EPISODE 4

- Haha, men det var inget. Vill du inte ha pussen? Han kollade rakt in i mina ögon lite frågande och undrade vad jag skulle säga.
- Det klart jag vill.
Justin närmade sig och det blev mer en så... Jag kände nu hans varma andedräkt mot ansiktet och jag tog försiktigt tag om hans nacke. Han kom närmre o närmre, han hade handen på min kind, då han drog bort mina tårar med tummen. Sedan gled hans hand neråt och.....



...jag kände hur hans varma händer smekte mot mina bröst. Jag kände så småning om hans underbara läppar mot mina. Dom var helt perfekta. Jag kunde inte ha det bättre. Det börja sedan med lite pussande, sedan började tungan hänga med i det hela. Nu börja han även gå ännu längre ner. och jag börja även gå neråt, fast på Justin då. Jag kände hur han började få stake.

- eh Justin, ska vi verkligen... göra det här? Jag menar, ska vi inte ta det lite lugnt? Vi har trots allt bara känt varandra i knappt 1 dag.
- Jo, förlåt. Men det känns som att jag känt dig i hela mitt liv och du är så svår att motstå.
Och det stämde faktiskt. Jag förstod vad han mena, jag kände likadant. Den kändes som att jag känt han hela livet, jag kan vara mig själv med honom.

-Ja, vad ska vi göra?
- Välj du, min skönhet. Vi kan göra vad du än vill.
- Vi kan kanske bara vara här hemma & ta det lugnt? Är ganska trött.
- Visst, se på film kanske?
- Yes, vilket vill du se på då?
- Nae, vad har du för filmer?
- Kom med mig, så ska du får se. Har inga bra, men fine.
 Vi gick till ett litet rum som var jämte garderoben, det var ungefär lika litet som 2 garderober ihop.
- Här är de filmer vi har.
- Inga filmer sa du?? Pffft, ni har ju hur många som helst!
- Haha, kanske de. Men, vilken vill du se då?
- Vet inte, det finns ju så himla många. Vänta, du har remember me. Sa Justin högt. Han var helt uppspelt.
- Haha ja, vill du se på den eller? Jag börjar bara lipa av den ju.
- Jag med, så du kan vi lipa tillsammans sa han och flörta lite smått.

Vi gick till vardagsrummet och bara myste framför tven. Jag var så himla trött att jag somna på Justins bröst, efter någon timma somna även Justin. När jag vakna igen så satt Justin där och bara kolla på mig igen med den dära blicken som bara han kan.

- Vad är det nu då? sa jag med en nyvaken röst.
Han pussa mig på pannan och sa sedan - Godmorgon sömntuta, eller ska man säga godkväll?
- Kväll...? Vad är klockan egentligen?
- Halv 7.
- Åhshit, vi skulle ju ha ätit middag vid 6 tiden! Förlåt Justin, men varför väckte du mig inte?
- Det ingen fara, du var ju så söt när du låg där. Jag bokade om det till kl. 20.00 istället.
- Så bra, men nu måste jag fixa iårning mig.

Jag började klä på mig kläderna jag hade bestämt att jag skulle ha. Det fick bli en svart klänning med ett silvrigt smalt midjebälte, och ett par snygga klackskor till det. Justin fick inte vara med när jag fixa mig, skulle blivit så pinsamt. Han åkte hem & skulle komma vid halv 8 igen. Nu när jag bytt om sminka jag mig och fixade mitt hår. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med håret så jag platta hela håret & gjorde sedan en utåtbakad fläta i luggen.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Jag åkte hemåt när hon skulle fixa sig, det var bäst så. Annars skulle jag bara varit i vägen för henne. Nu vet jag inte var jag ska göra. Jag måste komma på något speciellt till middagen. Jag får ta & ringa Usher om råd.

- Ey yo mannen, hur är läget?       Det var Usher.
- Ey, det fint. Själv?
- Det fint med mig, har varit med en vän hela dagen.
- Jasså, är det en ny brud Justin...? sa han med en lite retsam röst som killar brukar säga till varandra.
- Ja, om du kallar det så så.
- Om du har en brud, varför ringa mig?
- Jo, det är så att jag behöver din hjälp. Vi ska ut på middag om någon timma och hon är hemma för att fixa sig, men jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill att det ska vara något speciellt, men jag kommer inte på något.
- Ahaaa, en liten kär Justin är det som jag snackar med..
- Äääh, ge dig. Eller okej, det ligger väl en sanning, men hon är underbar! Jag träffade henne först igår kväll när jag tog en promenad i skogen, och jag har aldrig känt så här för någon förut.
- Förstår, förstår.. Men, jag kan fixa fram ett fint bord, käk och allt sånt som behövs på en dejt, så kan ni vara på mitt magiska ställe om ni vill? Jag kan även dra dit din gitarr, så kan du ge henne en privat konsert?
- Shit Usher, detta är nog det smartaste jag någonsin har hört dig säga!
- Yepp, men nu måste jag lägga på så jag hinner fixa allt.
- Yeah, ses sen brother. Bye.
- Bye, ta hand om dig. Och trissla inte till det med den dära bruden.
- Lovar. O klick så la de båda två på.

Klockan ticka och det var dags att hämta upp Ida. Vi skulle till Ushers såkallade "Magiska ställe" , det var otroligt fint där. Det var ett ställe som ingen förutom jag & Usher kände till. Det var så himla udnerbart där, det var som att ta en brud till sagornas land. När jag knacka på hos Ida så var det ingen som öppna. Jag knacka igen, fortfarande ingen som öppna. Vart var hon? Jag klev in och... 

Postat av: Karin

Jätte bra!! Måste få veta vad som händer!

2010-11-20 @ 10:14:09
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: Jag tyckte det var kul och så men jag skadade mitt knä och det har gjorde ont en längre tid och då bestämde jag mig för att sluta. Har haft planer på att börja igen, men vet inte!

2010-11-20 @ 10:42:57
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: anna

SV: ja jag älskar att läsa bieber noveller! hahah :) jätte bra! men tänk bara på att dom inte ska gå för fort fram.. han är ju liksom troende och allt! hihi skriv merAA :D Kraaaam

2010-11-20 @ 10:44:56
URL: http://annabergman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: