Episode 15.

- Ja justin, jag lovar. Sen du träffa mig har jag bara dragit med dig en massa problem, du ska inte behöva känna dig skyldig för dom. Det är ju du som alltid lyckas rädda mig, remember?
- Jo, men jag älskar dig Ida. Det är svårt att se dig såhär, det gör ont i mig.
- Justin, det gör ändå mera ont i mig att få se dig må dåligt. Kom igen nu, packa & sätt dig på planet, ring mig när du är framme.
- Okej, älskar dig. sa han sedan pussa han mig med sina mjuka läppar på pannan och gick där ifrån. 



Jag visste nu inte vad jag skulle göra. Skulle jag bara ligga här? nej, det var hur trist som helst. Jag gick upp till en sköterska & fråga om jag fick lov att åka hem, det var okej. Det skulle bara skrivas på några papper sen så var allt klart. Även så fick poliserna fast mannen, så jag hade inget att ora mig över, eller det hoppas jag inte iallafall? Hade jag det?

Jag bestämde mig för att överraska Justin & ta flyget som gick idag istället, det gick bra för mamma & pappa så så fick det bli! När jag var på flygplatsen fick jag ett samtal, det var av Justin.

- Hey älskling.
- Hallå snygging !
- Hur är det med dig? Mår du bra?
- Ja, det är bra med mig. Jag är påväg hem ifrån sjukhuset. sa jag. Jag ljög, men jag var tvungen. Det var något bra jag ljög om, så det är väl ingen fara?
- Jag saknar dig så himla mycket Ida !
- Jag saknar dig med Justin !
- Du? Bara så du vet, Caitlin är här.
- Vad fan gör hon där? Jag stod på flygplatsen och skulle precis gå på planet, jag tvär stanna. Jag blev chockad.
- Ja..ja..jag v-vet inte riktigt. Kenny visste inget om det som hänt med Caitlin & bjöd med henne, jag är verkligen ledsen Ida.
- Det är ingen fara. Jag behöver la inte komma om det är så.
- JO, ida! Jag vill att du ska komma, du måste komma! Hon kommer ta kol på mig annars, jag får inte en endaste minut för mig själv. Bara nu, då jag låtsas att jag ska på toa.
- Okej, men jag kommer om 2 dagar Justin, måste vara hemma & vila upp mig innan jag kommer.
- Okey, vi ses då bby. Saknar dig, älskar dig.
- Ja, absolut. Åh Justin, jag älskar dig med. Och saknar dig som in i bomben.
- Hejdå, puss bby. Smsar & ringer så mycket jag kan, det vill säga när jag kan andas ifrån Caitlin.
- Okej, puss bby. hejdå.
KLICK. Vi la på.

Jag bestämde mig för att sätta mig på planet trotsallt, jag vet att jag måste kunna lita på Justin, men det går inte just nu. Inte när han är med Caitlin dagarna ut & dagarna in.

På planet var det hur keligt som helst. Sitta på ett plan i 6 timmar, fun !
Jag bestämde mig för att sova en stund, när jag vakna var det bara 5 minuter kvar tills vi var framme.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Det var nu morgon, ett halvt dygn med Caitlin och jag är redan så gott som död. Jag var nyvaken & trött, jag somnade snabbt om igen. Undra när Ida kommer, saknar henne så.

CAITLINS PERSPEKTIV:
Klockan var nu halv 9 och jag hade precis vaknat. Jag bestämde mig för att gå ner till receptionen & fråga efter kortet till Justins rum. Det var inga problem att få det, för det visste ju att jag kände Justin. När jag kom in låg han där som en söt liten pojk. Han var så himla söt när han låg där, han snarkade, hihi. Jag la mig brevid han i sänger och han vakna till lite verka det som. Han brydde sig inte om att jag låg där, istället la han sig så att han höll om mig. Visste han verkligen att det var jag?

 IDAS PERSPEKTIV:
Jag var nu framme på hotellet, jag gick till receptionen för att få kortet, men hon sa att en annan tjej redan varit & hämtat ett, kunde det vara Caitlin? Som tur var hade dom iallafall ett extra, för jag sa att det var nödfall, men jag var tvungen att komma ner med det så snabbt som möjligt. När jag sedan drar kortet & hör ett pip så som det låter när man kan gå in så öppnar jag dörren. Där ligger dom, Justin & Caitlin och Justin håller om Caitlin. Jag gick fram till sängen och kollade noga, det kunde inte var sant!

JUSTINS PERSPEKTIV:
- JUSTIN, VAD FAN ÄR DET MED DIG?
- Ida? Vad gör du där uppe? Fan, det var Caitlin som höll om mig. Vad hade jag gjort? Jag trodde det var Ida, att det var en dröm.
- Du är ett jävla svin Justin, visste du det? Ett jävla  svin.
- Ida vänta, jag kan förklara. Det är inte som du tror. Jag trodde det var du.

Kort episode, men det var tidsinställt & ska träna vilken sekund som helst, chaaråå!
Bra/dålig? KOMMENTERA ! JU FLER KOMMENTARER JU FLER EPISODER.

Postat av: Karin

Du är hur duktig som helst på att skriva, skriv mer idag!

2010-11-23 @ 19:45:42
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer:D:D

2010-11-23 @ 19:45:53
Postat av: C

Bra :)

2010-11-23 @ 19:51:35
Postat av: elvina

Du är jätteduktig på att skriva!

meeeeeer! :D<3

2010-11-23 @ 19:53:02
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Emma

BRA meer !!

2010-11-23 @ 20:00:28
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Manal - Bloggen om Justin Drew Bieber

SV: asso shit man blir typ WTF vad bra !!

2010-11-23 @ 21:41:27
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/
Postat av: Manal - Bloggen om Justin Drew Bieber

Ska vi göra reklam för varandra ? jag skriver i ett inlägg att jag tycker att alla ska läsa Din novell och så skriver du att du tycker att folk ska läsa min blogg för att jag skriver mycket intressant om Justin ? :D

2010-11-23 @ 21:51:44
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/
Postat av: emma

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2010-11-24 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: