Episode 19.

Jag demostrerade Justin noga när han stod där helt splitter naken i duschen, från topp till tå. Han hade underbara ögon, dom var castañefärgade, även så var hans läppar helt underbara. Jag gled ner med blicken tills jag kom till hans mage, den var så himla sexigt. Den var mycket snyggare i verkligenheten än vad den var i tidningarna, den var mera tränad i verkligenheten. Blicken forsatte glida ner mot han organ. den lilla pillevippen var ganska liten, men gullig. Jag stod länge och funderade på hur den var, pinsamt! När jag kolla upp igen märkte jag hur Justin konstigt kollade på mig.

- Oj men Ida, vad kollar du på egentligen? sa han med glimten i ögat.
- eh, eh-eh ja-ja-jag fasta i mina tankar..  slank jag ur mig. Jag förstod att han märkt vilken kroppsdel det var jag hade demostrerat. Mina ögon var ju stora som två feta bollar.

När vi duschat klar gick vi & la oss, jag var super trött efter dagen!

När jag vakna nästa dagen märkte jag att Justin inte var där, jag bestämde mig för att ligga kvar en stund till & kolla på tv. Efter en liten kort, kort stund somna jag. När jag sedan vakna igen satt Justin jämte mig och bara kolla på mig. Han hade frukost med sig.

- Vad kollar du på Justin? sa jag. Jag blev generad & kollade bort.
- Jag kolla på dig. På hur vacker du är när du sover. sa han & pussa mig sedan med sina mjuka, underbara läppar.
- Haha, men ge dig!
- Jag har fixat frukost till dig. Tänkte att du kanske skulle vara hungrig när du vakna?
- Jag är utsvulten!

vi båda började att hugga in. Det var allt möjligt han hade tagit med sig på en vagn. Jordgubbar, bacon, ägg, våfflor, grovt bröd, vindruvor, ja.. allt som man vill ha! Han var perfekt, han visste precis vad en tjej ville ha.

Dagen gick och kvällen kom, Justin hade en konsert som jag skulle hänga med på. Det fungerade finfint & mellan låtarna kom han ner & pussade mig. Han sa att `det gjorde han mer lugn´. Självklart stod jag inte imot. Konserten fungerade som vanligt,  det vill säga bra. Vid OLLG skulle någon få komma upp på scen, men nu när han hade mig sa han att den som skulle ha blivit hans OLLG fick istället träffa han bakom scen & få en liten "mini konsert" på två låtar, vilken som helst. + autograf & foto förstårs.

Han hade nu kört igenom alla låtar förrutom 1, OLLG.
- Underbara fans, som ni nog redan vet så har jag träffat en fantastisk tjej som heter Ida. Ida, kan du snälla komma upp på scen? Jag visste inte vad jag skulle göra, men tänkte att det var bäst att jag gick upp. När jag kom upp på scen pussade Justin mig & alla fansen skrek som jag vet inte vad.
- Jo, jag hade tänkt att Ida ska köra OLLG med mig. Alla tjejer skrek!
- Men Justin, jag kan ju inte sjunga! viska jag till han.
- Lita på mig, det kan du visst de! viska han tillbaka.

Vi började att sjunga & jag var hur nervös som helst, tänk så tycker dom att det är det hemskaste som hänt? När låten sedan var slut skrek alla fans mitt namn. "Ida Ida Ida Ida" Jag hörde vissa tjejer säga " Ida du är bäst, du är den rätta för Justin" osv. Jag blev så himla glad.

Konserten gick iallafall mot sitt slut & det var nu Justin skulle ge någon en "mini privat konsert".
Justin hade ingen aning vem som skulle bli "hans ollg" så att säga. Det var en annan tjej som jobbade med scenen som valde ut en tjej hon tyckte. När jag sedan såg vem det var så trodde jag inte det var sant, det var Caitlin. Mitt hjärta stod still för någon sekund, vad skulle hända nu då?

Jag sprang snabbt till Justin, jag var tvungen att förvana honom.
- JUSTIN!
- Ja, vad är det? Du var grym där ute bby. Chilla, de gillade dig.
- Justin, det är inte det jag snackar om!
- Lugn, vad är det?
- Caitlin är ditt "OLLG".
- SKÄMTAR DU MED MIG ELLER? Hur fan har hon lyckats?
Jag såg hur hela Justin hettades upp.
- Justin, ta det lugnt. Jag ville bara förvana dig.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Nu får hon fan ta & ge sig, hon ska jämt lyckas på något sätt. Jag gick raka vägen mot henne för att skälla ut henne.

- Caitlin, du lyckas alltid. Vad fan vill du mig egentligen?
- Christian har blivit påkörd.
- Ge dig nu. Stick.
- Justin, jag är seriös. Han har blivit påkörd.
- Du kunde ha ringt, vill inte träffa dig! Vart är han? Jag var både sur & ledsen på samma gång.
- På sjukhuset.
- Jag åker dit direkt. Caitlin, du åker inte med!!
- m-men..
- Inga men, jag vill inte träffa dig.

Jag sprang fort till Ida, hon såg orolig ut när jag kom.
- Justin, vad är det som har hänt? sa hon oroande.
- Christian har blivit påkörd. sa jag & kolla ner i marken.

Det föll både tårar från både mig & Ida. Vi stod där en stund & bara höll om varandra, sedan var vi tvungna att åka till sjukhuset. När vi kom dit så...

Postat av: torin

OHMYGASH! Älskar din blogg!

2010-11-24 @ 20:41:19
URL: http://tullines.blogg.se/
Postat av: emelie

vilka ögonbryn han har :o aldrig märkt det :o

2010-11-24 @ 20:41:37
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOOW

2010-11-24 @ 20:43:40
Postat av: Anonym

WOOW

2010-11-24 @ 20:43:41
Postat av: Anonym

WOOW

2010-11-24 @ 20:43:41
Postat av: emelie

nej det har jag verkligen inte :o haha herregud..

2010-11-24 @ 20:46:43
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: SiniB

Sv: Jag hittade på en JustinBieber blogg en länkning till din blogg.

Och du, du skriver bra, och säg ALDRIG att du skriver dåligt!

Man känner sig som Ida, är det meningen?

Älskar novellerna!!!!

2010-11-24 @ 20:49:26
URL: http://reedheart.blogg.se/
Postat av: zandra-en färg i din vardag

okej =)

2010-11-24 @ 21:25:38
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Ida

Hur har din dag varit? :)

2010-11-24 @ 21:50:18
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: elvina

guud,så himla bra!

Meer! ;D<3

2010-11-24 @ 22:44:13
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO?!

- shit !

2010-11-25 @ 00:43:52
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: SiniB

Sv: men på vissa noveller skriver du att de blev korta elr något annnat, men vissa tkr inte det.

Men jag tycker att det känns som man heter Ida elr Justin elr någon av de andra som är med berättar en uplevelse. (Stavning)

Får man fråga lite om dig?

Blir nyfiken, jag är nicke nyfiken...

2010-11-25 @ 01:57:11
URL: http://reedheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: