Episode 38

- Haha oh, det gör jag med ett nöje! Älskar att berätta om Ida inför andra. sa jag och rodna sedan till lite.
Hon är en super tjej och jag älskar henne över hela mitt hjärta. Jag och hon har varit med om mycket bra och dåligt, och allt vi varit med om har långt ifrån varit med i media. Hon gillar romantiska saker och är lätt generad. Hon är min favorittjej och jag älskar henne. Tror inte det behövs sägas så mycket mer, eller?
- Nej, det räcker bra.
- Nå, vad har du för idér?
- Jo, först tänkte jag en romantisk middag och kanske en privat konsert, men det verkar som att du redan gjort sånt för henne i med att du gillar henne så mycket?
- Ja, det har jag faktiskt! sa jag och blev lite genererad och skratta sedan.
- I med att ni är för uunga för att gifta er så tänkte jag att du kanske ville förlova dig med henne? Det är bara ett förslag, men kanske lite tidigt? sa hon och jag såg hur hennes kinder rosnade till och hon började bli generad.
- Jo, asså... jag är lixom... förlovad redan... sa jag & visade ringen.



Hon (Antonia) såg helt förstenad ut. Det såg så roligt ut att jag inte kunde göra annat än att börja skratta åt henne. Hon satt så en liten stund sen kom hennes leende fram.

- Jag är verkligen glad för dig Justin, lycka till med Ida! Jag menar det verkligen.
- Haha tack, detta hade jag verkligen inte väntat mig att få höra. Men du, snälla, kan du hålla detta hemligt? Jag vill gärna berätta allt själv när jag känner för det.
- Men Justin, det är väl självklart att jag kan.

Vi satt där och pratade en liten stund, hon gav mig lite idér och så. Vi hade det ganska trevligt faktiskt, trodde inte det skulle vara såhär med att träffa ett fans. När jag fått några bra ideér var jag tvungen att dra mig hemåt så att Ida inte skulle märka att jag varit borta. När jag kom hem låg Ida fortfarande och sov som en ängel. Jag sa mig bredvid henne, tätt intill hennes kropp. När jag sedan vakna hade jag ingen bredvid mig, vart var Ida? Jag kollade runt om i rummet men såg henne inte, jag ropade på henne men fick inget svar. Jag drog av mig täcket och skulle gå för att se vart Ida var, precis då hör jag någon skrika "AAAAAH". Det var Ida hon skrek, hon log på golvet tätt intill sängen och jag råkade trampa på henne. Hon hade antagligen blivit utåtputtad av mig ehe.

- Oj, förlåt älskling. Vad klumpig jag är som inte såg att du låg där. sa jag och gav henne sedan en "godmorgon" puss. Även så fick jag lite "payback".
- Det är ingen fara, men vad gör jag här nere?
- Det är ingen som vet...
- Gud vet! sa hon och började sedan asgarva. Man märkte att hon var nyvaken för hon drar alltid super dåliga skämt när hon är nyvaken eller trött. Ida kom upp från golvet och la sig bredvid mig i sängen. Vi låg där en liten stund och bara myste, jag älskade sådanhära morgonar. Tillslut avbröt jag tystnaden.
- Eh du? Jag måste nog gå in i duschen nu. Måste ju vara fräsch till senare sa jag och flinade sedan lite smått.
- Gör du så. sa Ida och gnugga sig sedan i ögonen som ett litet barn.

IDAS PERSPEKTIV:
Justin gick in i duuschen och jag såg det som ett tillfälle att fixa en nyårs present till han. Jag hade ingen aning vad han önska sig, det ända han sagt var mig, men hur seriös kunde han vara med det lixom? Jag tänkte sedan att han kunde få det lite som han ville. Jag klädde på mig och åkte sedan iväg mot centrum som låg ungefär 3 min bort. Jag gick till en underklädes affär, jag skulle ju köpa ett sexigt "nattlinne" och ett par sexiga trosor till, som var lätt att dra av. Det var inte det lättaste att hitta så jag frågade en som jobba där om hjälp, efter ett tag så fick jag valt en.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Jag var färdig duschad och när jag kom ut var ingen Ida där. Jag kolla runt i rummet igen och ropa sedan, igen, men jag fick inget svar. För säkerhets skull kollade jag runt på golvet, men där var hon inte heller. Jag började bli orolig för hon svarade inte på mobilen heller, rätt som det var kom någon in genom dörren där nere. Jag sprang snabbt ner för att se vem det var, det var Ida. Jag blev så himla orolig där ett tag, men jag lugnade mig snabbt.

- Ida ida, vart har du varit? frågade jag henne hysteriskt.
- Justin lugn, har något hänt eller? sa hon och kollade på mig med en konstig blick.
- Säg mig det du.
- Justin vad är det?
- Vart har du varit? Jag har varit orolig. sa jag och höll sedan om henne hårt.
- Justin, tror du seriöst att jag säger det till dig? Det är nyår idag, allt jag behöver säga...?

Jag fattade direkt vad hon menade, hon hade varit och fixat något, men jag sa
ju till henne att jag inte ville ha något.

- Men Ida, du ska inte slösa dina pengar på mig!
- Du slösar ju dom på mig. sa hon. hon gav mig en puss och började sedan gå mot köket.

Visst, det stämde kanske att jag köpte en del till henne också, men det var ju inte
slöseri. Hon la pengarna på något onödigt, medans jag la pengarna på något riktigt värdefult...
på Ida det vill säga. Hon ska få igen varenda öre hon lagt på att köpa något till mig!

- Justin, jag är vrålhungrig! Jag svälter snart ihjäl. hörde jag någon skrika från köket och jag vaknade till från mitt dagdrömmande.
- Låt oss käka något, jag svälter nästan ihjäl av hunger jag med. ropade jag tillbaka och gick sedan in till henne.
Jag kollade i kylskåpet, det fanns exakt ingenting. Det var inte så konstigt för jag hade inte handlat något, mamma hade ju varit borta under 2 veckor nu, är ju så van vid att hon brukar handla och att det alltid finns mat när man är hemma.
- Jo, asså det finns nästan inget att äta så vi kanske kan äta frukost på fiket vid norrhella?
- Ja visst, har aldrig ätit där men det låter väl trevligt. sa hon och gjorde sitt perfekta smile.
Nu är jag halvt igång igen, men inte helt. Ni måste vara bättre på att kommentera för att få mer & bättre ! :)

Vad tycker du om episoden? Bra/dåligt?? =)

Postat av: :)

Kan du inte skriva mer?

2010-12-07 @ 18:18:58
Postat av: Siri

ja skriv mer! ahhaah... kul att läsa när han sliter av henne kläderna? ;) pusss karroooo

2010-12-07 @ 18:30:51
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra! :D

2010-12-07 @ 18:31:43
Postat av: ida

Superbra tjejen!

Go girl!

fortsätt så ...

:)

2010-12-07 @ 18:37:16
Postat av: ANNA ♥♥♥

vi äger ju på att kommentera :D du får ju typ 30 kommentarer på varje inlägg :D



iaf, din novell ÄGER :DDDDD

2010-12-07 @ 19:20:33
Postat av: elvina

Du är verkligen grym!

meer:D<3

2010-12-07 @ 19:21:33
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Sara

Love till din blogg;) ÄLSKAR BARa DEN...FÖRTSÄTT SÅ...<3333

2010-12-07 @ 21:04:10
Postat av: Karin

Skit bra verkligen! Meeeer :d

2010-12-07 @ 21:30:57
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

Japp du har skickat in och motiverat ditt svar om tävlingen till den 24 dec :)) har sett din bild också så japp du har skickat in den:9 men du kan vara med på länkningarna vid ngn lucka också:))

2010-12-07 @ 22:09:54
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Sofia

meeeeeeeeer!:)

2010-12-08 @ 00:13:42
Postat av: zara

nu är veckans blogg avslutad.

gå in och titta om just du vann =

2010-12-08 @ 14:49:13
URL: http://zaradenunderbara.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

Hahha det får du ju inte veta nu det är ju så när man vinner det är ju en present som är en surprise:))

2010-12-08 @ 15:57:30
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

Klart du får skicka in fler.. men du får ju välja en av dom du vill tävla med:)

2010-12-08 @ 16:23:05
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra ! :DD

2010-12-08 @ 16:55:54
Postat av: Anonym

ska dom ha en sex kväll

2010-12-08 @ 17:00:36
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA! ♥ omg, hon har köpt underkläder? haha x)

Det första jag tänkte på var från Family Guy "it's time for a sexy party!" xD haha. Nog med min dåliga humor. Det var jättebra ! och det blir säkert romantiskt sen ! :D älskar romantik, haha .

Hur som helst, MEER ! :D ♥

2010-12-08 @ 17:25:40
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: shawtyymane

har precis börjat med en bieberstorys blogg, kika gärna in! :D

2010-12-08 @ 20:39:53
URL: http://shawtyymane.blogg.se/
Postat av: Ida

Duktig du är som skriver så mycket :)

2010-12-08 @ 20:58:39
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med ;D

2010-12-08 @ 21:20:11
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: