Episode 27.

- Nå, vad har ni snackat om då?
- Nae, vi snackade om att tjejerna skulle få hänga med backstage på konserten här i ATL så att du skulle kunna ha några att snacka med medans jag är upptagen, om du ville det alltså.
Jag kollade på tjejernas reaktion, de alla visste ju att det inte var det vi hade snackat om. De alla blev överlyckliga & chokade på samma gång, men de försökte dölja det så att Ida inte skulle se eller märka något.
- Det är väl klar! sa hon med ett stort leende på läpparna.
- Nä, nu tycker jag vi ska äta tårta, hahahah. sa en av tjejerna.



Vi satt där & tryckte i oss tårta tills vi höll på att spy. Vi satt där ett tag & snacka & kolla på film, men tjejerna var tvungna att gå för det var mitt inatten. Justin som är en gentleman fixa så att en limo hämta upp dom. Vi sa åt tjejerna att ta våra nummer så de sedan kunde smsa när de var hemme så vi visste att de var i säkerhet. Vi gav bara ut mitt nummer, ifall det skulle vara så att numret skulle läcka. Tjejerna hade lovat att inte ge ut det & vi litade på dom, men man vill ju endå vara på den säkra sidan.

När tjejerna åkt hem & vi hade fått sms från alla 6 gick vi & la oss direkt, vi var så sjuuukt trötta efter dagen, det var helt sick! Nästa morgon vakna jag av ett bums, jag flög genast upp ur sängen, vad var det som lät? När jag sedan kolla nedanför sägen såg jag att det var Justin som låg där, jag hade råkat sparka ner han.

- Ida, vad drömde du om egentligen? Du var helt vild?
- Eh, jag vet inte... egentligen visste  jag, det var Justin jag hade drömt om.
- Jag ser på dig att du vet men att du inte vill berätta, kom igen nu, säg !
- Jo, asså jag tänkte på det som hände på flyget härom dagen när du sov.
- Jahaa, gjorde jag något fel??
- Nej nej, absoluut inte!
- Vad var det då? Du vet att du kan berätta allt för mig babe.
- Jo asså.... du pratade i sömnen...
- Jahaa, och..? Jag har väl inte sagt något fel?
- Asså... du fråga om jag ville gifta mig med dig...
- e-e-e-e-h-h...

JUSTINS PERSPEKTIV:
Jag visste inte vad jag skulle svara, jag fick bara fram en massa "eh".

- Jaha, eh, eh... förlåt...
- Det ingenfara Justin.
- Jo, förlåt! Men jag kan verkligen inte hålla inne det för dig. Jag älskar dig Ida mer än vad jag någonsin älskat någon annan, & det är dig jag vill dela mitt liv med.
- Justin, jag älskar dig också.
- Ja, jag vet, men.... Jag visste inte riktigt hur jag skulle säga det... Jag menade verkligen det jag sa i drömmen, jag vill gifta mig med dig Ida, du är mitt allt. Du är min älskling, du är min babe du är min ängel.
- Justin, jag älskar dig & det vet du, men är vi inte lite väl unga för att gifta oss? Jag menar.... Du är 17 & jag är snart 16, det är ens inte lagligt i vår ålder..
- Jag vet, men jag älskar dig så & jag har en egen ny lagbok!
- Hahahhaa, men Justin. Du vet att vi inte behöver vara gifta för att visa vår kärlek, jag vet att du älskar mig & du vet att jag älskar dig. Så kommer det alltid vara, iallafall från min sida.
- Jag sviker dig aldrig Ida & jag tänker aldrig ge upp hoppet om dig. En vacker dag så tänker jag gifta mig med dig! Du är mitt guld.
- Och du är mitt tröstpris.... sa jag skrattandes & började skämta bort allt, jag visste inte riktigt vad jag skulle svara på allt ju, eheh.

Vi låg kvar där i sängen en stund till & kollade på tv, sedan gick vi upp & började äta frukost, det var den bästa frukosten på länge. Usher hade lagat pannkakor, han gör världens bästa pannkakor, vilket man absoluut inte kan tro när man ser han! Efter att ätit gick vi & tog en dusch och bytte sedan om till mys kläder igen. Idag skulle vi bara vara innen hela dagen, vi skulle ta det lugnt & bara mysa helt enkelt.

IDAS PERSPEKTIV:
vi satte på tven & kollade om vi hittade något bra, på 5an var det true blood marathon, så vi bestämde oss för att säcka framför de hela dagen. Vi låg där som två säckpotatisar & var helt inne i teven. Dagen rulla på & gick mot sin kväll, vi hade inte ätit något på hela dagen & började bli riktigt hungriga så vi bestämde oss för att gå till en restaurang i närheten som Justin alltid var på när han var liten. När vi kom dit var det helt tomt, det var bara vi & de som jobbade där som varto där. 

- Justin, är du säkert på att det är öppet, jag menar... det är bara vi här?
- Jag vet, detta är min egna lilla restaurang! sa han  såg stolt på mig. 
Han hade en egen restaurang utan att resten av världen visste om det, kunde det vara möjligt? Hur har dom lyckats hålla detta hemligt egentligen?
- Nå, vad vill du ha min lilla ängel?
- Jag tar det huset bjuder på! sa jag & vi båda börja sedan små skratta. 
- Haha okej, va beredd på något läskigt då, sa Justin & skrattade sedan. Undra vad det kunde vara...
Hinner inte mer, ska iväg om 5 min, sålänge... Vad tycker ni om episoden? Bra/dåligt?
Vad vill DU ska hända senare? ;)

Postat av: GUEVACCI

gört, tyckte du va rätt som åkte ur?:)

2010-11-28 @ 13:05:00
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Liann

Skitbra!! Har suttit och läst alla i några sträckor nu.... Haha beroende!:) men du är asgrym :-) Go on girl!!

2010-11-28 @ 14:42:37
Postat av: ida

KOLLA GÄRNA MIN JUSTIN BIEBER NOVELL BLOGG - WWW.BIEBSORDIE.BLOGG.SE , TACK PÅ FÖRHAND // IDA

2010-11-28 @ 17:03:42
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar det! :)



Har du något tips på vad jag kan skriva i vår nästa novell? Helt torr på idéer :S

2010-11-28 @ 17:18:45
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: Julia

asgrym , mer älskar den :)

2010-11-28 @ 20:20:37
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: