Episode 1.


Den handlar om Justin Bieber, och han träffar en tjej som heter Ida.
Ida är 15 år (1 år yngre än Justin) och Emelie är hennes vän som bor i grannstaden.




Det var en vacker söndagskväll & jag hade varit hos min kompis Emelie. Det började bli ganska sent, och jag börja gå mot busshållsplatsen som låg 10min bort. Det var riktigt läskigt, jag tog den lilla stigen genom skogen, det var den snabbaste vägen till busshållsplatsen. När jag gick där hörde jag fotsteg bakom mig, men när jag kolla bak så var det ingen där. Jag började gå allt snabbare & snabbare, och nu hade jag kommit lite mer än halvvägs. Då såg jag en man, han kom springandes imot mig. Han tog tag i mig och började klä av mig mina kläder.

Det var kallt, och jag sträva imot så bra jag kunde. Jag försökte dra mig loss, men det gick verkligen inte. Jag försökte på alla sätt och vis att ta mig loss, han var stark, riktigt stark. Så småning om kände jag han slita loss min tröja och smeka på mina bröst. Jag smällde till hans han & skrek allt jag hade, men det hjälpte inte. Jag var ju mitt i skogen. Han sliter av mig mina byxor. Helt plötsligt drar han ner sina byxor och jag märker hur han försöker köra in den, men han lyckas inte.

Jag hör någons fotsteg och skriker allt jag har, när han sedan märker att någon kommer så drar han snabbt på sig byxorna och springer där ifrån. Jag ser någon springandes mot mig, och jag tar på mig kläderna så fort jag kan, eller byxorna iallafall. Tröjan var helt förstörd. När jag fått på mig byxorna känner jag någon ta på min axeln.

- Hur är det med dig? hör jag en sexig röst sig.
Jag skäms, gud vad pinsamt, har någon hittat mig sådanhär? Det är ju det värsta som kan hända. Men, jag får ta det positivt, att någon fick stopp på det.
- Jo tack, det är bra. Jag klarar mig. sa jag men menade det inte. Vadå bra? Jag hade ju nyss försökt att blivit våldtagen.. Vad tänker jag med?
- Låt mig hjälpa dig upp och köra dig hem. Du kan inte må väl.
Rösten lät så bekant, jag kände igen den så himla väl. Vem var det egentligen?
-Ta..t..ta...ck.

Jag vände mig om och kolla mot personen, undra vem det kunde vara.
När jag vände mig om så såg jag det direkt. Det var Justin Bieber. Jag kunde inte tro mina ögon. Har Justin Bieber hittat mig i en skog och hjälpt mig bort från en våldtäcktsman, det kunde inte vara sant? Jag gned mig i ögon och kolla sedan på honom igen. Det var Justin, vad skulle jag göra?

- Ä, ä.. d..du är j,justin.. bie..ber? sa jag, jag visste inte vad jag skulle få fram.
- Ja, det är jag. Ta på dig denna filten, du ser ut att frysa rejält.

Han la en filt runt om mig, och jag kände hans varma fina händer ta på mig, ännu en gång. 
- Oh shit, vad pinsamt. Justin Bieber har nyss rädat mig från att bli våldtagen. Vad ska jag göra? det skulle va en tanke, men jag sa det visst högt för jag fick ett svar.
- Ja, du kan ju alltid låta mig köra hem dig, och sedan gå på en middag med mig imorgon?
- MENAR DU VERKLIGEN DE? Eller... jag menar gärna. Jag gick ifrån att varit förrvirrad och rädd pgrd av våldtäckten till att glömma det helt. Det enda jag tänkte på var Justin.
- Haha oj, skoj att jag kunde göra dig lite glad? Men, vad bra, vad sägs om att jag kommer och hämtar upp dig kl 6?
- Det blir toppen!

- Kom nu så kör jag dig hem.

Vi gick till slutänden av skogen & där stod hans range rover, splitter snygg, lik så Justin. Han öppna dörren åt mig, jag satte mig och han smällde sedan igen dörren. På vägen hem var det helt tyst. Tankarna bara yrde runt i huvudet på mig. Bilresan gick så fort att vi nu var framme.
- Tack så mycket för sjussen sa jag, och skulle precis börja gå ut ur bilen.
- Vänta!... får man ingen kram innan du går? Och vad heter du...?
(OMG, självaste Justin Bieber bad om att få en kram, drömmer jag eller?)
- Haha jo, det är väl klart. Hejdå. Förresten.. jag heter Ida. Jag gav han en kram sedan gick jag in.
När jag kom in hejade jag på mamma & pappa och gick sedan raka vägen upp till rummet. Jag tänkte att det blir bäst om de inget vet så jag tog fram en stor tröja med Justin på, trosor och bh och gick sedan och tog en varm dusch. När jag duschat klart, och torkat håret satte jag mig i sägen med laptoppen. Jag var så himla trött, så jag somna direkt, med datorn i knät.

Nästa morgon när jag vakna såg jag någon sitta jämte mig säng....


Hey, jag är ny med sånt här & har aldrig skrivit förr så det är anledningen till varför den inte är så toppen bra. Jag ska iallafall försöka göra detta till en bra novell. Det är trotts allt första gången jag skriver så här. Kommentera gärna vad ni tycker om episode 1. Vad tycker ni ska hända sedan? Några förslag? Uppskattar allting!


Postat av: elvina

guud,det där var juh riktigt bra (Y)

2010-11-19 @ 18:57:42
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Johannahtuolja

Hej! =)

Allt bra med dig?

Nu kör jag igång med helgens blogg.

Så kika in i min blogg och anmäl dig!

Vinnaren utses på söndagkväll, kram :)

2010-11-19 @ 19:19:25
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/
Postat av: elvina

sv:varsegod :)

jag säger till så fort jag kommer på nåt ;)<3

2010-11-19 @ 19:25:36
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: elvina

sv: gud vad bra,jag hoppas att det är lika bra som det hära :D<3

2010-11-19 @ 19:54:05
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: KÄND ELR KÄND? KÄNDIS :D

Vilken bra blogg, verkligen! :)

Keeep go girl! Hoppas det fortsätter så här :)<3

2010-11-19 @ 19:55:15
URL: http://iindianknas.blogg.se/
Postat av: Karin

Riktigt bra! :)

2010-11-19 @ 22:43:54
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Bella

jättebra! :)

2010-11-20 @ 11:45:45
URL: http://itsjustinbieber.blogg.se/
Postat av: zandra-en färg i din vardag

det var en bra början, lite amatörsmässig men om det är första novellen du skriver så var den bra.

tycker att den var ganska rolig och ska nog läsa vidare. men jag tyvärr inte tid nu så jag åter kommer nog =)



skriver du en ny del varje dag eller?

2010-11-24 @ 19:41:27
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Whitney

den var jätte bra men jag gillar inte noveller när man blir våldtagen och sånt

2011-03-17 @ 16:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: