svar på frågor om mig & Justin !

Hey, tack för alla frågor!
Jag har valt att ta bort att gulliga kommentarer ni skrivit tillsammans med frågan för att få det mer stilrent. Tack för dom endå, jag uppskattar dom verkligen! Forsätt kommentera, det gör mig pushad!

Fråga: Har alltid undrat varför bieber har nummer 48 på sin hand ibland?? kan du svara på de??
Svar:
Det är hans tur nummer :)

Fråga: Hur många besökare har du? :)
svar:
Det är olika från dag till dag. Jag ligger runt 60-100 unika varje dag, sedan runt 180 sidvisningar/dag.
I med att jag inte har så många unika besökare så får ni gärna tipsa runt! :)

Fråga: Hur har du fått dina besökare att kommentera? Haha. Inte ens hälften av våra besökare kommenterar :S
svar:
Jag vet inte riktigt, själv så tycker jag att det är super få som kommenterar! Men, hur många besökare har du? Du kanske har lite färre än mig, annars vet jag inte :)

fråga: har du sett justins nya "frisyr"? ;) isf, vad tyckte du om den?
svar:
Ja, det har jag. Ska jag vara ärlig så gillade jag den inte alls i början, men nu gillar jag den allt mer & mer. Som många andra sagt så ser han äldre & mer mogen ut. Gillade den kanske inte så mycket i början för att jag var ovan helt enkelt.

fråga: Vad heter du på twitter? och ska du gå på hans konsert i Danmark? :D
svar:
Jag heter "ttjocksmock" på twitter. Ja, det tror jag nog. Om jag hittar någon mer intresserad som vill gå med mig så tänker jag verkligen att gå!

fråga: 1. Vilken stad bor du i?
2. Favoritklädesplagg?
3. Din bästavän?
4. Drömyrke?
svar:
1. Jag bor i den lilla turist staden Varberg som ligger längst kusten.
2. Jag har inget särskilt, men nu på hösten tycker jag stickade tröjor är riktigt gosiga.
3. Det är en jätte svår som jag verkligen inte kan svara på, men bland mina närmsta vänner så är det Mickro, Beata & Hannah.
4. Jag har inga stora planer på vad jag vill bli, men det skulle vara kul att öppna något eget litet café/fik.

fråga: Vem är Christian som blev påkörd?
svar:
Alla verkar inte hålla koll på Justins värld trots att dom läser denna novellen, lite kul tycker jag. Är det kanske någon haters som läser denna? Iallafall, Christian är Caitlins bror & Justins kompis.

fråga: 1.Vet du hur lång Bieber är?
2.Vem är du?
3.Hur gammal är du? Och när fyller du år?
4. Var bor du?
5. Hur ser du ut? Visa gärna bild :)
svar:
1. Den lilla grabben har växt riktigt myccket! För lite mer än ett halv år sedan var han 165cm men nu är han ungefär 173-175cm. Han har blivit en längre grabb, det är gillart! (y'
2. Jag är en glad tjej & heter Karolina, men kallas Karro. vem är du?;)
3. Jag är 14 år & fyller år den 19 juni.
4. Jag bor som sagt i den härliga turist & sommar staden Varberg.
5. Jag ser ut som jag gör. Blondt/brun hår, ganska kort, blå ögd.

fråga: Ska du ha denna novellen till skolan?
svar
: nej, jag sköter denna helt och hållet själv på min fritid. (Det är anledningen till varför det kan vara dåligt med bloggning ibland, har trots allt ett liv utanför datarutan)

fråga: Men jag tycker att det känns som man heter Ida elr Justin elr någon av de andra som är med berättar en upplevelse. Ska det vara så?
svar:
Det var inte meningen att det skulle vara så, men det är jätte kul om ni tycker att det känns så! :)



Hinner nog inte göra någon mer episode ikväll för har en engelska redovisning imorgon som jag ens inte börjat skriva på en, ute i sista minuten, hehe. MEN om ni kommenterar flitigt så kommer jag BOMBA med episoder. Så... det hänger på er om jag göra många episode ofta eller sällan ;)

Postat av: jennifer

sv: jag har ungefär 60 - 100 besökare per dag..jag tkr det är ganska lite, men jag vill ha fler.. Hur många har du typ då?

2010-11-29 @ 20:50:36
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: SiniSarin

Okej, men jag är en 11 årig tjej som bor i staden där Laila bagge walhgrens Mamma bodde och Carina berg var uppväx Åkersberga.

Jag är blond, och lång, 168 cm. Blågröna ögon och kraftig.

Jag föddes 28 juni 1999.

Jag heter då Sini, men kallas Mamma av vissa i min klass.

Våran Bieber är då väldigt lång!!!



2010-11-29 @ 21:18:44
URL: http://reedheart.blogg.se/
Postat av: torin

Sv: jag tycker han är snyggare i hans nya frissa :o ser ju äldre och mognare ut :o

2010-11-29 @ 22:53:05
URL: http://tullines.blogg.se/
Postat av: Anonym

du måste skriva mer!!! :DD

2010-11-30 @ 15:29:36
Postat av: anna

du måste skriva oftare :( novellen äger ju :O

2010-11-30 @ 17:39:13
Postat av: Karin

Det går inte att kommentera på episode 29, inte för mig i alla fall :o

du får INTE lägga ner bloggen!!

2010-11-30 @ 18:36:22
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan inte heller komentera 29:an. MEN DU FÅR INTE LÄGGA NER!!!!!! JAG KOMMER GRÅTA TILL DÖDS OM DU GÖR DET! D':

2010-11-30 @ 19:08:07
Postat av: Julia

Jag kunde inte kommentera på 29:an som dom andra skrivit , och jag måste bara säga att du skriver sjukt bra och din novell är bland dom bästa jag läser , så du får INTE lägga ner novellbloggen :)

2010-12-01 @ 09:27:07
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Chain UF

Handgjorda och snygga smycken!: www.chainuf.blogg.se

2010-12-02 @ 00:58:13
URL: http://chainuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: