Episode 33

- Han tar även med sig några vänner som han är med nu om det är okej?
- Självklart så går det bra för mig, frågan är om det går bra för dig pappa?
- Har redan snackat med han serru, sa han och gav mig sedan en snabb puss med hans härliga läppar.

Vi åkte iväg och handla lite läsk, godis, popcorn, chips och sånt gott gott inför kvällen och gjorde det sedan mysigt där vi skulle vara. Nu var det bara 10 minuter kvar tills Christian och hans vänner skulle komma, undra vilka det kunde vara? Jag och Justin myste lite sedan plingade det på dörren. Jag gick för att öppna för jag var nyfiken på vilka det skulle stå utanför dörren. När jag öppnar dörren ser jag först Christian stå där med ett stort leende, jag var tvungen att kolla ner på han imed att han var kortare än mig. Jag kollade sedan vilka som stod bakom och jag kunde inte tro mina ögon. Varför hade inte Justin sagt något? Det var.....


... Caitlin som stod där utanför dörren och några andra som jag inte kände igen. Varför hade Justin inte sagt att hon skulle komma, och hur kunde han låta henne komma över huvud taget? Nu stod hon där med hennes äckliga fejksmile och jag hade bara lust att spy på henne. Jag klarade inte av att se henne mera så jag bjöd in dom, stängde dörren och sprang sedan upp till Justins rum. Jag smällde till dörren så hårt jag kunde när jag var inne i rummet. Det var så otroligt svårt att beskriva min känsla just nu, jag var både sur och ledsen på samma gång. Jag var för arg för att sitta kvar där som ett fån vid datorn och hoppade ut genom fönstret för att springa iväg någonstans. Jag ville bara bort just nu.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Jag satt där nere i källarn vid tven där vi fixat allt och väntade på att dom skulle komma. Jag hörde nu Christian och han kom springandes mot mig och gav mig en bamse kram.

- Hey Justin, fan vad längesen! Har verkligen saknat dig.
- Har saknat dig med lillebror. Han var ju inte en lillebror, men det kändes verkligen så.
- Jag tog med lite redbull.
- Gött, vilka har du med dig då? sa jag och kolla sedan efter vilka som stod bakom honom. Jag kunde inte tro det var sant, hade han tagit med sig Caitlin? Jag visste inte vad jag skulle göra, jag fick panik. Jag blev sur som bara den, men visst det var ju inte hans fel. Jag hade ju inte berättat om allt som hänt med Caitlin.
- Dessa. sa han och log sedan.
- e-e-e-h-h, vart är Ida? sa jag och kollade runt om mig men kunde inte hitta henne.
- Hon sprang upp till ditt rum och smällde till dörren innan, hörde du inte det?
- ÄH, jag kommer snart. Ni kan börja att sätta på en film ni vill se, känn er som hemma. sa jag och kollade runt ytterligare en gång, vart var Caitlin nu då? Jag sket i och fråga och sprang bara där ifrån och upp mot rummet. När jag kom in i rummet var inte Ida där, jag hörde sedan hur någon kom ut från toaletten. Jag vände mig om och där var det inte Ida som stod, det var Caitlin. Hon hade klätt av sig så att hon nu stod där i bara underkläder, hon började närma mig.
- Hey babe, jag har saknat dig. sa hon och gick fram mot mig och försökte sedan kyssa mig, men jag putta ifrån henne.
- Caitlin seriöst, vad är det du inte förstår? Jag är inte din babe, jag är Idas babe. Och jag har inte saknat dig alls, den enda jag saknar är Ida, inte dig.
- Justin du förstår inte.
- Men Caitlin, vad är det jag inte förstår egentligen?
- Ida är falsk, hon knullar ju hela världen upp och ner. Tror du seriöst på att hon var skadad under tiden hon låg på sjukhuset och att det inte var att hon träffade någon annan när du inte var där? Snälla, ge dig. Har du heller inte märkt hur hon kollar på Christian?
- Caitlin, snälla sluta vara så avundsjuk. Det är mitt beslut om vem jag ska gilla, mina känslor är åt Ida, inte åt dig. Klä på dig och stick sedan ifrån! sa jag och var nu riktigt rasande.
- Men Justin, jag älskar dig. sa hon och försökte kyssa mig ännu en gång men jag putta iväg henne igen.
- STICK, NU! skrek jag åt henne, och jag märkte sedan att Christian stod där vid dörren som ett frågetecken och fattade ingenting. Han visste ju inte vad som hade hänt.

Kommer mera, men har just nu besök så ska va lite social sen blir det mer.
Bra/dåligt?

Postat av: Anna

omg :D asbra! :D

2010-12-04 @ 18:02:23
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: elvina

gaah vad bra :)

meer! :D<3

2010-12-04 @ 18:09:28
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Anonym

BÄST! :D

meeeeeeeeer!!

2010-12-04 @ 18:13:55
Postat av: lina

meeeer

2010-12-04 @ 18:29:47
URL: http://linadahlgren.bloggplatsen.se
Postat av: SiniSarins

Ojojoj, här blir det sanningen för Christian.

Vart tog Ida ivägen???



SV: kan du inte lägga in fler, de är sååååååå underbara och bra!!!! Spännade får man bara inte glömma!!!!

2010-12-04 @ 19:07:31
URL: http://reedheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: