Episode 34

- Hey babe, jag har saknat dig. sa hon och gick fram mot mig och försökte sedan kyssa mig, men jag putta ifrån henne.
- Caitlin seriöst, vad är det du inte förstår? Jag är inte din babe, jag är Idas babe. Och jag har inte saknat dig alls, den enda jag saknar är Ida, inte dig.
- Justin du förstår inte.
- Men Caitlin, vad är det jag inte förstår egentligen?
- Ida är falsk, hon knullar ju hela världen upp och ner. Tror du seriöst på att hon var skadad under tiden hon låg på sjukhuset och att det inte var att hon träffade någon annan när du inte var där? Snälla, ge dig. Har du heller inte märkt hur hon kollar på Christian?
- Caitlin, snälla sluta vara så avundsjuk. Det är mitt beslut om vem jag ska gilla, mina känslor är åt Ida, inte åt dig. Klä på dig och stick sedan ifrån! sa jag och var nu riktigt rasande.
- Men Justin, jag älskar dig. sa hon och försökte kyssa mig ännu en gång men jag putta iväg henne igen.
- STICK, NU! skrek jag åt henne, och jag märkte sedan att Christian stod där vid dörren som ett frågetecken och fattade ingenting. Han visste ju inte vad som hade hänt.


Caitlin började snabbt att klä på sig när hon såg Christian och sprang sedan iväg helt tårfylld.
- Eh, Justin? sa Christian. jag visste inte riktigt vad jag skulle svara...
- Ja?
- Vad handlar allt detta om egentligen?
- Jo, Caitlin har gjort en hel del saker, både mot mig & mot Ida.
- Jahaaa, vadå...?
- Kom och sätta dig, sa jag och började sedan berätta hela historian. När jag berättat klart allt som hade hänt så började även Christian bli sur.
- Men varför sitter vi här? Vi måste hitta Ida! Inte konstigt att hon blev upprörd när Caitlin kommer inklivandes in i ett hus, förlåt för att jag tog med henne.
- Det är inte ditt fel Christian, det var jag som borde ha berättat. sa jag och kolla sedan ned på marken. Men nu måste vi hitta Ida, vart kan hon vara?
- Jag vet inte, men vi kan ta bilen och åka runt och leta, hon kan väl inte ha hunnit så jätte långt, eller?
- Nä, det var ju sant. sa jag och drog sedan på mig jackan och sprang mot bilen, det hade börjat regna.

Vi letade runt på kvarterna runt om mitt hus (pappas hus) men kunde inte hitta henne. När vi sedan bestämde oss för att åka hem och be pappa och dom om hjälp såg jag en liten tjej sitta i en busskur med ihop kurade knä. Det var Ida som satt där. Hon såg ut att frysa som en isbit, hon darrade som bara den. Jag tvär stannade bilen och sprang sedan ut till henne. När hon såg att jag kom springandes mot henne började hon springa iväg, men jag sprang efter.

- Ida snälla, stanna! skrek jag efter henne, men hon brydde sig inte. Hon bara fortsatte att springa.
- IDA skrek jag. Det är inte som du tror. Jag hade ingen aning om att Caitlin skulle komma. sa jag och hade nu kommit ifatt henne. Jag tog tag i hennes arm så att hon inte skulle kunna springa ifrån mig. Jag kollade henne rakt in i ögon och nu kollade hon äntligen på mig.
- Ida, snälla. Tro inte att jag ville att hon skulle komma, jag slängde ut henne. Det är inte hon jag gillar, det är dig. Eller nej vänta... sa jag... jag gillar inte dig... hon kollade upp på mig med en chokad och ledsen min... jag älskar dig Ida. Jag gjorde ett försök med att kyssa henne och hon gjorde inget motstånd som jag hade väntat mig. Vi stod där på gatan helt dyngblöta.

- Ey, kom nu! Det är ju svinkallt, ni får älska när ni kommit hem! skrek Christian och gick sedan in i bilen.
- Vi kommer.. skrek vi båda i kör och kolla sedan in i varandras ögon. Jag gav henne ännu en puss, sedan började vi springa mot bilen.


Idas perspektiv:
Bilen började rulla och vi satt där stilla som ljus, det var helt knäpptyst i bilen hela vägen hem. Efter 5 minuter var vi hemma och det började bli sent. Klockan var nästa 11, jag hade alltså suttit där i ca 3 timmar, inte konstigt att jag var en isbit.. När vi kom in gick jag & Justin in till duschen, vi bestämde även att Christian kunde sova här inatt så han skulle slippa åka hem. Christian fick sova på en uppblåsbar madrass jämte Justins säng så sov jag och Justin i hans säng. När jag kom ut ur duschen stod Justin kvar för han skulle duscha en liten stund till. När jag kom in i rummet satt Christian vid Justins dator, jag såg att han kollade på några videos från när Justin och han var små. Jag satte mig bredvid honom för att kolla, vi båda satt där och asgarva. Dom var så himla sköna.

Justin kom ut igen efter bara några minuter, med bar överkropp. Det enda han hade på sig var en handuk runt hans privata del. Jag trodde jag skulle smälta när jag såg hur snygg kropp han hade, på tal om hans mage.. Den var underbar, den var så himla perfekt. Har han tränat i smyg eller? Jag satt där och drömde mig bort om Justins underbara kropp.

- Hallå? Hallå? Ida? Hallå? sa både Justin och Christian i kör.
- ee-hh-eh-h-h-h, jaaa? sa jag och blev generad.
- Vad tänker du på egentligen? sa Justin samtidigt som han hade flurten i ögat.
- E-e-h-h, inget.. sa jag och började sedan att gå mot toaletten för att borsta tänderna.

När jag kom tillbaka satte vi på någon konstig film som Christian ville se men jag & Justin bestämde oss för att sova.

- Godnatt, jag älskar dig. viskade Justin och pussade mig sedan på pannan.
- Godnatt, älskar dig också. viskade jag tillbaka.
- Godnatt Christian sa vi båda sedan i kör.
- Godnatt. sa han samtidigt som han var helt inne i filmen.
- Du Justin? Jag drömde om din perfekta kropp innan när ni undrade om du vill veta... sa jag sedan och tog sedan hans arm runt mig så han höll om mig och slöt sedan ögonen.

Postat av: Anna

asum! ;)

2010-12-04 @ 20:16:11
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: SiniSarin

Tänk att Christian är en riktig vän till Justin!

När kmr nästa???

2010-12-04 @ 20:39:13
URL: http://reedheart.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Jättebra !! ♥ meeer <3

2010-12-04 @ 23:13:15
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: