Episode 13.

Skulle jag säga det dära om att jag sett Caitlin två gånger från den dära lekplatsen stirrandes på mig? Jag skippa det, han hade blivit ursinning & flippat ur totalt. Det var bäst att inget säga. När vi kom in till matsalen igen satt Caitlin där, hon bara blängde på mig när jag kom in, sedan börja hon flina & hålla på. Hon ville inte få föräldrarna att misstänka något.

- eh, jag går på toa om det är ok? sa Caitlin och gick sedan iväg mot toaletten. När hon var på toan fick både jag & Justin sms, det var av Caitlin.. Justin kollade snabbt på sitt sms & sedan jag på mitt, vi kollade på varandra orande. På smsen stod det: ......


"Justin, du är min. Du kommer förstå det för eller senare. Kom upp till ditt rum, jag väntar på dig där bby..." och till mig skrev hon "Du ska fan dö, fattar du det? Tro inte att du kommer lyckas få ha kvar Justin länge till, snart är han min. Dra hem nu ditt äckel, Justin vill ändå inte ha dig här, det är mig han vill ha."

Justin blev rasande när han såg smset. Jag sa åt han att han inte fick kolla på smset för jag visste att han skulle få ett utbrott, men han tog min mobil & kollade ändå.

- Hon ska fan få vad hon förtjänar.
- Justin lugna dig & sitt kvar. Tänk så märker våra föräldrar något? de hade inte märk något hittills, de hade fullt upp med att prata & skratta.
- Det gör dom inte. Och om dom gör, not a big deal. Dom kommer märka det förr eller senare.
- Snälla Justin, lugna dig. Jag vill inte att detta ska sluta illa.
- Okej, men kan jag iallafall få prata med mamma?
- Ja, okej då.

PATTIES PERSPEKTIV:
Vilka trevliga föräldrar hon hade. Just när vi skratta & hade det som trevligast så kom Justin & avbröt.

- Du, mamma. Skulle jag kunna få snacka med dig lite?
- Justin kan det inte vänta till ikväll?
- Nej, det är nästan kris. Jag behöver snacka med dig, nu!
- Ursäkta, jag kommer snart. sa mamma artigt & reste sedan sig upp.

- Justin, vad var så viktigt att det inte kunde vänta egentligen?
- Det handlar om Caitlin.
- Det har väl inte hänt något med henne?
- Mamma, det är såhär att hon kysste mig häromdagen mot min vilja, och det kom ut i tidningar & allt. Ida hade sett det & trodde jag hade något med Caitlin, det är därför jag varit så nere de sista dagarna, för jag var ovän med Ida.
- Jaha, men vad är det du försöker säga Justin?
- Jo, att Caitlin skickade sms nyss till både mig & Ida, hon trycker ner Ida. Hon skriver en massa skit.
- Vart är hon nudå & vad skrev hon till dig?
- Hon är på mitt rum, vill inte säga riktigt allt hon sa, men hon bad mig komma upp. Skulle du kunna gå upp & be henne att gå? Hon lyssnar inte om jag eller Ida säger det.
- Jo, visst gubben.

Jag började gå upp för trappan mot Justins rum. När jag öppna dörren stod Caitlin där helt naken med rumpan imot mig. "Kom Justin, bby. Jag vill ha dig nu" sa hon & vände sig sedan om.

- Vad håller du på med Caitlin? Jag blev chokad, vad fan hade hänt med henne? Justin hade rätt om henne.
- eh, eh... förlåt Pattie. J..ja...jaa..jag skulle bara byta kläder, mina var blöta.
- Kom inte med några bortförklaringar. Du ska ut ur mitt hus nu, på direkten!

Det var det hemskaste jag någonsin sett. En tjej på Justins rum helt splitter naken. Undra vad jag missat, är det vid denna åldern man börjar göra sådanna grejer eller? Det kanske är på tiden att jag tar ett snack med Justin?

När jag kom ner till matsalen igen var det ingen som undrade vart jag hade tagit vägen. Min underbara son Justin hade räddat det hela genom att sitta & charma framför Anna & Lars.

JUSTINS PERSPEKTIV:
För att dom inte skulle undra för mycket över vart mamma hade varit drog jag några skämt. Dom verkade vara toppen föräldrar. Jag hade länge funderat på att bjuda med Ida på turnen nu när jag ska till Italien, vore det kanske att bra tillfälle att göra det nu? Jag bestämde mig för att göra det.

- Jo, det är så att jag har en fråga till er, fru Anna & herr Lars.
- Ja, fråga på. sa bägge två i mun på varandra.
- Jo, jag undrar ifall jag skulle kunnas tänka få ta med mig er underbara dotter till Italien på min turne?
Jag kollade direkt på Ida efter att jag sagt det för att se hur hon reagerade, jag hade ju inte berättat något för henne. När jag kollade på henne såg jag att hon skinit upp, hon verkade super glad, det tur det.
- Ja, det skulle väl inte vara några problem. Bara det är okej för Pattie förstårs.
- Jo visst är det de, alltid kul med lite sällskap.

Jag blev överlycklig, jag sträckte mig över bordet & kysste Ida.
- Äntligen får jag 1 härlig vecka i Italien med dig, kan det bli bättre?
- Ärligt talat Justin så tror jag faktiskt inte det.

IDAS PERSPEKTIV:
Så himla gulligt gjort av Justin att fråga mina föräldrar om lov att om han fick ta med mig. Jag visste ju inget heller, jag blev så himla överraskad, fast på ett positivt sätt förstårs! Vi stanna i kanske en halvtimma till sedan var vi tvungna att bege oss hemåt, det hade blivit ganska sent. När vi sedan kom hem tänkte jag gå till lekplatsen & sätta mig på en gunga bara för att gunga & tänka lite. Då såg jag vem det var som satt där, det var våldtäcktsmannen, förföljaren!


Vad tycker ni om episoden? Bra/dåligt? Vad tror & tycker ni ska hända här näst? ;)

Postat av: Ebla

JAG TYCKER HON SKA SMÄLLA till våldtäcksmannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG VIll inte att nåt läskigt ska hända IDA!!

2010-11-23 @ 13:19:04
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Ebla

MEEN nu vet.. se""" ordet! Haha xD

2010-11-23 @ 14:52:11
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Karin

Skit bra, du måste skriva mer!!!

2010-11-23 @ 14:57:33
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia

aaaasbra , meeeeeer :)

2010-11-23 @ 17:03:22
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: