Episode 35

När jag kom tillbaka satte vi på någon konstig film som Christian ville se men jag & Justin bestämde oss för att sova.

- Godnatt, jag älskar dig. viskade Justin och pussade mig sedan på pannan.
- Godnatt, älskar dig också. viskade jag tillbaka.
- Godnatt Christian sa vi båda sedan i kör.
- Godnatt. sa han samtidigt som han var helt inne i filmen.
- Du Justin? Jag drömde om din perfekta kropp innan när ni undrade om du vill veta... sa jag sedan och tog sedan hans arm runt mig så han höll om mig och slöt sedan ögonen.



När jag nästa morgon vakna så puffa jag till Justin lite och även så vaknade då han. Han var lika gullig som vanlig när han hade vaknat. Morgon ruffsigt hår och kisiga ögon.
- Godmorgon älskling. sa han och pussa mig sedan.
- Godmorgon babe. sa jag och la mig på hans bröst. Vi låg där helt tysta ett tag och bara tänkte.

- Ida?
- Ja Justin?
- Har jag nån gång berättat hur mycket jag älskar dig?
- Ja tusentals gånger, har jag någonsin berättat hur mycket jag älskar dig?
- Ja, miljontals gånger. sa han och vi började sedan att kyssas grovt. Han smekte mig på brösten med hans varma leena händer och jag drog min hand längst hans rygg. Justin var nu på väg att dra av mig tröjan.
- E-e-e-h-h. hörde jag någon säga. Vi kollade genast upp.
Jäklar, Christian sov ju här, hur kunde jag glömma det?
- Jag går och lägger mig någon annanstans... sa han och kollade sedan på Justin med en morgon trött min.
Gud så pinsamt det var. Jag ligger här och låter Justin smeka mig, klä av mig osv. så märker vi sedan att Christian sett allt.

Christians perspektiv:
Jag vaknade till av att jag hörde knirkknark ifrån sängen. Det var Ida & Justin. Det gick lite vilt till så jag gick ut ifrån rummet och la mig i teve rummet, ville inte direkt förstöra allt för dom. När jag kom till teverummet satte jag på teven, men somnade nästan direkt igen.

Justins perspektiv:
Det som nyss hade hänt gick inte att beskriva. Att jag inte snackat med Christian om allt som hänt med Ida och så förstår jag inte. Det var riktigt härligt att få träffa han igen, men det verkade vara en dålig tajming. Vi ska ju åka hem redan imorgon så det finns inte så myckeet tid att umgås med honom. Jag bestämde mig för att ha en dag med bara Christian så skulle IDa vara här hemma med Jasmyn och Jaxon, det var helt okej sa hon. Hon förstod att jag väldigt gärna ville träffa Christian.

Det var sålängesen jag var med han sist. Vi skulle inte göra något speciellt, mest snacka om vad som har hänt under de 2 senaste månaderna då jag knappt hade träffat han. Vi hade bara snackat på telefon, men där har jag bara berättat hur mycket jag älskar Ida, frågat efter en massa tips osv. Jag gick ner till teven där Christian låg och sov, jag satte på min egna låt Baby så att han skulle vakna, och det gjorde han.. Han flöööög upp ur soffan, gud så roligt det såg ut, haha.

- Ey bro, tänkt att du och jag kunde ha en dag ensamma om du har lust?
- Visst, det låter toppen! Det var ju ett tag sen sist, haha.
- Ja, det var ju det... men vad vill du hitta på då?
- Det spelar seriöst ingen roll, vad vill du?
- Hade tänkt att vi kanske bara kunde chilla & snacka? Det har ju hänt så mycket sen sist och på telefon kan man inte få med allt, right?
- Haha, det var ju sant.. sa Christian och började sedan skratta.

Vi satt där i mjukisboxor och bara snacka.. och skratta. När vi satt här förstod jag hur jag hade saknat han. Hans och min dåliga humor ihop går verkligen inte att slå. Jag har inte haft så här roligt på länge. Visst så har jag alltid roligt med Ida, men det på ett helt annat sätt än vad detta är.

- Jo du, Christiian?
- Ja? sa han och kolla glatt på mig.
- Jag hade tänkt fråga om du skulle vilja hänga med hem till morsan i några dagar? Hon vill gärna träffa dig och jag vill att du ska lära känna Ida mycket bättre.
- Jo visst, måste bara snacka med mamma först! Det känns som att jag redan känner henne från topp till tå efter allt ditt snack, haha. tillade han sedan och vi båda började skratta, det stämde faktiskt ganska bra det han sa. Jag hade inprincip berättat om hennes underbara kropp från topp till tå, hennes underbara skratt, leende, och på tal om hennes fina kurviga kropp i helhet? Vet inte hur många gånger jag skrytit om den för han.
- Nå, har inte du någon brud Christian?
- Asså... sa han och blev lite genererad och börja sedan skratta. Jag förstod att han hade en brud.
- Kom igen, berätta nu. Jag märker att det är någon.. sa jag och kolla sedan på han med ett stort smile.
- Jaaa, jag har faktiskt träffat en tjej som heter Emelie.
- Ohlala, hänt där då?
- Asså.. lite allt möjligt. Kan säga att så mycket som du och Ida..
- oj, då går det jäkligt hett till?
- Haha. sa han och blev sedan generad.
- Men jag tvivlar hårt på att det går lika hett till, du har inte hört allt.. Vet du hur Ida är i sängen..?
- Emelie då? sa han och försökte låta bättre, haha.
- Ida är som en ängel, Emelie slår inte henne vad du än säger. sa jag lite sådär lagom skrytsamt, ehe.

Idas perspektiv:
Jag hade nu varit ute i parken med Jasmyn och Jaxon hela dagen, gud som jag slitit. När jag kom "hem" bädda jag ner dom för sin vila sedan hörde jag Justin och Christian från teverummet så jag stack dit. Precis innan jag kom in i rummet stannade jag upp, jag hörde att det var mig dom snackade om. Jag stannade en stund för att lyssna efter vad Justin sa..
Vad tycker du om episoden? Bra/dålig?
Tillräckligt många kommentarer och det kommer fler episoder ;)

Postat av: Anna

asbra!!!! :D jag älskar den!!! :D

2010-12-04 @ 22:27:23
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: anna

haha, ou ou, piinsamt eller nått ;) skriv meeeeeeeer :D love it !

2010-12-04 @ 22:34:21
Postat av: SiniSarin

Sv: ?

Denna delen avr bra!

Hoppas du skriver mera ikväll!!! <3

En fråga, kan du inte du göra en bok om detta?

2010-12-04 @ 22:39:11
URL: http://reedheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha omg ;) du måste skriva 36 ikv! :DD

2010-12-04 @ 22:43:52
Postat av: SiniSarin

Sv:Inte vet jag?

Du kan ju skriva ut allt och fixa till en bok, men den är skitbra!

Om en sådan hära bok säljs i bokhandeln, då är jag nog den första köparen!!!

2010-12-04 @ 23:01:21
URL: http://reedheart.blogg.se/
Postat av: elvina

grymt bra!

Skriv ett till ikväll? :D<3

2010-12-04 @ 23:04:30
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Js

jo den har varit riktigt bra :)



Vad ska du hitta på imon då :)?

2010-12-04 @ 23:14:16
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: Amanda (:

meeer :D

2010-12-04 @ 23:41:46
URL: http://namnetspelaringenroll.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA !!! meeeer ♥ haha kul att läsa ! <3

2010-12-04 @ 23:56:18
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: neejra<3

MEER!♥

2010-12-05 @ 00:06:23
Postat av: Eila J

Samma här faktiskt. Har du också tröttnat ganska grovt på Baby? :o

2010-12-05 @ 00:49:51
URL: http://elfj.blogg.se/
Postat av: Karin

Hur bra som helst!!! Meeer

2010-12-05 @ 00:59:55
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: SiniSarin

Sv: Tror du det?

2010-12-05 @ 10:46:47
URL: http://reedheart.blogg.se/
Postat av: Js

aha okej låter skoj, själv så ska jag kanske ut med ngra kompisar elr till stan en stund och sen plugga :/

2010-12-05 @ 13:08:24
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha dog av garv när dem skröt om varandras tjejer hahaha vilken humor .. han skulle säkert gjort det men inte på de viset mer idag nu nu nu nu!

2010-12-05 @ 13:11:53
Postat av: Anonym

varför Emelie, Clara låter bättre :D

2010-12-05 @ 13:29:43
Postat av: Js

Haha a det har du rätt i, vilka ämnen har du prov i då :)?

2010-12-05 @ 13:42:47
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: amanda

Hejsan, gillar du Justin Bieber noveller?

Jag har nyss börjat skriva en.

Läs gärna den:)



Förlåt om du inte gillar sånnahär komentarer!

kram

2010-12-05 @ 16:20:35
URL: http://bieberbook.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade dom 6 när det knirknarra elr vafan :S

men om dom hade det,vrf gick du inte in mer på det då?

2010-12-05 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: