EPISODE 2.

När jag kom in hejade jag på mamma & pappa och gick sedan raka vägen upp till rummet. Jag tänkte att det blir bäst om de inget vet så jag tog fram en stor tröja med Justin på, trosor och bh och gick sedan och tog en varm dusch. När jag duschat klart, och torkat håret satte jag mig i sägen med laptoppen. Jag var så himla trött, så jag somna direkt, med datorn i knät.

Nästa morgon när jag vakna såg jag någon sitta jämte mig säng....



 ... det var Justin, han såg ut som en solstråle.
- God morgon Ida, vad söt du är när du sover.
- Haha godmorgon, vad gör du här? Hur kom du in? Sa jag, jag var rejält överraskad. Var det verkligen Justin Bieber som satt som en sol stråle i mitt sovrum?
- Jag hoppa in genom fönstret.
- Haha, men varför knacka du inte på eller klev in genom dörren som allt annat normalt folk gör?
- Ville inte väcka dig, och ångra mig inte det minsta att jag tog fönster vägen. Om jag gått genom dörren hade jag inte kunnat se hur underbart söt du är när du sover. Du snarkar och snackar i sömnen.
- VA? Det gör jag ju inte. sa jag och blev lite generad. Vad hade jag sagt egentligen?
- Jo, det gör du. Så himla gulligt.
- Vad sa jag då? Jag spände upp ögonen, tänk så sa jag något om justin?
- Du sa skrek och bad efter hjälp, sen sprattla hela du, och efter en stund sa du: Yes, jag besegrade våldtäcktsmannen.
- Haha, du skojar va?
- Ja, det är väl klart jag gör. Men snarkade, det gjorde du faktiskt.
- Hehe, ojsan. Jag blev super genererad och kände hur kinderna blev heta och röda som tomater. Men det är gulligt tycker jag.. tillade  han sedan.
- Nå, får man inte någon kram när man kommer på besök eller?
- Du får komma hit om du ska ha något sa jag lite lurit med flirten i ögat.
- Here i come...

Det blev en lång varm kram. Han tog sedan bort mitt hår och drog det bakom örat. Han kom närmre & närmre med ansiktet och våra läppar nuddades vid. Dom var så lena, det var som geléhallon, haha. Fast bättre..

JUSTINS PERSPEKTIV:
Jag tänkte att jag fick ta det första steget. Jag förstod att hon gilla mig, och hon gjorde mig vansinning när hon flirta med mig. Kyssen var perfekt. Hon hade perfekta läppar, dom var mjuka och hade smaken av hallon. Hela hon var perfekt. Efter kyssen fortsatte jag kolla in i hennes ögon, även så hon i mina. Dom var gyllende bruna, det var som kristall ögon, har aldrig sett några sådana perfekta ögon. Även så var hennes hår och kropp perfekt. Hon hade lagom stor rumpa, lagom stora boobs och sjukt sexig kropp. Den var lite kurvig. Svår att motstå. Även så var hennes hårperfekt, trotts att hon hade morgonfrisyn. Det var blont, lagom långt, och luktade ljuvligt.

- Nä du Justin, nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Var det något särskilt du ville?
- Nej, jag ville bara träffa dig & se hur det var med dig.
- Det är fint med mig Justin, jag menar du rädda mig. Man kan inte göra mer än att bara le då. Men du?
- Haha, det är detsamma med dig Ida. Du är verkligen en toppen tjej!
- Naw, du med Justin. Men du.. igen?
- Oj förlåt, vad var det du ville säga?
- Jag hoppar in i duschen nu som sagt, men du får gärna vänta om du vill.
- OM jag vill? Självklart vill jag de.
- Du kan spela lite x-box om du vill? Jag har spelen nedanför teven i den dära lådan.

IDAS PERSPEKTIV:
Jag gick mot badrummet och började duscha. Jag schampoonerade in håret, och gjorde även inpackning. Efter att jag duschat smorde jag in min kropp i en lotion så den skulle lukta lite gott nu när Justin är här. Jag tog även på mig lite maskara, satte upp håret i en boll & spruta på mig min goda vaniljperfym. Jag gick till garderoben som var jämte mitt rum (nästan som en roominclaset) och tog fram en vit spets bh, vita spets trosor, ett par jeans shorts & en rosa topp som jag kunde ha på mig. När jag kom in på mitt rum satt Justin där och spela NHL, han var helt inne i spelet, tills jag kom..

- WOW!
- eh, vadå? har jag gjort något fel? sa jag och började bli osäker.
- nej nej, verkligen inte! du ser fantastisk ut!
- haha, nej. det är du som gör det justin. sa jag och blev lite generad.
- Men du ser så mycket bättre ut än mig. Men nog om de, jag vet att du kommer sträva imot i evigheter. Hur kan du ha så många spel egentligen?
- Det är min brors gamla. Han flyttade till Japan så han lämna dom här och gav dom till mig, fast jag spelar aldrig.
- Det är ju sjukt många, as najs.
- Jaop, ska vi ta oss en match eller? sa jag med lite kaxighet i rösten men ändå så hade jag glimten i ögat.
- Haha visst, men du får inte bli  ledsen om du förlorar, för jag är grym.
- Haha, det är du som kommer sitta och lipa sen. sa jag & båda börja skratta.

Vi körde 5 matcher, jag vann 4, då fick man ju lov att vara lite kaxig, eller hur?
- Jadu justin, vem var det som vann nu då..?
- Det var bara nybörjar tur, jag lät dig ju vinna. Sa Justin, men jag visste att det inte var sant.
- Om du säger det så.. men, jag vann ju, borde jag inte få någon belöning då?
- Jo, det är klart du ska få! låt mig bara tänka lite..

JUSTINS PERSPEKTIV:
Vad skulle jag komma på? Det kan inte vara en puss, det är för lite. Jag vet vad jag kan göra!
- Du, Ida?
- Ah, kommit på belöningen nu?
- Yepp, men är det okej om jag går på toa först?
- Det klart, andra dörren till vänster.
- Okey, tack.

Det var inte toan jag skulle till utan jag skulle ner och fixa...

Postat av: elvina

jag fattar inte en sak:P Det står Ida på vissa ställen och Johanna på vissa ställen(x

Vem handlar det om,och vem är vem? haha<3

2010-11-19 @ 20:14:35
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: elvina

sv: haha,varsegod :D

hoppas att fortsättningen kommer snart :D<3

2010-11-19 @ 20:44:57
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Isabell&Manal - Bloggen om Bieber

bra ;D <3

2010-11-20 @ 13:27:59
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va braa!!

2010-11-22 @ 20:34:31
URL: http://biebernovell.blogg.e
Postat av: Anonym

biebernovell.blogg.se * haha blev lite fel xd

2010-11-22 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: