hela tiden när jag sitter vid datan ;)

DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA !! :D

2010-11-23 @ 15:48:30
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Postat av: lina,Jennie,Olivia o Jasmine

tack så hemskt mycket för att du påminner mig, det är så mycket jag kollar in hela tiden när jag sitter vid datan ;)

DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA !! :D

2010-11-23 @ 15:48:30
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Postat av: Ebla

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!

Jätte bra men super sorlig!! SNYFT.. STRUNT I VAD jag sa om dom där äckliga ord saken!!

2010-11-23 @ 15:54:48
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Karin

Den är sååå bra, men ändå hemsk och sorglig! MEN DEN ÄR HUR BRA SOM HELST!

2010-11-23 @ 15:56:51
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: ida

HEJ! LÄS GÄRNA MIN JUSTIN BIEBER NOVELL-BLOGG : WWW.BIEBSORDIE.BLOGG.SE ! TACK PÅ FÖRHAND//IDA

2010-11-23 @ 16:24:16
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: ida

jag kollar redan din, har gjort det sen du skapa den ;)

2010-11-23 @ 16:29:58
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: ida

jag älskar den ;)

2010-11-23 @ 16:53:56
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: ida

den är så sorglig och fin! :)

2010-11-23 @ 16:54:18
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Julia

aaaasbra , men sorlig :)

2010-11-23 @ 17:12:02
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Isabell&Manal - Bloggen om Bieber

Gud va bra hur kommer du på allt ?

2010-11-23 @ 17:22:12
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/
Postat av: elvina

asså,det hära är asbra,men ändå sorgligt:)

Meeer!:)<3

2010-11-23 @ 17:41:53
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: siggi

Det e lite krångligt med namnen, först heter hon Ida sen Sofia och nu Sanna... Vaför? -,,-

2011-01-23 @ 20:32:12
URL: http://novell-bloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: