Episode 30

- JUSTIN, ÄR DU HÄR? sa han och sprang fram mot mig för att krama mig. VILKEN ÖVERRASKNING! Vad gör du här på julafton? Och vem är denna unga damen då?
- Ville bara överraska dig, och det här är Ida, det vet du väl?
- Ida... jahaja.. Hej hej Ida, Justin har snackat mycket om dig.. sa pappa och skaka sedan hand med henne.
- Japp, jag är Ida. Haha jassså, har han? sa hon och snegla sedan på mig.
- Hur länge stannar ni då?
- Till i övermorgon hade vi tänkt, men vi kan boka om biljetterna om du vill att vi ska åka tidigare.
- Det är väl klart att vi inte vill det Justin! Det är bara roligt att ha er här. sa pappa stolt.
- Haha, så bra ! sa både jag och Ida, i kör.
- Jag hade tänkt laga lite käk nu, ni är hungriga va?
- Jaa, jag svälter nästan haha. sa jag.


När vi kom in hälsa vi på resten av familjen. Medans vi vänta på att maten skulle bli klar så umgicks vi med mina syskon lite, dom verkade verkligen gilla Ida. Det kunde inte bli bättre! När maten sedan var klar efter ungefär 40min gick vi in till matsalen & satte oss.

IDAS PERSPEKTIV:
Det var så himla fint här, mycket finare än jag trodde det skulle vara. Vi skulle käka och gick in i en stor, vacker matsal. Jag har aldrig sett något så fint någonsin, det var helt otroligt. Justins familj var verkligen super mysiga & trevlig, särskilt Jasmyn. Hon var nu som ett klistermärke som inte kunde släppa, hon ville bara leka, leka och leka. Aldrig att hon blev trött heller, hon var det mest energifullaste barnet jag träffat. Justins lilleplupp lekte jag inte med så mycket, men han var så liten & han sov ganska mycket.

- Ida, ida?... Hallå, ida? Jorden anropar?
- e-ee-h jaaa? sa jag. Första gången jag är hos Jeremy så sitter jag och drömmer, gud va pinsamt!
- Kan du skicka köttet?
- Jamen självklart! sa jag och sträckte mig sedan över bordet med köttet.
- Det smakade verkligen super gott mr. Bieber. sa jag & ledde sedan mot honom.
- Tack ska du ha, men det är faktiskt inte jag som lagat det. Det är min mattant, jag har bara dukat, fixat salladen och lite sånnadära tillbehör.
- Jaha, men det smakade iallafall jätte gott ändå!
- Kul att du gilla det. Men nu... berätta lite om dig själv. Justin har ju berättat en massa, men det är mest om hur mycket han tycker om dig, gärna lite information menar jag, om man nu säger så? Haha. det lät lite konstigt, men jag förstod vad han mena.
- Jo, det är väl klart. Vart ska jag börja...? Jag heter Ida Grayson och är en helt vanlig tjej på 15 år och född i ATL. Jag var tidigare ett stort Bieber fan, och hade helt enkelt turen på min sida.
- Intressant... Vad tycker du om för något då? Spelar du någon sport kanske?
- Spelade handboll innan, men har lagt av med det nu.
- Jasså, varför detta då? Tråkigt? Själv så tycker jag det är en super rolig sport, jag spelade handboll i mina unga år förstår du. När han sa "i mina unga år" lät det som att han var hur gammal som helst.
- Haha jaha! Nej, jag hade fått en liten knäskada och ifall jag skulle forsätta så skulle den bli sämre och sämre så jag bestämde mig för att sluta helt. Funderade faktiskt på att börja igen, men då träffade jag ju Justin så det sket sig, haha.
- Förlåt Ida, du ska få spela hur mycket du vill. sa Justin och kolla in i mina ögon och gjorde sitt underbara leende.
- Nej nej Justin, jag menar inte så. Menar mer att jag umgås med dig så mycket så har inte tid till särskilt mycket annat, haha.
Jag och Justin satt där och snacka till varandra som några barnrumpor som var kära, det kändes lite weird sen när jag kom att tänka på att resten av Justins halva familj satt där.
- Åh ungkärlek, det var inte igår det...
- Nä vi förstår det pappa, du är gammal nu! sa Justin och börja sedan asgarva. Jag kunde inte göra mer än att skratta med. Vi började bli sådära trötta att den dåliga humorn tog över, Jermyn borde tyckt vi var hur konstiga som helst.
- Tack för maten, tror nog vi behöver lägga oss nu så vi orkar något imorgon.
- Ja, tack så jätte mycket för maten, det smakade jätte bra! hälsa din mattant de. sa jag och gjorde sedan ett riktigt stort smile, så stort att jag höll på att spräcka. Båda jag & Justin föll då ut i värsta skrattanfallet.
- Haha, ni behöver verkligen ta & sova nu. Era dåliga skämt och shit tar över er. Ni kommer kissa på er snart.
- Haha om vi kommer....

Vi gick från matbordet & upp till Justins gamla rum, det var super fint & stort. Han hade en dubbelsäng så jag behövde ju inte ora mig för att jag inte skulle få plats. Vi gick mot toaletten och fixade iordning oss för sängen, dvs. att vi borsta tänderna, tog på oss nattiskläder & ja.. sånt man brukar göra innan man lägger sig. Innan vi gosade ner oss i sängen satte Justin på en film som vi skulle kunna somna till. Jag vet inte riktigt vad filmen hette,  men det var en super gullig kärleksfilm. När filmen sluta hade ingen av oss somna och både jag & Justin var dränkta med tårar.

- Kom så ska jag torka bort dina tårar. sa Justin och närmade sig med sitt huvud. Istället för att dra bort dom med hans tumme så där underbart så börja han pussa bort dom, det var mycket bättre.
- Jag kanske borde göra det samma på dig din lilla lipsill? sa jag och sjönk över han eftersom att han nu låg ner. Innan han hann säga något började jag börja pussa bort hans tårar, sedan börja jag pussa han pasionerat längst halsen. Jag kände hur hans stånd började att växa.
- Oj, nu borde vi nog sova. sa jag och la mig sedan bredvid honom.
- Förlåt Ida, jag kan inte hjälpa att jag får stake, men det är bara det att jag blir kåt varje gång jag ser din underbara kropp i bara ett linne och hotpants. Du är så himla sexig.
- Justin det är du med, men jag får ingen stake. sa jag & börja sedan gapflabba. Gud vad trött jag var, jag drog så dåliga skämt att man inte trodde det var sant.
När jag skrattat klart märkte jag att Justin satt där med sitt underbara leende och kollade mig rakt in i ögon.
- Justin, vad kollar du på? sa jag och fnittra lite. Jag börja tänka på att jag kände mig lite som en fjortis när jag gjorde det, så jag sluta nästan direkt.
- Har jag någonsin sagt hur vacker du är när du skrattar? Du har ett sånt underbart leénde som gör mig glad.
- Naw Justin, du gör mig alltid glad.
- Ida Grayson Bieber, jag älskar dig och jag kan inte vänta 8 månader på att gifta mig med dig.
- Älskar dig med Justin och det behöver du inte. Vad sägs som en månad?
- Menar du verkligen det? Vill du?
- Det är väl klart jag vill din lilla dummer. sa jag och gav han sedan en romantisk puss.
Men Justin nu måste vi nana, jag är utmattad!
- Ja, det har du rätt i. Godnatt hjärtat, sov sött. Älskar dig.
- Godnatt älskling, detsamma. Älskar dig.
Han pussa mig sedan på pannan och väldigt snabbt där efter somna jag. Det gick så fort att jag inte märkte det för sedan när jag vakna var det en ny dag. Justin låg fortfarande kvar i sängen. Jag reste mig upp för att se vad klockan var, den var halv 3 på dagen. Shit, hur länge hade vi inte sovit egentligen? Jag bestämde mig för att lägga mig brevid Justin en stund till för det var so gosigt & varmt undertäcket.
Som en del har märkt så gick det inte att kommentera episode 29, vet inte varför riktigt. Men det ska nog gå att kommentera denna episoden, men om inte... istället för att skita i att kommentera så gör det i inlägget där jag skrivit svar! :)

Om episodet: Bra/dåligt? Kommenter & tyck till! Vill ha all kritik, ge gärna idér på vad som kan hända, är som sagt helt tom på ideér..

Postat av: Anonym

jättebra! :D <3

31 ikv? :)

2010-12-01 @ 18:57:32
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

nice blogg :)

2010-12-01 @ 19:05:55
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: Pomis_10

Jätte bra! SLUTA INTE SKRIVA FÖR ANNARS BÖRJAR JAG OCH MIN KOMPIS GRÅTA! SPECIELLT MIN KOMPIS!

2010-12-01 @ 19:08:47
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Ebla

Kommentaren där uppe var jag!

2010-12-01 @ 19:09:09
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: www.Bibses.blogg.no - Ekte Justin Bieber Fan ;*

Kult :D



Jeg bor i NORGE !

2010-12-01 @ 19:13:54
URL: http://Bibses.blogg.no
Postat av: Mirre

Jätte bra tycker jag ! :)

2010-12-01 @ 19:14:46
URL: http://mmiirreess.blogg.se/
Postat av: Anna

asbra :D typ, jeremy kanske hörde när dom sa att dom skulle gifta sig, och så blir han arg och säger att dom inte får träffas och så... :D

2010-12-01 @ 19:22:26
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

Hej:)

Va med i våran Julkalender på våran JB blogg och ge dig själv en chans att vinna:)

Vi hoppas du är med för då kan det bli just du som vinner:) KIKA IN

http://thefanofjustinbieber.blogg.se

2010-12-01 @ 19:31:53
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: lina,Jennie,Olivia o Jasmine

jag tycker det är bra, och spännande!

oh sluuta inte, de är typ höjdpunkten på dagen att kolla in bloggen och se om du skrivit något nytt!

2010-12-01 @ 19:32:54
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Postat av: elvina

det är sp himla bra,längtar till nästa episode:D

Du får inte sluta skriva,du är grym! :)<3

2010-12-01 @ 19:37:02
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: SiniB

Fan vilken bra!!!

Men Jasmyn kan ju komma i i rummet och sedan kanske de hittar på något med Biebers familj.

Sedan kan de ju berätta om bröllop och deras föräldrar tkr det du tkr om det.

KAn novell 31 komma ikväll, snälla????

2010-12-01 @ 19:44:12
URL: http://reedheart.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

nej du ska göra en bild för en lucka så väljer vi den bilden kanske och skriver lucka 5 eller något ifall du förstår:) Glöm inte skicka in en bild så kanske det blir du som vinner den stora presenten:)

2010-12-01 @ 19:46:39
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: elvina

Det var så lite så,du är verkligen grym(y)<3

2010-12-01 @ 21:00:59
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

japp:)

2010-12-01 @ 21:10:37
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett bra!!

2010-12-01 @ 21:22:53
Postat av: Julia

asbra :)

2010-12-01 @ 21:25:04
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: HannahBieber

Sv: Tack så mycket! Några idér? börjar få slut på dem:P haha:D



Jag har också typ tänkt mig 80:p tänkt 100 när jag började. Men inser nu att det är omöjligt. Har redan värsta idén till nästa liksom:p<3

2010-12-01 @ 21:43:54
URL: http://justindrewbieberstorys.blogg.se/
Postat av: Eila J

Jag tycker du skriver bra. Märker att du är ett jb fan..? ;)

2010-12-02 @ 14:38:37
URL: http://elfj.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Är ny ''reader'' och denna novellen är jättebra !! :D ♥ dom är så söta tsm !!

MEEER !! ^^

2010-12-02 @ 19:20:04
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Fatbardha

Nej asså.. haha du har ju skickat in en julaftonbild och motiverat ditt svar om vf du ska vinna.. men du kan ju skicka in någon bild som vi kan välja till någon lucka ifall du vill:)) publicera detta på din blogg så blir det ännu roligare:))) kommentera till en julbild om du är med i lucka 3 du får kommentera det inlägget på lucka 2 om du vill vara med och tävla imon:)

men gör snälla ett inlägg på din blogg och se till att fler vill vara med :)))<3

2010-12-02 @ 20:47:35
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: torin

Sv: jag tycker du ska fortsätta för du är asduktig!

2010-12-02 @ 20:56:51
URL: http://tullines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: