Episode 26.

"Ida, vill du gifta dig med mig?" sa han. Jag blev helt tårögd, drömmarna kan ju inte alltid ha helt fel med ens tankar, ville han kanske gifta sig med mig? Jag satt där nästan helt överlycklig, tills Justin börja gråta & skrika. "Nej, nej! Ida! Förlåt mig, det var inte meningen att fråga dig en sån fråga, men jag älskar dig! Jag kunde inte hålla inne det längre!" sa han & grät sedan super mycket. Jag stötte till han lite lätt & han vakna till.

- Justin, jag ska ingenstans. Inte än på länge. sa jag.
- Va?
- Ja, jag ska ingenstans, du behöver inte oroa dig. sa han & pussa mig sedan lite lätt på kinden.
Jag kolla sedan ut från planet & efter en kort kort stund hade Justin somnat om igen, fast nu med ett leende på läpparna.



Det tog inte lång tid tills vi var hemma i ATL. På flygplatsen var det fullt med fans som var där för att välkomna Justin hem, alla skrek hans namn. Även så var det en del som skrek mitt namn vilket jag tycker var roligt. Jag var tvungen att gå på toa så jag smög iväg bortåt toaletten med vakter vid min sida såklart. Vi tog en liten omväg för att ingen skulle märka att jag gick dit. När jag kom in till damtoan stod det några tjejer framför speglarna, alla 6 hade varsin tröja med Justin på.

- O-M-G, DU ÄR IDA!
- Jopp, det är jag! alla börja skrika men jag bad dom vara lite tystare för att ingen annan skulle dras hit. Jag bestämde mig för att snacka med tjejerna en liten stund.
- Jag vill bara säga att jag stöttar dig & Justin till 100 % och tycker ni är jätte söta ihop. Han har tur som har fått en sån fin & trevlig  tjej. Du är mycket bättre än Caitlin. 
Jag blev rörd & såg hur de andra tjejerna stod bakom, de nicka & höll med.
- eh tack, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. hehe. sa jag.
- Jag förstår det, det är väl inte varje dag du blir framfusad av fans?
- Nej, inte precis.
- Ska du vara med på Justins konserter nu & sjunga med i någon låt? 
- Nej, jag ska bara finnas där backstage.
- Åh, så synd för du sjunger verkligen jätte fint.
- Haha, det vet jag inte om jag kan hålla med om. Vad har du fått det ifrån?
- Justin twittrar om dig hela tiden & så har jag sett på några sidor från Italien då du & Justin sjunger baby från en balkong, du sjöng verkligen super fint!
- Haha, men tack! Har det kommit ut överallt?
- Jaja, det var ute runt hela nätet typ 10 minuter efter. Det är så det är när man är runt Bieber.
- Haha jo, jag börjar förstå det.

Jag stod där och snackade med tjejerna en liten stund. Allihopa var verkligen jätte trevliga! Jag frågade dom ifall dom ville följa med & få träffa Justin och kanske få en mini konsert om Justin gick med på det förstårs. Alla blev super glada & ville det verkligen. De var ju super trevliga tjejer, så varför skulle det inte gå bra? Jag hade bestämt med Justin att vi skulle ses hos han sedan, så vi tog bakvägen för att inga andra fans skulle se.

När vi kom till Justin så var det helt kolsvart, det verkade inte som att han hade kommit hem än, det var ju perfekt. Imed att han bara trodde att jag skulle komma utan några fans så bestämde jag för att göra en överraskning åt han. Vi gick till en affär som låg ett kvarter bort & köpte en stor tårta, sedan gjorde vi en skylt där det stod "Välkommen hem Justin `babe´ Bieber". Vi hade ju ganska mycket tid att fixa det på imed att han hade fullt upp med att skriva autografer & fotograferas.

Medans vi vänta på Justin lärde jag känna tjejerna lite mer & vi satt och spelade på Justins fifa, det var en tjej som var riktigt duktig faktiskt, fast hon var ganska blyg av sig. Efter att vi spelat i ungefär 2 timmar såg vi en bil komma på uppfarten, vi stängde av spelet & släckte överallt. Jag visste att Justin skulle gå raka vägen till sitt rum för att se om jag hade kommit så vi gick dit upp med tårtan & den stora skylten & stängde sedan till dörren. Tjejerna gömde sig i Justins gaderob, det var ju dom som var den stora överraskningen!

- Älskling, är du här? skrek han från nedervåningen.
- Ja, jag är här uppe.
- Jag kommer babe... skrek han, hoppas han inte skulle göra något olämpligt.

När han kom in i rummet hade han ingen tröja på sig.
- Gud vad varm jag är nu, hur har du haft det babe? Sa han samtidigt som han höll om mig och la sig sedan över mig i sängen.
- Äh, Justin.....
- eh, förlåt, gjorde jag något fel?
- Nej nej absolut inte, du är perfekt som vanligt men.... jag gick fram till gaderoben & viskade: "1, 2, 3" jag öppnade gaderoben.
- VÄLKOMMEN HEM JUSTIN! skrek alla tjejer i kör. Jag bara stod där & stratta.
- hhahahaahahha tack, eh Ida?
- Hahaha, jag hitta dessa tjejer när jag var på damtoan på flygplatsen, dom var super trevliga så jag kunde inte låta dom åka hem utan att ha fått träffa dig först.
- Du är för gullig ibland Ida. sa han & pussa mig sedan på pannan.
Han gick fram till alla tjejer, han gav dom en kram & lät dom presentera sig.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Ida vet verkligen hur man överraskar... Hon hade fixat en fin skylt & en stor fin tårta + några snälla fans. Vi tog några kort & jag å Ida gav autografer till dom, sedan bestämde vi oss för att käka lite tårta.

- Jag kommer snart Justin, jag ska bara hämta lite dricka, tallrikar & allt sånt.
- Tack babe. sa jag. jag pussa henne & sedan gick hon neråt.

när hon inte var här passade jag p att fråga mina fans vad dom tyckte om henne. Inget skulle ändras om dom ogillade henne, men jag ville ändå att mina fans skulle respektera & gilla henne.

- Eh jo, vad tycker ni om Ida? alla började snacka i munn på varandra.
- Lugna er nu tjejer, Ida får inte höra. En i taget, börja med dig.
- Jag tycker hon är jätte trevlig & är glad för dig Justin. Jag stöttar dig till 100%, hoppas du vet det! Man ser att hon gör dig glad, och det är det jag gillar. Hon är en super go tjej & ni passar verkligen bra ihop.
- Åh, det var gulligt sagt av dig, sa jag & log sedan mot henne.

Dom berättade lite till vad dom tyckte om mig & henne, dom gav verkligen jättefina komplimanger om Ida, så jag verkade ha lyckats att få fansen på min sida iallafall. Vi hann inte säga så jätte mycket innan Ida snabbt var tillbaka igen.

- Nå, vad har ni snackat om då?
- Nae, vi snackade om att tjejerna skulle få hänga med backstage på konserten här i ATL så att du skulle kunna ha några att snacka med medans jag är upptagen, om du ville det alltså.
Jag kollade på tjejernas reaktion, de alla visste ju att det inte var det vi hade snackat om. De alla blev överlyckliga & chokade på samma gång, men de försökte dölja det så att Ida inte skulle se eller märka något.
- Det är väl klar! sa hon med ett stort leende på läpparna.
- Nä, nu tycker jag vi ska äta tårta, hahahah. sa en av tjejerna.

Postat av: torin

Sv: toppen!! :) har du sett justins nya "frisyr"? ;)

2010-11-27 @ 23:54:02
URL: http://tullines.blogg.se/
Postat av: torin

Sv: toppen!! :) har du sett justins nya "frisyr"? ;)

2010-11-27 @ 23:54:02
URL: http://tullines.blogg.se/
Postat av: Ida

Hur har din vecka varit? :)

2010-11-28 @ 00:44:13
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: jennifer

asbra! :)

2010-11-28 @ 00:59:04
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: amanda

sjuktbra, mer :D

2010-11-28 @ 09:41:35
URL: http://bieberbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: